Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2019-08-07-000151-b ● 4b46ba0bfb8b4b32b5cd8999e0f780f3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 42796175 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22 |
Контактна особа: |
Сабатович Ольга Омелянівна +380509378455 b.if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2019 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 09:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 09:15 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 59 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
ДК 021:2015-30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Василіянок, 62А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДК 021:2015-30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2019 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2019 09:11 |
Проект договору ноут.docx | |
07 серпня 2019 09:11 |
Дод 1 технічні і квал вимоги.docx | |
07 серпня 2019 09:11 |
ОГОЛОШЕННЯ _ноутб.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 12:01
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваші запитання інформуємо:
1. Так, допускаємо. Конфігурація комп’ютерної техніки має бути не нижча ніж описана в поданій документації.
2. Щодо другого запитання просимо звернути увагу на Додаток 1.3 до тендерної документації.
3. Так допускаються, ціна пропозиції включає всі збори та є кінцевою.
1. Так, допускаємо. Конфігурація комп’ютерної техніки має бути не нижча ніж описана в поданій документації.
2. Щодо другого запитання просимо звернути увагу на Додаток 1.3 до тендерної документації.
3. Так допускаються, ціна пропозиції включає всі збори та є кінцевою.
Технічні вимоги
Дата подання: 08 серпня 2019 14:36
Дата відповіді: 09 серпня 2019 15:19
Шановний замовник, судячи з вимог до ноутбука це бренд НР, на який діє гарантія 12 місяців, а не 24 як ви вимагаєте в гарантійному листі.
Прохання змінити термін гарантії на ноутбуки.
Відповідь: Доброго дня, брендом HP ми не обмежуємося, термін гарантії 24 місяці є обов’язковим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
55 875,60
UAH з ПДВ
|
53 997,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
56 880,00
UAH з ПДВ
|
53 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Петрівський Микола Петрович |
57 600,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
53 997,60
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:01
|
Договір | укладений |
27 серпня 2019 15:44
|