Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Конверти)
Очікувана вартість
3 100,00 UAH
UA-2019-08-07-000118-a ae0566b81ec2437ab8ce65cd017caa27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біленчук Наталія Володимирівна

+380442346566 nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Біленчук Наталія Володимирівна
+380442346566
nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:22
Очікувана вартість: 3 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Євро-конверт, 110х220мм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 шт
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі за кошти міського бюджету та за умови наявності фінансування Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:38
2_ Документація на закупівлю Конверти (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:13
Дата відповіді: 08 серпня 2019 14:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання надаємо відповідь:
1) Аналоги допускаються.
2) В тендерній документації присутня інформація про вказання найменування предмету закупівлі із зазначенням торгової марки чи моделі запропонованого товару учасником.
3) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Пропозицію ФО-П не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 2 976,00
UAH з ПДВ
2 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 2 976,00
UAH з ПДВ
2 499,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 2 666,00
UAH з ПДВ
2 636,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" 2 901,60
UAH з ПДВ
2 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 2 976,00
UAH з ПДВ
2 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 11:28
img046.pdf
09 серпня 2019 11:28
Документы (тендер).zip

Публічні документи

15 серпня 2019 11:14
Оновлена пропозиція.pdf
14 серпня 2019 17:08
Оновлена пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:08
Електронний підпис
09 серпня 2019 09:07
Статут 2019.pdf
09 серпня 2019 09:07
Додаток Пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:07
Витяг ПДВ.pdf
09 серпня 2019 09:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 09:11
Технічні вимоги.pdf
09 серпня 2019 09:11
пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:11
проект договору.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 11:49
Статут.pdf
09 серпня 2019 11:49
НДС.pdf
09 серпня 2019 11:49
ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2019 11:49
Витяг 2019.pdf
09 серпня 2019 11:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 14:30
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:29
Форма пропозиції.pdf
09 серпня 2019 14:29
Сертифікати.pdf
09 серпня 2019 14:29
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 2 100,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 2 499,96
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 12:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Документи

15 серпня 2019 12:59
Протокол №19_15.08.2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
2 499,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 12:59
Протокол №19_15.08.2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод.угода №2 до Дог. №210819 від 21.08.19 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:24
Договор №210819_конверти.pdf укладений
21 серпня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівель та ціну Договору відповідно: 1.1. Викласти п.2.1 Договору у такій редакції: «2.1. Ціна Договору становить: Без ПДВ: 1 485 грн. 00 коп., ПДВ 20%: 297 грн. 00 коп. Разом з ПДВ: 1 782,00 грн (одна тисяча сімсот вісімдесят дві гривні 00 коп.). Ціна Договору складається з вартості Товару і вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору.». 1.2. Викласти Специфікацію (Додаток 1 до Договору) у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 210819
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 782,00
UAH (в тому числі ПДВ 297,00 UAH)