Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій, принтер
Очікувана вартість
60 816,00 UAH
UA-2019-08-07-000114-c b2fd9b2325c74b4bb9397cf156aed179
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небольсіна Юлія Володимирівна

+380542655694 sumyrf@dzk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Державне підприємство "Центр державного земельного кадастру" Сумська регіональна філія
Код ЄДРПОУ: 26439220
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Петропавлівська, буд. 86
Контактна особа: Небольсіна Юлія Володимирівна
+380542655694
sumyrf@dzk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:39
Очікувана вартість: 60 816,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Багатофункціональний пристрій, принтер (код ДК 021:2015-30120000-6- "Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Петропавлівська, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:29
Копия Додаток _3 до Т.Д.doc
07 серпня 2019 10:29
Додаток _2 до Т.Д.doc
07 серпня 2019 10:29
Додаток _1 до Т.Д.docx
07 серпня 2019 10:29
Тендерна документація_ принтери-сканери 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 серпня 2019 11:14
Дата відповіді: 08 серпня 2019 12:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До торгів допускаються товари, торгова марка або модель яких відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. В тендерній документації ми не посилаємось на якусь конкретну модель чи торгову марку.
2. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують
конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимога
«зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову
марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях»
обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
3. Наше підприємство є платником ПДВ на загальних підставах і віддає перевагу учасникам платникам ПДВ
Технічні вимоги
Дата подання: 13 серпня 2019 09:55
Дата відповіді: 13 серпня 2019 10:28
Шановний Замовнику! В тендерный документації вказано: «Сервісні центри повинні знаходитися у м. Суми.» Ви маєте на увазі: 1. В м. Сумах має бути авторизований сервісний центр виробника обладнання? 2. Або в м. Сумах має бути сервісний центр, який використовується Постачальником на договірних умовах?
Відповідь: Мається на увазі : "Сервісний центр має бути в м. Суми, який використовується Постачальником на договірних умовах"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 46 080,00
UAH з ПДВ
44 094,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 47 970,00
UAH з ПДВ
44 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" 55 580,00
UAH з ПДВ
55 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 20:15
Довідка МВС.pdf
02 вересня 2019 20:15
Довідка ДФС.pdf
23 серпня 2019 08:58
Електронний підпис
23 серпня 2019 08:40
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
23 серпня 2019 08:40
ДОГОВІР СЦ у м.Суми.pdf
23 серпня 2019 08:40
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 серпня 2019 08:40
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2019 08:40
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 17:48
Установчі доки 2019р.pdf
21 серпня 2019 17:48
тех характеристики.pdf
21 серпня 2019 17:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 серпня 2019 17:48
ст 17.ст16.pdf
21 серпня 2019 17:48
Сертифікати 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
Переможець 44 094,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"
#42929861
44 094,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 10:13
Договір поставки принтерів-сканерів.pdf укладений
16 вересня 2019 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 094,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 349,00 UAH)