Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для друкуючої техніки
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-08-06-003058-b 50470eb93d034635a4dc399d42261693
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 18:23
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 18:23
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:58
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Вал первиного заряда HP M402
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 шт
Лезо дозуюче HP M402
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 шт
Вал магнітний HP M402 з втулками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
50 шт
Фотобарабан HP 402
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
80 шт
Тонер HP Pro M402 (125гр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
200 шт
Картридж HP LJ CB435A/CB436A (SU435A) 2k Black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 шт
Картридж Canon 731 black
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 шт
Картридж Canon 731 magenta
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 шт
Картридж Canon 731 cyan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
5 шт
Картридж Canon 731 yellow
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 18:19
kart_ton_2019.08.06.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 08 серпня 2019 15:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо, наступне:
1) Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) В абз. 3 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
3) Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 49 038,00
UAH з ПДВ
49 038,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 49 453,80
UAH з ПДВ
49 453,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:43
Відсут. підстав.pdf
30 серпня 2019 14:43
пропоз. (1).pdf
30 серпня 2019 14:43
Довідка Бойко А.О.pdf
30 серпня 2019 14:43
Справка.pdf
21 серпня 2019 15:31
Статут.pdf
21 серпня 2019 15:31
Рішення 2.jpg
21 серпня 2019 15:31
Рішення 1.pdf
21 серпня 2019 15:31
Рішення 1.jpg
21 серпня 2019 15:31
Наказ на призначення.jpg
21 серпня 2019 15:31
дов статистика2.jpg
21 серпня 2019 15:31
дов статистика.jpg
21 серпня 2019 15:31
дов дпі.jpg
21 серпня 2019 15:31
витяг СТЛ.pdf
21 серпня 2019 15:31
виписка 2.jpg
21 серпня 2019 15:31
cвид реестр СТЛ.pdf
21 серпня 2019 15:31
cвид НДС СТЛ.pdf
21 серпня 2019 15:31
Лист-відгук.pdf
21 серпня 2019 15:31
p.pdf
21 серпня 2019 15:31
Відгук.jpg
21 серпня 2019 15:31
proxy_pdf_inline.pdf
21 серпня 2019 15:31
Рішення 29.01.19.jpg
21 серпня 2019 15:31
1.jpg
21 серпня 2019 15:31
IMG_0001 10.06.19.jpg
21 серпня 2019 15:31
Тех. специфікація.pdf
21 серпня 2019 15:31
Договір.pdf
21 серпня 2019 15:31
Пропоз..pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 11:56
Електронний підпис
09 серпня 2019 11:55
ISO ptintermayin.pdf
09 серпня 2019 11:55
iso ipm.pdf
09 серпня 2019 11:55
iso переклад.PDF
09 серпня 2019 11:55
ipm iso переклад.PDF
09 серпня 2019 11:55
Cтатут оригінал.pdf
09 серпня 2019 11:54
тз.PDF
09 серпня 2019 11:54
статут.PDF
09 серпня 2019 11:54
статистика.PDF
09 серпня 2019 11:54
статистика оригінал.pdf
09 серпня 2019 11:54
ст 17.PDF
09 серпня 2019 11:54
сес ipm-toner.pdf
09 серпня 2019 11:54
сес велду оригинал.pdf
09 серпня 2019 11:54
сес велду копія.PDF
09 серпня 2019 11:54
протокол.PDF
09 серпня 2019 11:54
пропозиція.PDF
09 серпня 2019 11:54
проект договору.PDF
09 серпня 2019 11:54
працівники.PDF
09 серпня 2019 11:54
порівняльна таблиця.PDF
09 серпня 2019 11:54
паспорт.PDF
09 серпня 2019 11:54
опис.PDF
09 серпня 2019 11:54
Опис оригінал.pdf
09 серпня 2019 11:54
наказ.PDF
09 серпня 2019 11:54
наказ оригінал.PDF
09 серпня 2019 11:54
мтз.PDF
09 серпня 2019 11:54
довідка договори.PDF
09 серпня 2019 11:54
гарант лист.PDF
09 серпня 2019 11:54
вуае сес.PDF
09 серпня 2019 11:54
відповідність з-ства.PDF
09 серпня 2019 11:54
витяг пдв тов.pdf
09 серпня 2019 11:54
витяг ПДВ оригінал.PDF
09 серпня 2019 11:54
виписка.PDF
09 серпня 2019 11:54
виписка оригінал.pdf
09 серпня 2019 11:54
актуальний витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 49 038,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
49 038,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 12:34
звіт про виконання договору укладений
25 вересня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 12:12
договір укладений
10 вересня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 038,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 173,00 UAH)