Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
162 500,00 UAH
UA-2019-08-06-002871-b ● 69b38290b1804b74ac98323fb9b595a9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 20508189 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Марія Маслова +380661906986 dpri_prom@zoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 17:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2019 17:17 |
Очікувана вартість: | 162 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Увага! Закупівля здійснюється відповідно до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332, що передбачає:
вартість за одиницю предмета закупівлі Шафа для одягу, Шафа для паперів не може бути більшою, ніж 2400,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл письмовий не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Меблі для службового кабінету керівника не може бути більшою, ніж 6500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Крісло офісне не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень
Розгорнути
Згорнути
вартість за одиницю предмета закупівлі Шафа для одягу, Шафа для паперів не може бути більшою, ніж 2400,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл письмовий не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Меблі для службового кабінету керівника не може бути більшою, ніж 6500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень;
Вартість за одиницю предмета закупівлі Крісло офісне не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 17:20 |
Додаток 3 згода.doc |
06 серпня 2019 17:20 |
Додаток 1 пропозиція МЕБЛІ.doc |
06 серпня 2019 17:20 |
Оголошення МЕБЛІ.doc |
06 серпня 2019 17:20 |
Додаток 2 вимоги МЕБЛІ.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ" #2882806714 |
Переможець |
145 795,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 12:12
|
Договір МЕБЛІ.pdf | укладений |
30 серпня 2019 12:09
|