Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Професійні миючі засоби_8627445
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002404-b e97f61cf2285485c9973fcc74596f502
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Захарченко

+380442300885 tenderkyiv@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Ольга Захарченко
+380442300885
tenderkyiv@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Продукція для чищення
(Професійні миючі засоби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 одиниця
Професійні миючі засоби (джерело фінансування: кошти товариства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08293, Україна, Київська область, м.Буча, вул.Інститутська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти товариства порядок здійснення оплати відповідно п.4 проекту договору та додатку 1 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 16:01
ТД миючі Зел.Буча_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 07 серпня 2019 15:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо вам за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне:
Щодо запитання 1)
Технічна специфікація, наведена в додатку 3 до тендерної документації, не містить інформації про будь-яку торговельну(і) марку(и) товарів, що є предметом цієї закупівлі. У зв’язку з цим, в технічній специфікації зазначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Жодних обмежень щодо марки (моделі) або виробника предмету закупівлі тендерна документація не містить.
Щодо запитання 2)
Відповідно до «Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції», наведеному у додатку 4 до тендерної документації, (пункт 3), кожен учасник повинен завантажити у складі своєї пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - опис предмета закупівлі (товару), що пропонується до постачання згідно з технічною специфікацією та вимогами Замовника (додаток 3 до тендерної документації), та гарантування їх виконання, у вигляді заповненої порівняльної таблиці, наведеній в технічній специфікації, із зазначенням технічних та якісних характеристик/параметрів товару відповідно до вимог Замовника, та підписаної технічної специфікації (додаток 3 до тендерної документації). В цій порівняльні таблиці учасник повинен заповнити опис товару, що пропонується до постачання (найменування, характеристики, ТМ, виробник).
Щодо запитання 3)
Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та умовами тендерної документації на зазначену закупівлю вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах..
Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Відповідно до цього, Замовник у своїй тендерній документації по даній закупівлі зазначив, що критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Також, у тендерній документації міститься інформація, що ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». У разі подання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ, то така пропозиція надається без врахування ПДВ. До пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Пропозиції Учасників будуть розглядатися за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону.

Запрошуємо до участі в торгах!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ЛОНДРІ СЕРВІС” 23 979,60
UAH з ПДВ
23 979,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 12:55
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ЛОНДРІ СЕРВІС”

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій