Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань_7804605
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2019-08-06-002384-b 63be004d27284f70b5151b749cc76daf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гудимович

+380503007778 hudymovych-oa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі одеської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22485297
Місцезнаходження: 65001, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Садова, 10
Контактна особа: Олена Гудимович
+380503007778
hudymovych-oa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 13:09
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 послуга
Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань_7804605
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Одеса та Одеська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг, на підставі належно оформлених первинних документів (рахунку, акту приймання – передачі та податкової накладної). Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:41
Інформація по категоріям КТТЗ.xls
06 серпня 2019 15:58
ТД - ТО транспортних засобів.docx
08 серпня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 16:41
Інформація по категоріям КТТЗ.xls
08 серпня 2019 16:37
Інформація по категоріям КТТЗ.xls
06 серпня 2019 15:58
ТД - ТО транспортних засобів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Катогірї автомобілів
Дата подання: 07 серпня 2019 14:33
Дата відповіді: 08 серпня 2019 16:44
Просимо надати деталізовано інформацію з приводу категорій КТЗ, які будуть проходити обов'язковий технічний контроль.
Відповідь: Доброго дня. Інформацію завантажено до документів закупівлі. Таблиця у файлі під назвою "Інформація по категоріям КТТЗ"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-002384-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017", Код ЄДРПОУ:41673563
Дата подання: 06 вересня 2019 16:19
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
І. Згідно вимог Додаток №1 Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», учасник у складі пропозиції повинен був надати:
1.1. Надається довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність в учасника аналогічного*, раніше укладеного договору, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та строку дії договору.
1.2.Позитивний лист-відгук щонайменше від одного з контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, який є виконаним, на момент подання тендерної пропозиції предметом якого є «Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів».
ПП “ТЕХОГЛЯД 2017” в складі своєї пропозиції, як учасника закупівлі надало наступні документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів:
Про наявність досвіду виконання аналогічного договору.jpg
Лист-відгук.pdf
В довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору було вказано, що ТЕРМІН ДІЇ договору складає до 31.12.2019 року.
Додатково в складі пропозиції було надано копію аналогічного договору з документом, який підтверджує, що роботи виконані в повному обсязі(АКТ здачі-приймання робіт(надання послуг)).
Також, в складі пропозиції, було подано Лист-відгук від контрагента про виконання договору, де було вказано, що ПП “ТЕХОГЛЯД 2017” виконав свої зобов’язання перед замовником В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
ІІ. ПП “ТЕХОГЛЯД 2017”, як учасник закупівлі, в складі пропозиції виконуючи кваліфікаційну вимогу щодо згоди з істотними умовами договору, які зазначені в Додатку №6 тендерної документації було надано “Лист-згода з проектом договору” за формою Додаток №7 Тендерної документації.
Проте під час подачі пропозиції відбувся технічний збій і тому даний документ не відкривається в форматі “pdf” АЛЕ даний документ відкривається через інші функціональні, аналогічні додатки такі як, наприклад, “Internet Explorer”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 16:21
Доброго дня. Згідно до п. 3 ст 30 Закону України «Про публічні Закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 06.09.2019 було отримано вимогу від учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017" на закупівлю ДК 021:2015 –71630000-3 – «Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів». У відповідності з вищенаведеним положенням закону, Замовник: «Укрпошта» в особі Одеської дирекції, повинен надати відповідь на вимогу у строк 11 вересня 2019 року включно.
На Вашу вимогу повідомляємо:
1. Згідно до Додатку 4 до Тендерної документації п. 1. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку 1:
- Надається довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про наявність в учасника аналогічного*, раніше укладеного договору, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон) та строку дії договору.
- Позитивний лист-відгук щонайменше від одного з контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
*Під аналогічним договором слід розуміти договір, який є виконаним, на момент подання тендерної пропозиції предметом якого є «Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів».
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017" у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних критерій згідно додатку 1 надав довідку, де зазначено, що аналогічний договір діє до 31.12.2019 року, тобто на момент подання тендерної пропозиції договір є діючим. п.7, ст.180 Господарського Кодексу України передбачає, що строк дії договору – це істотна умова, а саме: «Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.
Учасник також у складі своєї пропозиції на підтвердження виконання вимог Додатку №1 Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 –71630000-3 – «Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів» завантажив копію договору (№ ТЕХ-0795-009266/115 від 10.06.2019 року) у якому, згідно до п. 8.2. передбачена можливість пролонгації та згідно до п. 9.4.: «Умови цього Договору можуть бути змінені, доповнені або розірвані за взаємною згодою Сторін шляхом підписана додаткових письмових угод, які є його невід'ємною частиною, в рамках чинного законодавства».
У зв’язку з тим, що строк дії договору не закінчився та згідно до п. 7. Ст. 180 Господарського Кодексу України господарські зобов’язання сторін існують до 31.12.2019 року, також сторони мають можливість вносити зміни до договору (№ ТЕХ-0795-009266/115 від 10.06.2019 року на підставі ст. 651 Цивільного Кодексу України.

2. Згідно до Розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен розмістити в електронній системі закупівель Prozorro всі документи, передбачені тендерною документацією, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), завантаження файлів, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додатку 1);
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно додатку 2);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (згідно додатку 3);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю;
- заповнену довідку, яка містить відомості про учасника (згідно додатку 5);
- листом-згодою з проектом договору, який наведений у Додатку 6 (форма листа-згоди наведена у Додатку 7 цієї документації);
- інші документи, які передбачені цією тендерною документацією.
Документи, які надаються (завантажуються) у складі тендерної пропозиції повинні містити печатку (у разі її використання) та підпис уповноваженої особи учасника.
Перелік документів, які передбачені тендерною документацією та повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, наведений в додатку 4 до цієї документації.
Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017" стверджує, що: в складі пропозиції виконуючи кваліфікаційну вимогу щодо згоди з істотними умовами договору, які зазначені в Додатку №6 тендерної документації було надано “Лист-згода з проектом договору” за формою Додаток №7 Тендерної документації. Проте під час подачі пропозиції відбувся технічний збій і тому даний документ не відкривається в форматі “pdf” АЛЕ даний документ відкривається через інші функціональні, аналогічні додатки такі як, наприклад, “Internet Explorer”.
У відповідь Замовник «Укрпошта» в особі Одеської дирекції повідомляє, що при розгляді тендерної пропозиції Учасника, замовник ужив всіх можливих заходів для того, щоб відкрити файл Лист-згода з проектом договору.pdf, за допомогою: інших браузерів, інших редакторів та додатків, у тому числі “Internet Explorer», проте документ так і не вдалося відкрити у зв’язку з його пошкодженням. Зважаючи на вищенаведене, так як тендерний комітет не має можливості встановити зміст «Листа згоди з проектом договору» документ вважається не наданим у складі тендерної пропозиції.


Номер вимоги: UA-2019-08-06-002384-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017", Код ЄДРПОУ:41673563
Дата подання: 28 серпня 2019 13:31
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановий Замовник, просимо Вас при розгляді пропозиції учасника закупівлі: код ДК 021:2015:71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з обов'язкового технічного огляду та випробувань автомобілів, звернути увагу на те, що учасник закупівлі: "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ"" в складі пропозиції надало довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність в учасника аналогічного*, раніше укладеного договору, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) де НЕ ЗАЗНАЧИВ прізвище контаткної особи замовника.
Відсутність даної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 12:15
Доброго дня. На Вашу вимогу повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі відбувається виключно на основі п. 4. ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі".
У ході розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ" Замовник АТ "Укрпошта" в особі Одеської дирекції в телефонному режимі звернувся до ФОП Бабаян В. С. за номером телефону, що наданий у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, для підтвердження якості наданих послуг (згідно до ст. 28. ч. 7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника).
У телефонному режимі Бабаян В. С. підтвердила наявність співпраці з учасником "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ" та те, що послуги за договором, зазначеним учасником у тендерній пропозиції були надані якісно.
Учасник закупівлі "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИПРОБУВАЛЬНИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ" у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів не зазначив контактну особу замовника, проте з найменування контрагента «ФОП Бабаян В. С.» та на підставі звернення, встановлено, що номер телефону належить безпосередньо Бабаян В. С., яка і є контактною особою замовника.
На підставі п. 3 ст. 22. Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити опис та приклади формальних ( несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Згідно до розділ V Тендерної документації "Оцінка тендерної пропозиції", п. 2 Інша інформація, абз. 4: "Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
надання учасником довідки невстановленої форми, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією;
зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника;
розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
відсутність вихідного номера на довідках, які учасник подає в довільної формі;
інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Враховуючи вищенаведене, Замовник АТ «Укрпошта» в особі Одеської дирекції залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 16:19
Вимога.pdf

Документи

11 вересня 2019 16:21
Скрін №1.png
11 вересня 2019 16:21
Скрін №2.png
11 вересня 2019 16:21
Скрін №3.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017" 42 240,00
UAH з ПДВ
41 907,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВЦТД" 46 120,00
UAH з ПДВ
42 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 12:00
приказ директора.pdf
20 серпня 2019 12:00
призначення директора.pdf
20 серпня 2019 12:00
цінова пропозиція .pdf
20 серпня 2019 12:00
атестат.pdf
20 серпня 2019 12:00
рекомендований лист .jpg
20 серпня 2019 12:00
ДОВІДКИ на подання.pdf
20 серпня 2019 12:00
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017"

ПП "ВЦТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХОГЛЯД 2017"
#41673563
Відхилено 41 907,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 10:13
ПП "ВЦТД"
#36487366
Переможець 42 240,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВЦТД"
#36487366
42 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:44
Дод.угода № 1 ВЦТД.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 14:34
31-1042 Договір.PDF укладений
19 вересня 2019 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31-1042
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 50 688,00
UAH