Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дахів адміністративного корпусу та гаражних боксів на території інформаційно-освітнього центру РЛП «Знесіння» по вул. Довбуша, 24
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001828-b de534bec5e0c4cbfa25cb5fbc7e95924
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мекекечко Максим Валерійович

380322975048 ceazers255@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний ландшафтний парк "Знесіння"
Код ЄДРПОУ: 13806354
Місцезнаходження: 79024, Україна , Львівська обл., Львів, Новознесенська, 32
Контактна особа: Мекекечко Максим Валерійович
380322975048
ceazers255@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:28
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Поточний ремонт 2-ох дахів виконується у відповідності до технічних вимог, передбачених додатком 4 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Поточний ремонт дахів адміністративного корпусу та гаражних боксів на території інформаційно-освітнього центру РЛП «Знесіння» по вул. Довбуша, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Інофрмаційно-освітній центра РЛП "Знесіння", вул. Довбуша, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 14:46
Додаток 4.docx
06 серпня 2019 14:46
Додаток 2.docx
06 серпня 2019 14:46
Додаток 1.docx
06 серпня 2019 14:46
Додаток 3 Документи зг. ст. 17 Закону.docx
06 серпня 2019 14:46
Додаток 6.docx
06 серпня 2019 14:46
Додаток 5 Договір проект.docx
06 серпня 2019 14:46
Тендерна Документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-24-000017 ● 44c902d67c9c479e8fa25bec135e987e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 лютого 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.02.2020 № 40

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.02.2020 № 40.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-06-001828-b 06.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ" 379 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олдімстрой" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 17:35
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 17:30
протокол зборів.pdf
22 серпня 2019 17:30
Новий статут.pdf
22 серпня 2019 17:30
наказ.pdf
22 серпня 2019 17:30
Інформація Стаття 17.pdf
22 серпня 2019 17:30
Акт огляду.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 17:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Олдімстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ"
#40202515
Переможець 379 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЛИЦЬКА КОМПАНІЯ"
#40202515
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 15:25
Dodatkova ugoda 1.PDF зміни до договору
03 жовтня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 13:01
Додатки.PDF укладений
11 вересня 2019 12:50
Договір Дахи.PDF укладений
11 вересня 2019 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни у бік її зменшення.
Номер договору про закупівлю: 23/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 375 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 500,00 UAH)