Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації за об'єктом "Капітальний ремонт приміщень 3 та 4 поверхів гуртожитку комунального закладу вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001622-b f952e790ce224dedb8f656e84cb132b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Пилипова

+380507891356 inna1803@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 41682253
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70
Контактна особа: Інна Пилипова
+380507891356
inna1803@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації за об'єктом "Капітальний ремонт приміщень 3 та 4 поверхів гуртожитку комунального закладу вищої освіти "Дніпровська академія неперервної освіти" Дніпропетровської обласної ради"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2019  —  12 вересня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем протягом 30 календарних днів з дати надання послуги. У разі затримки фінансування – протягом 5 робочих днів з дати отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К Р Е Д О"
#40757521
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 16:42
ДОДАТКОВА УГОДА №1.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 14:10
Виг.проектно-кошторисна 3 і 4 акад..pdf укладений
06 серпня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарний план робіт
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 000,00 UAH)