Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки(наладка автоматики газової безпеки в котельні)
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-08-06-001546-b 9ddce3379b964fc7a792519671a5b869
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Васильович Кузьмін

+380567857355 csrdi2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 39074148
Місцезнаходження: 49015, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТЮТЮНОВА, будинок 1
Контактна особа: Володимир Васильович Кузьмін
+380567857355
csrdi2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.(Бюджетне фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49015, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Тютюнова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.3 Розрахунки за виконані послуги здійснюється за фактом наданих послуг , протягом 20 календарних днів з моменту виконання послуги. 2.4 У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за отримані послуги, Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 10-ти календарних днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність приладів
Дата подання: 07 серпня 2019 21:29
Дата відповіді: 08 серпня 2019 17:09
Просимо дати роз’яснення: яким чином або як застосовується тепловізор промисловий для надання послуг з тепловізійного обстеження стану зовнішньої обмурівки котлів під час ремонту та налагоджування автоматики безпеки котлів? Яким регламентом робіт з ремонту та налагоджування автоматики це передбачено? Просимо Вас скасувати цю вимогу, так як передбачаємо в цьому Вашу заангажованість на бік одного із підприємств що має цей прилад!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та пояснюємо, що в роботи по налагоджуванню та ремонту автоматики безпеки газових котлів включено огляд стану роботи котлів, засобів сигналізації та автоматики , перевірка зовнішніх поверхонь котлів перевірка їх на перегрів та нещільність, відсутність механічних пошкоджень та дефектів, які впливають на роботу котельного обладнання. Згідно технічного регламенту на налагодження та ремонт автоматики безпеки газових котлів затвердженого Замовником, ці роботи виконуються за допомогою тепловізора.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ" 20 900,00
UAH з ПДВ
20 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 13:07
св-во поверки.pdf
14 серпня 2019 13:07
Пропозиція.PDF
14 серпня 2019 13:07
Приказ директора.pdf
14 серпня 2019 13:07
обучение кип.pdf
14 серпня 2019 13:07
обучение газ.pdf
14 серпня 2019 13:07
Ліцензія.pdf
14 серпня 2019 13:07
Інформація.PDF
14 серпня 2019 13:07
ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 13:07
Дозвіл.pdf
14 серпня 2019 13:07
договор аналог.pdf
14 серпня 2019 13:07
Довідка_скарги.PDF
14 серпня 2019 13:07
Довідка_обладнання.PDF
14 серпня 2019 13:07
Витяг єдиний податок.pdf
14 серпня 2019 13:07
Витяг 04.08.2019.rtf
14 серпня 2019 13:07
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ"
#39942877
Переможець 20 900,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 09:05

Документи

15 серпня 2019 09:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ"
#39942877
20 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 09:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 14:20
договірТОВнадія Строй.PDF укладений
21 серпня 2019 14:20