Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертиза проекту по об"єкту: Реконструкція будівлі Комунального закладу освіти „Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 254 комбінованого типу” Дніпровської міської ради по вул. Альвінського, 1 в м. Дніпро
Очікувана вартість
98 264,00 UAH
UA-2019-08-06-001461-b 06b3c24138fe4b69908f3e2c295d5d3e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730108
+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730108,+380563730101
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Експертиза проекту по об"єкту: Реконструкція будівлі Комунального закладу освіти „Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 254 комбінованого типу” Дніпровської міської ради по вул. Альвінського, 1 в м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 71319000-7 — Експертні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунок за проведені Роботи з експертизи шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у розділі 10 цього Договору, протягом 10 (десяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 серпня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН-КОНСАЛТИНГ"
#35114747
Переможець 98 264,00
UAH
06 серпня 2019 13:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 13:41
Договір експертиза Альвінського.pdf укладений
06 серпня 2019 13:40