Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуги з надання комплексу охоронних заходів на об'єкті охорони)
Очікувана вартість
608 896,00 UAH
UA-2019-08-06-000825-c 54a3deb086674efd8e0b339405a246b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Колеснік

+380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 19:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 11:41
Очікувана вартість: 608 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з надання комплексу охоронних заходів на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, провулок Будівельників, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг акт (підписується сторонами щомісячно за надані послуги) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 19:43
ТД - Послуги з ОХОРОНИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документальне підтвердження можливостей виконавця
Дата подання: 08 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 09 серпня 2019 16:25
В ТД визначено 5 об'єктів, що підлягають фізичній охороні з використанням технічних засобів та 20 об'єктів (філій) що підлягають охороні технічними засобами. Всього 25. В Додатку 3 Технічні вимоги та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено вимогу дислокації автомобіля групи швидкого реагування біля об'єкту охорони, в межах доїзду до об'єктів впродовж 5 хвилин. Тобто повинно бути не менше 25 автомобілів груп швидкого реагування. У зв'язку з викладеним для визначення виконавця, який зможе виконати ці вимоги в тендерну документацію внести зміни, а саме: -документальне підтвердження наявності 25 автомобілів спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»; -фотографії всіх автомобілів з чітким зображенням номерних знаків з екіпажами груп швидкого реагування у формі зі спорядженням, засобами радіозв'язку та спеціальними засобами; -схеми дислокації автомобілів спеціального транспорту з зазначенням адрес на підтвердження прибуття до об'єктів впродовж 5 хвилин; -в довідці, що містить відомості про наявність працівників зазначити окремо операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування, прізвище, ім'я, по-батькові; -документальне підтвердження наявності необхідної кількості працівників (операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування) з наданням кольорових сканкопій оригіналів трудових книжок, довідок МВС, нарколога, психіатра,відсутність обмежень за станом здоров'я, відповідних посвідчень на кожного працівника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник керувався чинними нормативними документами в галузі охоронної діяльності, оскільки охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб.
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, керуючись принципами економічної конкуренції, максимальної економії, ефективності та добросовісної конкуренції серед Учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-06-000825-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОДЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:24926423
Дата подання: 08 серпня 2019 10:37
Документальне підтвердження можливостей виконавця
Вимога:
В ТД визначено 5 об'єктів, що підлягають фізичній охороні з використанням технічних засобів та 20 об'єктів (філій) що підлягають охороні технічними засобами. Всього 25.
В Додатку 3 Технічні вимоги та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено вимогу дислокації автомобіля групи швидкого реагування біля об'єкту охорони, в межах доїзду до
об'єктів впродовж 5 хвилин. Тобто повинно бути не менше 25 автомобілів груп швидкого реагування.
У зв'язку з викладеним для визначення виконавця, який зможе виконати ці вимоги в тендерну документацію внести зміни, а саме:
-документальне підтвердження наявності 25 автомобілів спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»;
-фотографії всіх автомобілів з чітким зображенням номерних знаків з екіпажами груп швидкого реагування у формі зі спорядженням, засобами радіозв'язку та спеціальними засобами;
-схеми дислокації автомобілів спеціального транспорту з зазначенням адрес на підтвердження прибуття до об'єктів впродовж 5 хвилин;
-в довідці, що містить відомості про наявність працівників зазначити окремо операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування, прізвище, ім'я, по-батькові;
-документальне підтвердження наявності необхідної кількості працівників (операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування) з наданням кольорових сканкопій оригіналів трудових книжок, довідок МВС, нарколога, психіатра,відсутність обмежень за станом здоров'я, відповідних посвідчень на кожного працівника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 16:27
Шановний Учасник, Замовник керувався чинними нормативними документами в галузі охоронної діяльності, оскільки охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб.
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної докум

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 605 000,00
UAH з ПДВ
601 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 608 000,00
UAH з ПДВ
604 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 17:48
Електронний підпис
28 серпня 2019 17:45
лист корупція.pdf
23 серпня 2019 10:09
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:14
Електронний підпис
21 серпня 2019 13:12
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 13:12
Паспорт та ІПН.pdf
21 серпня 2019 13:12
Ліцензія.pdf
21 серпня 2019 13:12
Лист поснення щодо ФОП.pdf
21 серпня 2019 13:12
Договір про аренду ПЦС.pdf
21 серпня 2019 13:12
Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2019 13:12
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 17:02
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:01
ТП.pdf
21 серпня 2019 17:01
Проект дог..pdf
21 серпня 2019 17:01
Про санкції.pdf
21 серпня 2019 17:01
Про наявність обладн..pdf
21 серпня 2019 17:01
Про виконання полуг.pdf
21 серпня 2019 17:01
Погодження.pdf
21 серпня 2019 17:01
Паспорт та іпн.pdf
21 серпня 2019 17:01
наявність пульта.pdf
21 серпня 2019 17:01
Наявність бази.pdf
21 серпня 2019 17:01
Наказ на ліцензію.pdf
21 серпня 2019 17:01
Лист про санкції.pdf
21 серпня 2019 17:01
Лист гарантія ст 17.pdf
21 серпня 2019 17:01
Згода на обробку даних.pdf
21 серпня 2019 17:01
Згода з умовами.pdf
21 серпня 2019 17:01
згода з розрахунками.pdf
21 серпня 2019 17:01
Доступ до перс даних.pdf
21 серпня 2019 17:01
Довкілля.pdf
21 серпня 2019 17:01
Довідка працівники.pdf
21 серпня 2019 17:01
Група шв. реагування.pdf
21 серпня 2019 17:01
Гарантія ст. 17.pdf
21 серпня 2019 17:01
Відсутність підстав.pdf
21 серпня 2019 17:01
Виписка.pdf
21 серпня 2019 17:01
Виконання договору.pdf
21 серпня 2019 17:01
Аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНДРАТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ЯСМЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНДРАТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2818714817
Переможець 601 955,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2818714817
601 955,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:02
дод уг 2 до дог 240 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 23:32
дод уг 1 до дог 240 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 23:32
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 18:58
дог 240.pdf укладений
11 вересня 2019 18:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 688 742,00
UAH