Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015- 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуги з надання комплексу охоронних заходів на об'єкті охорони)
Очікувана вартість
608 896,00 UAH
UA-2019-08-06-000825-c ● 54a3deb086674efd8e0b339405a246b5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491085 |
Вебсайт: | https://kir.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Лариса Колеснік +380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 608 896,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 045,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з надання комплексу охоронних заходів на об'єкті охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, Київська обл., Київ, провулок Будівельників, 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | акт (підписується сторонами щомісячно за надані послуги) | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 19:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 19:43 |
ТД - Послуги з ОХОРОНИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження можливостей виконавця
Дата подання: 08 серпня 2019 10:26
Дата відповіді: 09 серпня 2019 16:25
В ТД визначено 5 об'єктів, що підлягають фізичній охороні з використанням технічних засобів та 20 об'єктів (філій) що підлягають охороні технічними засобами. Всього 25.
В Додатку 3 Технічні вимоги та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено вимогу дислокації автомобіля групи швидкого реагування біля об'єкту охорони, в межах доїзду до
об'єктів впродовж 5 хвилин. Тобто повинно бути не менше 25 автомобілів груп швидкого реагування.
У зв'язку з викладеним для визначення виконавця, який зможе виконати ці вимоги в тендерну документацію внести зміни, а саме:
-документальне підтвердження наявності 25 автомобілів спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»;
-фотографії всіх автомобілів з чітким зображенням номерних знаків з екіпажами груп швидкого реагування у формі зі спорядженням, засобами радіозв'язку та спеціальними засобами;
-схеми дислокації автомобілів спеціального транспорту з зазначенням адрес на підтвердження прибуття до об'єктів впродовж 5 хвилин;
-в довідці, що містить відомості про наявність працівників зазначити окремо операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування, прізвище, ім'я, по-батькові;
-документальне підтвердження наявності необхідної кількості працівників (операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування) з наданням кольорових сканкопій оригіналів трудових книжок, довідок МВС, нарколога, психіатра,відсутність обмежень за станом здоров'я, відповідних посвідчень на кожного працівника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник керувався чинними нормативними документами в галузі охоронної діяльності, оскільки охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб.
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, керуючись принципами економічної конкуренції, максимальної економії, ефективності та добросовісної конкуренції серед Учасників.
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації, керуючись принципами економічної конкуренції, максимальної економії, ефективності та добросовісної конкуренції серед Учасників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-06-000825-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОДЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:24926423
Дата подання: 08 серпня 2019 10:37
Документальне підтвердження можливостей виконавця
Вимога:
В ТД визначено 5 об'єктів, що підлягають фізичній охороні з використанням технічних засобів та 20 об'єктів (філій) що підлягають охороні технічними засобами. Всього 25.
В Додатку 3 Технічні вимоги та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено вимогу дислокації автомобіля групи швидкого реагування біля об'єкту охорони, в межах доїзду до
об'єктів впродовж 5 хвилин. Тобто повинно бути не менше 25 автомобілів груп швидкого реагування.
У зв'язку з викладеним для визначення виконавця, який зможе виконати ці вимоги в тендерну документацію внести зміни, а саме:
-документальне підтвердження наявності 25 автомобілів спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»;
-фотографії всіх автомобілів з чітким зображенням номерних знаків з екіпажами груп швидкого реагування у формі зі спорядженням, засобами радіозв'язку та спеціальними засобами;
-схеми дислокації автомобілів спеціального транспорту з зазначенням адрес на підтвердження прибуття до об'єктів впродовж 5 хвилин;
-в довідці, що містить відомості про наявність працівників зазначити окремо операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування, прізвище, ім'я, по-батькові;
-документальне підтвердження наявності необхідної кількості працівників (операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування) з наданням кольорових сканкопій оригіналів трудових книжок, довідок МВС, нарколога, психіатра,відсутність обмежень за станом здоров'я, відповідних посвідчень на кожного працівника.
Розгорнути
Згорнути
В ТД визначено 5 об'єктів, що підлягають фізичній охороні з використанням технічних засобів та 20 об'єктів (філій) що підлягають охороні технічними засобами. Всього 25.
В Додатку 3 Технічні вимоги та якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено вимогу дислокації автомобіля групи швидкого реагування біля об'єкту охорони, в межах доїзду до
об'єктів впродовж 5 хвилин. Тобто повинно бути не менше 25 автомобілів груп швидкого реагування.
У зв'язку з викладеним для визначення виконавця, який зможе виконати ці вимоги в тендерну документацію внести зміни, а саме:
-документальне підтвердження наявності 25 автомобілів спеціального транспорту реагування зі спеціальними засобами, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність»;
-фотографії всіх автомобілів з чітким зображенням номерних знаків з екіпажами груп швидкого реагування у формі зі спорядженням, засобами радіозв'язку та спеціальними засобами;
-схеми дислокації автомобілів спеціального транспорту з зазначенням адрес на підтвердження прибуття до об'єктів впродовж 5 хвилин;
-в довідці, що містить відомості про наявність працівників зазначити окремо операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування, прізвище, ім'я, по-батькові;
-документальне підтвердження наявності необхідної кількості працівників (операторів пульту централізованого спостереження, охоронників та особовий склад груп швидкого реагування) з наданням кольорових сканкопій оригіналів трудових книжок, довідок МВС, нарколога, психіатра,відсутність обмежень за станом здоров'я, відповідних посвідчень на кожного працівника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 16:27
Шановний Учасник, Замовник керувався чинними нормативними документами в галузі охоронної діяльності, оскільки охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг щодо забезпечення цілісності об’єктів власності юридичних та фізичних осіб.
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної докум
Суб’єкти господарювання можуть здійснювати таку діяльність лише після отримання спеціального дозволу – ліцензії на охоронну діяльність.
Ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про охоронну діяльність», Постановами КМ України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960, «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності, що підлягає ліцензуванню, і визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством внутрішніх справ та іншими нормативними документами» від 10 жовтня 2018 р. № 825 та ін. н. д.
Наявність ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері охоронної діяльності юридичної особи, а також фізичної особи - підприємця, враховуючи законодавчі вимоги України, передбачає уже наявність:
1) належного матеріально технічного обладнання, в тому числі: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів, на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності), на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої) (ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 12 Постанови КМ № 960);
2) кваліфікований персонал, який складається зі дієздатних громадян України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії, не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів, не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків, не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку (ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. п. 14-17 Постанови КМ № 960).
Даний вид господарської діяльності контролюється, регламентується МВС. Контролюючий орган проводить перевірки додержання ліцензіатами ліцензійних умов щорічно, щоквартально або позапланово. Недотримання ліцензіатом законодавчих вимог призводить до скасування ліцензії.
Отже, наявність в Учасника чинної ліцензії на охоронну діяльність, передбачає наявність в Учасника належного матеріально-технічного обладнання та кваліфікованого персоналу, що контролюється та перевіряється МВС.
Окрім того, Учаснику слід прийняти до уваги, що законодавець надає виключне право Замовнику встановити будь-який із критеріїв переліку кваліфікаційних вимог, в тому числі і спосіб документального підтвердження інформації, до учасника, передбачених Законом. Слід зазначити, що встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника, що передбачені галузевими нормами господарської діяльності учасника, призведе до усунення принципів конкуренції та проведення закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної докум
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОНДРАТЕНКО ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2818714817 |
Переможець |
601 955,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2020 17:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:02
|
дод уг 2 до дог 240 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2019 23:32
|
дод уг 1 до дог 240 (1).pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 23:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 18:58
|
дог 240.pdf | укладений |
11 вересня 2019 18:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2019 р. |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |