Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2)
Очікувана вартість
2 735 981,67 UAH
UA-2019-08-06-000527-b fbcc82b5ca0c41678b43e486d2707045
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіжаєва Анастасія Анатоліївна

+38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 2 735 981,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 679,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13679 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення систем опалення електричними приладами з використанням енергозберігаючих технологій ОФ ДП «АМПУ» за адресою: м. Одеса, вул. Гефта, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, Гефта,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30 відсотків від ціни цього Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Попередня оплата здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника. Виконавець протягом строку дії договору, з дня надходження коштів (авансу) підтверджує їх використання згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3). Погашення (зарахування) авансу здійснюються при проміжних оплатах за виконані роботи, пропорційно вартості виконаних робіт згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за призначенням (за формою КБ-3). Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем роботи, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості виконаних робіт в межах строку дії Договору. Приймання та оплата виконаних робіт здійснюється після затвердження фінансового плану Замовника на поточний період (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 р. № 899), після погодження та затвердження в установленому порядку титулу будови об’єкту Замовника (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 р. №995) та за наявності витрат на фінансування Робіт, що є предметом цього Договору, у затвердженому фінансовому плані Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 09:55
вимоги до учасників в новій редакції.pdf
06 серпня 2019 10:26
технічні вимоги.pdf
06 серпня 2019 10:26
проект договору частина 2.pdf
06 серпня 2019 10:26
проект договору частина 1.pdf
15 серпня 2019 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 09:55
вимоги до учасників в новій редакції.pdf
06 серпня 2019 10:26
вимоги до учасників.pdf
06 серпня 2019 10:26
технічні вимоги.pdf
06 серпня 2019 10:26
проект договору частина 2.pdf
06 серпня 2019 10:26
проект договору частина 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЛТЕПЛО" 2 661 515,67
UAH
2 661 515,67
UAH
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 16:45
Кошторис ч4.pdf
22 серпня 2019 16:45
Кошторис ч3.pdf
22 серпня 2019 16:45
Кошторис ч2.pdf
22 серпня 2019 16:45
Кошторис ч1.pdf
21 серпня 2019 15:21
Кошторис ч4.pdf
21 серпня 2019 15:21
Кошторис ч3.pdf
21 серпня 2019 15:21
Кошторис ч2.pdf
21 серпня 2019 15:21
Кошторис ч1.pdf
21 серпня 2019 15:21
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 09:29
Електронний підпис
21 серпня 2019 09:11
Електронний підпис
21 серпня 2019 08:38
Електронний підпис
20 серпня 2019 18:23
Гарантия 12549.zip
20 серпня 2019 18:23
Рішення учасника.pdf
20 серпня 2019 18:23
Наказ_директор.pdf
20 серпня 2019 18:23
Дозволи_Держпраці.pdf
20 серпня 2019 18:23
Договір_1084_.pdf
20 серпня 2019 18:23
Договір оренди Кварц.pdf
20 серпня 2019 18:23
Договір Крок вперед 31.pdf
20 серпня 2019 18:23
Довідка працівники.pdf
20 серпня 2019 18:23
Довідка МТБ.pdf
20 серпня 2019 18:23
Довідка досвід.pdf
20 серпня 2019 18:23
Довідка довкілля.pdf
20 серпня 2019 18:23
Виписка ОЗ.pdf
20 серпня 2019 18:23
7_Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЛТЕПЛО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
#38295616
Відхилено 2 661 515,67
UAH
05 вересня 2019 16:42

Документи

05 вересня 2019 16:42
Протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій