Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт вулиці Берегова в с. Залужне Локачинського району Волинської області
Очікувана вартість
377 362,00 UAH
UA-2019-08-06-000395-c a9c4e689e2d942fc9bdba094683c43a1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кужель Федір Володимирович

0976640592 zamlichi2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Замличівська сільська рада Локачинського району Волинської області
Код ЄДРПОУ: 04590524
Місцезнаходження: 45531, Україна , Волинська обл., ЗАМЛИЧІ, вул Центральна 27
Контактна особа: Кужель Федір Володимирович
0976640592
zamlichi2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 377 362,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 773,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 пог.м.
поточний середній ремонт вулиці Берегова в с. Залужне Локачинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45531, Україна, Волинська область, ЗАЛУЖНЕ, Залужне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 серпня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000035 ● 608a08d65deb4e15a26c583c0c10debc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
29.08.2019 № 31-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 29.08.2019 № 31-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-08-06-000395-c від 06.08.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

протокол №2 від 03.09.2019р повноваженої особи Замличівської сільської ради про відміну закупівлі №UA-2019-08-06000395-c поточний середній ремонт вулиці Берегова ( від перехрестя з вулицею Цетральна протяжністю 260м)с. Залужне Локачинського району Волинської області в звязку подачею менше двох тендерних пропозицій

2019-09-03 15:37:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Здійснено закупівлю, не передбачену річним планом; не відображено у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформацію про джерело фінансування закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС" 377 362,00
UAH з ПДВ
377 362,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:35
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 16:35
Паспортні дані.pdf
29 серпня 2019 16:35
Витяг_ПДВ_ЗАК-Сервіс.pdf
29 серпня 2019 16:35
Виписка_ЗАК-Сервіс.pdf
29 серпня 2019 16:35
Статут.pdf
29 серпня 2019 16:35
Джерела поставки..pdf
29 серпня 2019 16:35
Договори.pdf
29 серпня 2019 16:34
Лист-згода.pdf
29 серпня 2019 16:34
Витяг_Автогараж.pdf
29 серпня 2019 16:34
Витяг_Адмінприміщення.pdf
29 серпня 2019 16:34
Витяг_Обмінний_Пункт.pdf
29 серпня 2019 16:34
Витяг_Склад_Запчастин.pdf
29 серпня 2019 16:34
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЗАК-СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій