Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень їдальні площею 980,3 кв.м ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
7 006 900,00 UAH
UA-2019-08-06-000176-b ● f129c6f1628d477e81c1c82482c7ca02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА" |
Код ЄДРПОУ: | 38217021 |
Місцезнаходження: | 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19 |
Контактна особа: |
Іщук Олександр Петрович 380638080232 Shurik767@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 7 006 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 069,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35034.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень їдальні площею 980,3 кв.м ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03131, Україна, місто Київ, Київ, Столичне шосе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 15:10 |
ТОРГИ КАПРЕМОНТ ЇДАЛЬНЯ.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 08 серпня 2019 13:59
Дата відповіді: 12 серпня 2019 12:04
Вимагаємо змінити вимогу Замовника надати оригінал листа відгуку від замовника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору сформованого не раніше ЛИПНЯ 2019 року (п.3.2), оскільки така вимога є дискримінаційною, бо дата, якою видан відгук, не змінює змісту даного відгуку.
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Хочемо звернути увагу на те, що розділ «Питання» на авторизованому електронному майданчику призначений для запитань та уточнень щодо документації, або закупівлі в цілому та відповідно можливості внесення необхідних змін. Враховуючи контекст Вашої «вимоги», можна зрозуміти що питання стосується доцільності підпункту 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» в тій редакції, яка є в тендерній документації затвердженої протоколом тендерного комітету від 06.08.2019 № 151/19. Відповідно хочемо роз’яснити, що дана вимога спричинена необхідністю підтвердження виконання Виконавцями своїх зобов’язань по виконанню робіт або надання послуг під час гарантійного терміну і тому недобросовісним Виконавцям важче взяти позитивний Відгук та є підтвердженням кваліфікаційної критерії зазначеною статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Крім того хочемо зазначити, що підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації стосується всіх потенційних учасників та не має дискримінаційного характеру. Для можливості вибору подання підтверджуючої інформації по виконанню аналогічних договорів, учасники можуть подаватись документи по діючим договорам.
Не бажання звернутись до Замовника для отримання відповідного Відгуку за роботи (надані послуги) які Ви здійснили, може означати неякісність проведених робіт (надання послуг) або використаних матеріалів, виявлених після закінчення терміну дії договору.
Враховуючи зазначене вище, вимога підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації є для Державного підприємства «Олімпійський навчально – спортивний центр «Конча – Заспа» важливою та не підлягає корегуванню відповідно до Вашого бажання.
Крім того хочемо зазначити, що підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації стосується всіх потенційних учасників та не має дискримінаційного характеру. Для можливості вибору подання підтверджуючої інформації по виконанню аналогічних договорів, учасники можуть подаватись документи по діючим договорам.
Не бажання звернутись до Замовника для отримання відповідного Відгуку за роботи (надані послуги) які Ви здійснили, може означати неякісність проведених робіт (надання послуг) або використаних матеріалів, виявлених після закінчення терміну дії договору.
Враховуючи зазначене вище, вимога підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації є для Державного підприємства «Олімпійський навчально – спортивний центр «Конча – Заспа» важливою та не підлягає корегуванню відповідно до Вашого бажання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" |
6 248 358,08
UAH з ПДВ
|
5 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
6 480 916,57
UAH з ПДВ
|
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" |
6 650 053,74
UAH з ПДВ
|
6 579 984,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" #40380218 |
Відхилено |
5 899 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 15:05
|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Відхилено |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 10:14
|
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" #40282370 |
Переможець |
6 579 984,74
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 10:15
|
Дод угода № 2.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:06
|
Дод угода ч.2.PDF | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:04
|
Дод угода ч.1 .PDF | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 15:41
|
ДОГОВІР 291_19.PDF | укладений |
10 вересня 2019 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість договору зменшена у зв’язку з проведенням експертизи кошторисної частини проектної документації та отриманням експертного звіту. |
Номер договору про закупівлю: | 291/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Економія грошових коштів за наслідком виконання завершальних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 291/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |