Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень їдальні площею 980,3 кв.м ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
7 006 900,00 UAH
UA-2019-08-06-000176-b f129c6f1628d477e81c1c82482c7ca02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщук Олександр Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Іщук Олександр Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 серпня 2019 14:38
Очікувана вартість: 7 006 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 069,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35034.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень їдальні площею 980,3 кв.м ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”» за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, місто Київ, Київ, Столичне шосе, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 15:10
ТОРГИ КАПРЕМОНТ ЇДАЛЬНЯ.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 08 серпня 2019 13:59
Дата відповіді: 12 серпня 2019 12:04
Вимагаємо змінити вимогу Замовника надати оригінал листа відгуку від замовника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору сформованого не раніше ЛИПНЯ 2019 року (п.3.2), оскільки така вимога є дискримінаційною, бо дата, якою видан відгук, не змінює змісту даного відгуку.
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Хочемо звернути увагу на те, що розділ «Питання» на авторизованому електронному майданчику призначений для запитань та уточнень щодо документації, або закупівлі в цілому та відповідно можливості внесення необхідних змін. Враховуючи контекст Вашої «вимоги», можна зрозуміти що питання стосується доцільності підпункту 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» в тій редакції, яка є в тендерній документації затвердженої протоколом тендерного комітету від 06.08.2019 № 151/19. Відповідно хочемо роз’яснити, що дана вимога спричинена необхідністю підтвердження виконання Виконавцями своїх зобов’язань по виконанню робіт або надання послуг під час гарантійного терміну і тому недобросовісним Виконавцям важче взяти позитивний Відгук та є підтвердженням кваліфікаційної критерії зазначеною статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Крім того хочемо зазначити, що підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації стосується всіх потенційних учасників та не має дискримінаційного характеру. Для можливості вибору подання підтверджуючої інформації по виконанню аналогічних договорів, учасники можуть подаватись документи по діючим договорам.
Не бажання звернутись до Замовника для отримання відповідного Відгуку за роботи (надані послуги) які Ви здійснили, може означати неякісність проведених робіт (надання послуг) або використаних матеріалів, виявлених після закінчення терміну дії договору.
Враховуючи зазначене вище, вимога підпункт 3.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Тендерної документації є для Державного підприємства «Олімпійський навчально – спортивний центр «Конча – Заспа» важливою та не підлягає корегуванню відповідно до Вашого бажання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 6 248 358,08
UAH з ПДВ
5 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 6 480 916,57
UAH з ПДВ
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД" 6 650 053,74
UAH з ПДВ
6 579 984,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 17:01
Баланс-2018.PDF
20 серпня 2019 17:01
Аналогдоговори.zip
20 серпня 2019 17:01
4 лист видв (2).zip

Публічні документи

20 серпня 2019 20:47
Електронний підпис
20 серпня 2019 20:39
агалогічні договора.pdf
20 серпня 2019 20:39
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2019 20:39
Статут.pdf
20 серпня 2019 20:39
Проект договору.pdf
20 серпня 2019 20:39
Обєктний кошторис.pdf
20 серпня 2019 20:39
Наказ та протокол.pdf
20 серпня 2019 20:39
Локальний кошторис.pdf
20 серпня 2019 20:39
Ліцензія.pdf
20 серпня 2019 20:39
Календарний графік.pdf
20 серпня 2019 20:39
Зведений кошторис.pdf
20 серпня 2019 20:39
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2019 20:39
Дефектний акт.pdf
20 серпня 2019 20:39
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 20:39
Виписка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 20:39
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:40
ДОВІДКИ.pdf
21 серпня 2019 09:33
Довідка.pdf
20 серпня 2019 17:27
Договір Укртелеком.pdf
20 серпня 2019 17:02
Договір №70-18.pdf
20 серпня 2019 17:01
Договір №44-18.pdf
20 серпня 2019 16:58
Договір №25-19.pdf
20 серпня 2019 16:56
Статут Експерт-Інбуд.pdf
20 серпня 2019 16:54
Проект договору.pdf
20 серпня 2019 16:50
Право підпису.pdf
20 серпня 2019 16:48
Дозволи.pdf
20 серпня 2019 16:48
Довідки.pdf
20 серпня 2019 16:46
Довідка працівники.pdf
20 серпня 2019 16:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 16:45
Витяг (ПДВ).pdf
20 серпня 2019 16:44
Виписка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 16:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 серпня 2019 16:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"
#40380218
Відхилено 5 899 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 15:05
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 5 900 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 10:14
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"
#40282370
Переможець 6 579 984,74
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ-ІНБУД"
#40282370
6 579 984,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:15
Дод угода № 2.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 10:13
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 15:06
Дод угода ч.2.PDF зміни до договору
11 вересня 2019 15:04
Дод угода ч.1 .PDF зміни до договору
11 вересня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 15:41
ДОГОВІР 291_19.PDF укладений
10 вересня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість договору зменшена у зв’язку з проведенням експертизи кошторисної частини проектної документації та отриманням експертного звіту.
Номер договору про закупівлю: 291/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Економія грошових коштів за наслідком виконання завершальних робіт
Номер договору про закупівлю: 291/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 533 520,81
UAH (в тому числі ПДВ 1 088 920,13 UAH)