Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки ВПР»
Очікувана вартість
3 804 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000128-b 31bb1634f36e4e77b16352280ad11187
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 3 804 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
«Запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 09:02
ТД_Підбійки_торги 25.07.2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000008 ● 56a6c43809784c468723c03530d4369a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 09:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
1 2 3 4
14 UA-2019-08-06-000128-b 06.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-15 13:35:32

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного (запасні частини до колійної техніки ВПР (підбійки)) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-06-000128-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до пункту 12.7 розділу 12 договору поставки від 18.09.2019
№ ЦРЕКМ/В-19161 зазначено, що термін дії даного договору встановлюється з моменту його підписання до 31.12.2019 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання.
Замовником укладено Додаткову угоду від 18.12.2019 № 1 до договору поставки від 18.09.2019 № ЦРЕКМ/В-19161 в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, та продовжено дію договору поставки від 18.09.2019 № ЦРЕКМ/В-19161 до 31.03.2020 року, а в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА та в частині оплати – до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 18.09.2019
№ ЦРЕКМ/В-19161 з урахуванням Додаткової угоди від 18.12.2019 № 1? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 14:20:11

Надання відповіді

Доброго дня. Надаємо відповідь в окремому файлі:

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовником розглянуті зауваження, викладені у висновку, проведений відповідний аналіз, розбір з відповідальними фахівцями закупівлі UA-2019-08-06-000128-b. Замовник вживає всі належні заходи, щодо своєчасного усунення недоліків у роботі та обов’язкове виконання законодавства України. Виявлені моніторингом Державної аудиторської служби України та аналізом фахівців АТ «Укрзалізниці» зауваження обов’язково усуваються Замовником. На майбутнє будуть вжиті всі належні заходи щодо недопущення будь яких зауважень.

2021-02-02 13:40:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М-ГРАНД" 3 614 400,00
UAH з ПДВ
3 614 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 804 000,00
UAH з ПДВ
3 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:38
Підтвердження цін
22 серпня 2019 17:38
Тех част 6 (видаткові).pdf
22 серпня 2019 17:38
Тех част 4 декларації.pdf
22 серпня 2019 17:38
Кв част 17 Рішення.pdf
22 серпня 2019 17:38
Кв част 16 Порівняльна.pdf
22 серпня 2019 17:38
Кв част 15 Дані на товар.pdf
22 серпня 2019 17:38
Кв част 14 Витяг.pdf
22 серпня 2019 17:38
Заявка пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М-ГРАНД"

ТОВ Техноекотрейдінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "М-ГРАНД"
#38771898
Відхилено 3 614 400,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 14:16
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 804 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 804 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:13
ДУ 19161.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:12
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 17:46
19161.pdf укладений
18 вересня 2019 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 804 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 634 000,00 UAH)