Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір формату А4
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000075-b b81c5545b8364feb9af4fe7d93df499a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Голбан

+380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40358617
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7
Контактна особа: Катерина Голбан
+380502269731
udvm.buh@polvet.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2019 08:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 11:50
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами. (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 08:43
Джерело фінансування.docx
06 серпня 2019 08:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 07 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 6.7 Наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007 р. рекомендована білизна паперу 70-88 % за стандартами ISO2470. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо, що кожна характеристика, зазначена у додатку до тендерної документації має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
Вибір паперу для роботи державного органу, тільки на перший погляд представляється не дуже складним завданням, проте помилкове рішення може призвести як до непродуктивних витрат, так і до погіршення іміджу установи. З виходом на ринок нового покоління високопродуктивних цифрових копіювальних апаратів і принтерів значно збільшилася швидкість подачі паперу в апараті, все частіше і частіше замовнику потрібні двосторонні документи.Тому вимоги до якості паперу і інших матеріалів, використовуваних для друкарських робіт в установі, постійно зростають.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 71 580,00
UAH з ПДВ
71 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 77 940,00
UAH з ПДВ
74 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:23
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:21
документи переможця.rar
23 серпня 2019 16:45
Електронний підпис
23 серпня 2019 16:44
ЦП 2.pdf
21 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:15
Документи частина 3.rar
21 серпня 2019 17:15
Документи частина 2.pdf
21 серпня 2019 17:15
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 20:52
Висновки на продукцію.rar
20 серпня 2019 20:52
Довідка щодо санкцій.pdf
20 серпня 2019 20:52
Проект договора_папір.pdf
20 серпня 2019 20:52
Лист-згода договір.pdf
20 серпня 2019 20:52
Лист-згода_ Додаток 5.pdf
20 серпня 2019 20:52
Витяг з реєстру.pdf
20 серпня 2019 20:52
Протокол зборів.pdf
20 серпня 2019 20:52
Статут_2019.pdf
20 серпня 2019 20:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 71 580,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 13:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
71 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 11:11
Договір 9 ВТ.pdf укладений
11 вересня 2019 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 71 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 930,00 UAH)