Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір формату А4
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2019-08-06-000075-b ● b81c5545b8364feb9af4fe7d93df499a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40358617 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., місто ПОЛТАВА, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Катерина Голбан +380502269731 udvm.buh@polvet.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2019 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Воскресенський узвіз, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної Сторонами. (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 08:43 |
Джерело фінансування.docx | |
06 серпня 2019 08:43 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
екологічність офісного паперу
Дата подання: 07 серпня 2019 10:36
Дата відповіді: 09 серпня 2019 08:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до п. 6.7 Наказу МОЗ України №13 від 18.01.2007 р. рекомендована білизна паперу 70-88 % за стандартами ISO2470.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо, що кожна характеристика, зазначена у додатку до тендерної документації має суттєве значення для якості паперу, яка в свою чергу впливає на якість виготовлених документів, а також забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування.
Вибір паперу для роботи державного органу, тільки на перший погляд представляється не дуже складним завданням, проте помилкове рішення може призвести як до непродуктивних витрат, так і до погіршення іміджу установи. З виходом на ринок нового покоління високопродуктивних цифрових копіювальних апаратів і принтерів значно збільшилася швидкість подачі паперу в апараті, все частіше і частіше замовнику потрібні двосторонні документи.Тому вимоги до якості паперу і інших матеріалів, використовуваних для друкарських робіт в установі, постійно зростають.
Вибір паперу для роботи державного органу, тільки на перший погляд представляється не дуже складним завданням, проте помилкове рішення може призвести як до непродуктивних витрат, так і до погіршення іміджу установи. З виходом на ринок нового покоління високопродуктивних цифрових копіювальних апаратів і принтерів значно збільшилася швидкість подачі паперу в апараті, все частіше і частіше замовнику потрібні двосторонні документи.Тому вимоги до якості паперу і інших матеріалів, використовуваних для друкарських робіт в установі, постійно зростають.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
71 580,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 13:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 11:11
|
Договір 9 ВТ.pdf | укладений |
11 вересня 2019 11:10
|