Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція існуючої школи з добудовою учбового корпусу та спортзалу, їдальні в с. Горішні Шерівці Заставнівського району Чернівецької області»
Очікувана вартість
74 313 700,00 UAH
UA-2019-08-05-002639-b 09e2fa95b89643a79fb135231ab75f40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:45
Очікувана вартість: 74 313 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 743 137,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 371568 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція існуючої школи з добудовою учбового корпусу та спортзалу, їдальні в с. Горішні Шерівці Заставнівського району Чернівецької області» (кошти державного та обласного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59452, Україна, Чернівецька область, Заставнівський р-н, с. Горішні Шерівці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 18:14
Додаток 2_Кваліфікаційні документи.doc
05 серпня 2019 18:14
Техн.завд Рек-ція ішколи Г Шерівці.xls
05 серпня 2019 18:14
Проект договору Горішні Шерівці.doc
05 серпня 2019 18:14
ТД Горішні Шерівці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛДЕРОУД" 73 540 812,00
UAH з ПДВ
72 797 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЧЕРНІВЦІ СІТІ БУД 73 643 629,20
UAH з ПДВ
72 900 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 11:30
Довідка корупція.zip
27 серпня 2019 10:38
Довідка МВСУ.jpg
23 серпня 2019 14:41
Тендерна пропозія.JPG
23 серпня 2019 14:41
Кошторис1-150.rar
23 серпня 2019 14:41
Кошторис 301-462.rar
23 серпня 2019 14:41
Кошторис 151-300.rar
20 серпня 2019 22:22
Тендерна пропозиція.jpg
20 серпня 2019 22:22
Люди.jpg
20 серпня 2019 22:22
Відгук.jpg
20 серпня 2019 22:22
Кошторис Частина 2.rar
20 серпня 2019 22:22
Скан4.PDF
20 серпня 2019 22:22
Скан3.PDF
20 серпня 2019 22:22
Скан2.PDF
20 серпня 2019 22:22
Скан1.PDF
20 серпня 2019 22:22
КБ-3.rar
20 серпня 2019 22:22
Аналогічні договора.rar
20 серпня 2019 22:22
135.ims
20 серпня 2019 22:22
Кошторис частина 1.rar
20 серпня 2019 22:22
договора на персонал.rar

Публічні документи

20 серпня 2019 22:16
_Є__Ёа___вм10001.JPG
20 серпня 2019 22:16
_Є__Ёа___вм1.JPG
20 серпня 2019 22:16
Тендерна пропозіця.jpg
20 серпня 2019 22:16
Статут (19).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (18).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (17).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (16).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (15).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (14).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (13).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (12).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (11).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (10).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (9).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (8).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (7).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (6).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (5).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (4).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (3).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (2).JPG
20 серпня 2019 22:16
Статут (1).JPG
20 серпня 2019 22:16
Опис.JPG
20 серпня 2019 22:15
Ліцензія (2).JPG
20 серпня 2019 22:15
Ліцензія (1).JPG
20 серпня 2019 22:15
Виписка.JPG
20 серпня 2019 22:15
Виписка (1).JPG
20 серпня 2019 22:15
426ДЦ.pdf
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10018.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10017.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10016.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10015.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10014.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10013.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10012.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10011.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10010.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10009.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10008.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10007.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10006.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10005.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10004.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10003.JPG
20 серпня 2019 22:15
_Є__Ёа___вм10002.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛДЕРОУД"

ТОВ ЧЕРНІВЦІ СІТІ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛДЕРОУД"
#41731242
Переможець 72 797 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛДЕРОУД"
#41731242
72 797 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:15
Д.у. № 1 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:15
Дод.угода №6 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:15
Дод.угода №5 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 11:03
Дод.угода №4 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
09 червня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2020 17:21
Дод.угода №3 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
11 березня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 15:47
Дод.угода №2 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
10 березня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 14:35
Дод.угода №1 Горішні Шерівці.pdf зміни до договору
05 березня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:21
Горіші Шерівці Дод.угода №1.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 08:54
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 08:51
Горішні Шерівці договір.pdf укладений
13 вересня 2019 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичного виконання робіт пункт 3.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 72 797,000 тис. грн. (сімдесят два мільйони сімсот дев’яносто сім тисяч гривень) (в т.ч. ПДВ 12 132,83333 тис.грн.). Джерело фінансування - кошти державного та обласного бюджетів. Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 19 601,81618 тис. грн. (дев’ятнадцять мільйонів шістсот одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень вісімнадцять копійок) (в т.ч. ПДВ 3 266,96936 тис.грн). Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 17 656,30418 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 1 945,512 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією».
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 5 574,817 тис. грн. (п’ять мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі вісімсот сімнадцять гривень) (в т.ч. ПДВ 929,13617 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією. Термін дії Договору до 31.12.2021 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору доповнити п.п. 3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 5 574,817 тис. грн. (п’ять мільйонів п’ятсот сімдесят чотири тисячі вісімсот сімнадцять гривень) (в т.ч. ПДВ 929,13617 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. У 2020 році відповідно до рішення сесії Чернівецької обласної ради від 25.02.2020 року №26-37/20 «Про внесення змін до обласного бюджету Чернівецької області на 2020 рік» передбачено фінансування обєкту в розмірі 5 704,281 тис.грн. - за рахунок коштів обласного бюджету, крім того очікується фінансування обєкту за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку. У звязку з відсутністю повного обсягу фінансування обєкту у 2020 році, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2021 року (за наявності повного фінансування обєкту у 2020 році термін дії Договору буде змінено до 31.12.2020 року). Внесено зміни в банківські реквізити Замовника та Генпідрядника. Додаткові угоди №1 та №2 втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 3.1.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 28 177,69624 тис. грн. (двадцять вісім мільйонів сто сімдесят сім тисяч шістсот дев’яносто шість гривень двадцять чотири копійки) (в т.ч. ПДВ 4 696,28271 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 22 602,87924 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 5 574,817 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Внесено зміни в реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п. 3.1.1 Договору викласти в редакції наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 53 195,18382 тис. грн. (п’ятдесят три мільйони сто дев’яносто п’ять тисяч сто вісімдесят три гривні вісімдесят дві копійки) (в т.ч. ПДВ 8 865,86397 тис. грн.), відповідно до календарного плану-графіку виконання робіт та фінансування, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 22 602,87924 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 30 592,30458 тис. грн. Вартість робіт визначається у Договірній ціні, що укладається згідно капітальних вкладень поточного року за затвердженою проектно-кошторисною документацією». Термін дії Договору до 31.12.2020 року. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в банківські реквізити Генпідрядника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з реорганізацією (перетворенням) Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації в Департамент капітального будівництва, містобудування та архітектури Чернівецької обласної державної адміністрації, сторони дійшли висновку внести зміни до договору в частині зміни назви сторони - Замовника. Внесено зміни в банківські реквізити Замовника. Внесено зміни в місцезнаходження Генпідрядника. Замовник погашає Генпідряднику кредиторську заборгованість .
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 797 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 131 872,78 UAH)