Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола", Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Миру, 51-А. (авторський нагляд)
Очікувана вартість
18 900,00 UAH
UA-2019-08-05-002546-b a0461209c84b446db06632236f7339ef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Костянтинівна Пундік

+380679608536 pundik@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Вікторія Костянтинівна Пундік
+380679608536
pundik@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №147 імені В'ячеслава Чорновола", Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Миру, 51-А. (авторський нагляд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО СЗШ №147, просп. Миру, 51-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  27 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

05 серпня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Піскун Марія Олександрівна
#3510204820
Переможець 18 900,00
UAH
05 серпня 2019 17:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода №1 від 29.04.2020 договір №20АН_19 від 05.08.2019.pdf укладений
29 квітня 2020 17:30
Договір 20АН_19 від 05.08.2019.pdf укладений
05 серпня 2019 17:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до акту звіряння