Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
67 200,00 UAH
UA-2019-08-05-001612-b ca4456d6e24a48fba8e0505972e947c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Клименко

+380999296197 volnkultura_voln@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 00183526
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вулиця Героїв 51 ОМБР, буд.1
Контактна особа: Ольга Клименко
+380999296197
volnkultura_voln@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 67 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Документація до закупівлі викладена окремо до кожного лоту.

Тендерна документація

05 серпня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:01
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) (портативний персональний комп’ютер - ноутбук). Кошти районного бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 37 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 186,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (портативний персональний комп’ютер - ноутбук). Кошти районного бюджету
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, місто Волноваха, вулиця Героїв 51 ОМБР, будинок1
Дата доставки: 16 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 10:51
Дата відповіді: 06 серпня 2019 14:53
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо першого питання повідомляємо наступне. У Додатку 2 до Оголошення "Технічні вимоги" після таблиці с технічними характеристика товару, що є предметом закупівлі, наведено: Якщо у найменуванні товару є посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал то даний вираз читається в значенні «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару, зазначеному в цьому переліку, та сумісні для використання. Також у пункті 6.2. Оголошення наведено: В ціновій пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук тощо).
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне. У пункті 6.10. Оголошення наведено:Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися з ПДВ. У разі якщо учасник не є платником ПДВ – в такому випадку ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Порівнюються остаточні ціни кожної пропозиції з урахуванням тих податків, платниками яких є кожен з учасників (наприклад: один з учасників є платником ПДВ, другий учасник є платником єдиного податку 5% від суми доходу. Порівнюватися буде ціна пропозиції: першого учасника – з врахуванням ПДВ, другого учасника – з врахуванням єдиного податку 5% від суми доходу).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА" 34 892,00
UAH з ПДВ
34 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 13:41
тех. вимоги.pdf
15 серпня 2019 13:41
КомПред.pdf
15 серпня 2019 13:41
Документи.pdf
15 серпня 2019 13:41
Аналог договор.pdf
15 серпня 2019 13:41
DELL_Сертификат.pdf
15 серпня 2019 13:41
Certificate-DELL.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"
#3289401602
Переможець 34 892,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 09:30

Документи

20 серпня 2019 09:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 09:30
Протокол # 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАХНИК АННА ЮРІЇВНА"
#3289401602
34 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2019 09:30
Електронний підпис
20 серпня 2019 09:30
Протокол # 76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 10:01
Договір № 44.pdf укладений
27 серпня 2019 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 892,00
UAH