Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальний комп'ютерний комплекс (комп'ютер вчителя, комп'ютер учня)
Очікувана вартість
299 000,00 UAH
UA-2019-08-05-001368-b c1467a3478f04a9b8e2e322c055eaff3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 15:06
Очікувана вартість: 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Навчальний комп'ютерний комплекс (комп'ютер вчителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19615, Україна, Черкаська область, с. Мошни, Савченка, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 Одиниця
Навчальний комп'ютерний комплекс (комп'ютер учня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19615, Україна, Черкаська область, с. Мошни, Савченка, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет (залишки освітньої субвенції) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 14:51
Договір купівля-продаж НКК.doc
05 серпня 2019 14:47
ДКТ НКК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики.
Дата подання: 05 серпня 2019 16:10
Дата відповіді: 05 серпня 2019 16:41
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що документація та технічний опис предмета закупівлі суперечить наказу МОН № 1440 "Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти" від 02.11.2017 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18). Ви не надаєте будь-яких зрозумілих чи законних підстав для ігнорування Наказу, який не є рекомендаційним, а є прямою інструкцією МОН України замовникам до оснащення кабінетів у навчальних закладах за державні кошти. Вимагаємо, привести документацію у відповідність до наказних вимог МОН України, або відминити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: шановний учасник, чи не будете ви так ласкаві надати більш детальну інформацію щодо суперчності тендерної документації вимогам наказу МОН № 1440, в чому саме полягає суперечність???
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 10:53
Дата відповіді: 06 серпня 2019 13:40
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.. Більш детально інформація описана у відповідному розділі тендерної документації. При визначені переможця обов’язково перевіряється відповідність пропозиції до технічних вимог щодо модифікації, артиклу тощо.. Пропозиції учасників знаходяться у вільному доступі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 297 000,00
UAH з ПДВ
293 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 296 200,00
UAH з ПДВ
294 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 11:25
документи переможця.pdf
21 серпня 2019 18:33
Електронний підпис
21 серпня 2019 18:32
технічна частина_.pdf
21 серпня 2019 18:32
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 00:44
Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 00:44
стаття 16.pdf
15 серпня 2019 00:44
Працівники.pdf
15 серпня 2019 00:44
Пояснення.pdf
15 серпня 2019 00:44
Паспорт.pdf
15 серпня 2019 00:44
Обробка персон.дан..pdf
15 серпня 2019 00:44
Наявність товару.pdf
15 серпня 2019 00:44
МТБ.pdf
15 серпня 2019 00:44
Ідент.код.pdf
15 серпня 2019 00:44
єдрпоу.pdf
15 серпня 2019 00:44
довкілля.pdf
15 серпня 2019 00:44
Гарантія на гарантію.pdf
15 серпня 2019 00:44
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 293 100,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
293 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 09:47
Scan-191118-0001.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 09:46
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 10:43
Scan-191104-0001.pdf МВО.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 10:42
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 12:27
Scan-190909-0002.pdf укладений
09 вересня 2019 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 293 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 850,00 UAH)