Мережеве обладнання
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-08-05-001248-b e726976230ef4ee4b1219f9d5e583c2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 40108798
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
Контактна особа замовника: Ольга Машталова
+380342790266
gunptender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 12:23
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Міжмережевий екран Cisco ASA 5508-X з сервісами FirePOWER
(закупівля проводиться за кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 штука
Комутатор Cisco SB SG350-28 (SG350-28-K9-EU)
(закупівля проводиться за кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом 14 робочих днів, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є видаткова(і) накладна(і). Оплата за поставлений Постачальником Товар, буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 10:56
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:32
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваші запитання інформуємо: 1. В даній закупівлі аналоги товару розглядатися не будуть, тому зазначається конкретна модель для забезпечення сумісності з наявним технічним обладнанням мережі. 2. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000004 ● 66ac50aba3df4a6cb9b0e0b7710133de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-14 11:15:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

14.11.2019 № 60

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.11.2019 №60


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-05-001248-b 05.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ вул. Академіка Сахарова, 15, м. Івано-Франківськ, 76018, тел. (0342) 79-00-22, факс (0342) 75-06-45 21.11 .2019 № 808/108/01/31-2019 Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олені ПЕТРИНІ Шановна пані Олено! Відповідно до плану закупівель 05 серпня 2019 року Головним управлінням Національної поліції в Івано-Франківській області оголошено відкриті торги на закупівлю предметом: Мережеве обладнання (ДК 021:2015 код 32420000-3 Мережеве обладнання), яка проводиться за кошти державного бюджету. У відповідності до висновку про виявлені порушення в даній закупівлі повідомляємо наступне: - Замовником в період подання тендерних пропозицій, було внесено зміни до тендерної документації відповідно до пункту 2 статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі зміною предмету закупівлі. До тендерного комітету звернувся керівник зацікавленого підрозділу із клопотання щодо внесення змін до тендерної документації, оскільки обладнання, а саме Комутатор Cisco SB SG300-28MP (SG300-28MP-K9-EU) - знятий з промислового виробництва. Тендерним комітетом протоколом від 14.08.2019 №118 було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі за предметом Мережеве обладнання (ДК 021:2015 код 32420000-3 Мережеве обладнання) - В аукціоні на закупівлю за предметом Мережеве обладнання (ДК 021:2015 код 32420000-3 Мережеве обладнання) прийняло участь сім учасників, а саме: ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"115 194,00 грн ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"115 000,00 грн ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"90 112,00 грн ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД"85 000,00 грн ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ"83 000,00 грн ФОП Онащук Світлана Олександрівна73 000,00 грн ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"72 999,00 грн За результатами проведеного аукціону найменшу цінову пропозицію надало ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА у сумі 72 999,00 грн., що склало 107 001,00 грн економію коштів державного бюджету В період кваліфікації переможця проведених торгів ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, скарг та зауважень від інших учасників аукціону на адресу замовника не поступало. В тендерній документації в пункті 4 Додатку 4 Замовник вимагав від переможця торгів надати оригінали або нотаріально завірену копію довідки, виданої органом Державної фіскальної служби України, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язковим платежем), відповідно до цього пункту Учасником було оприлюднено довідку без підпису уповноваженої особи та довідку яка не скріплена печаткою, про те Учасник надіслав Замовнику довідки які були зазначені у Додатку №4 до тендерної документації, а саме: 1.Тендерна пропозиція приведена у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону. 2.Оригінал довідки (відомостей), що видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу рішення про намір укласти договір. 3. Оригінал довідки (відомостей), що видана органом Міністерства внутрішніх справ, про те що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу рішення про намір укласти договір 4. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 03.09.2019 року №94093. Цілісність та справжність оригіналу електронного документу перевіряється на офіційному сайті ДФС (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис») Також повідомляємо Вас, що дана закупівля уже завершена – укладено договір та отримано необхідний товар, в якому була нагальна потреба, вже використовується в забезпеченні службової діяльності зацікавленого підрозділу ГУНП. Заздалегідь вдячні за розуміння та в подальшому зобов’язуємося не допускати жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель. З повагою перший заступник голови тендерного комітету Іван АНТОЩУК

2019-11-21 09:36:16

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Головне управління Національної поліції в Івано-Франківській області, 40108798, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Академіка Сахарова, буд. 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комутатор Cisco SB SG350-28 (SG350-28-K9-EU) (закупівля проводиться за кошти Державного бюджету), 180000UAH, 32420000-3, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: e726976230ef4ee4b1219f9d5e583c2c, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету№125 від 30.08.2019 №20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Сімонова Тетяна Володимирівна, укладений договір №397 від 19 вересня 2019 року. На порушення частини першої статті 10 та частини другої статті 23 Закону Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу перелік змін до тендерної документації внесених відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 118 від 14 серпня 2019 року та не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесено зміни. У пункті 4 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати оригінал або нотаріально завірену копія довідки, виданої органом Державної фіскальної служби України, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язковим платежам). Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у порядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи», як у паперовому вигляді так і в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». ФОП Сімонова Тетяна Володимирівна, яку Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднила в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». На порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Старенко Надія Андріївна, у зв’язку з тим, що переможцем не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону., 15 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" 88 000,00
UAH з ПДВ
72 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онащук Світлана Олександрівна 160 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕТЕРСОН СИСТЕМИ" 90 113,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАБЕЛЬ ТРЕЙД" 93 720,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 117 000,00
UAH з ПДВ
90 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 138 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 165 000,00
UAH з ПДВ
115 194,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 16:16
sign.p7s
04 вересня 2019 16:13
ДФС.pdf
04 вересня 2019 16:13
file.pdf
04 вересня 2019 16:13
Dovidka_19235544610410685724.pdf.p7s
04 вересня 2019 16:13
Dovidka_19235544610410685724.pdf
23 серпня 2019 14:00
ЦІНОВА(КІНЦЕВА).pdf
22 серпня 2019 12:57
sign.p7s
22 серпня 2019 12:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:54
Технічні вимоги.pdf
22 серпня 2019 15:54
Лист погодження.pdf
22 серпня 2019 15:54
Аналогічні договори.pdf
22 серпня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
22 серпня 2019 15:54
Довідки.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 16:57
sign.p7s
21 серпня 2019 16:11
Тех.частина.pdf
21 серпня 2019 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2019 16:11
Статут КТ.pdf
21 серпня 2019 16:11
Документы повноважень.pdf
21 серпня 2019 16:11
Довідка.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 15:54
Сертифікати Ціско.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 11:51
sign.p7s
21 серпня 2019 17:23
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3228210382
Переможець 72 999,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІМОНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3228210382
72 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 вересня 2019 17:38
Договір 397 від 19,09,2019.pdf укладений
19 вересня 2019 17:37
sign.p7s зміни до договору
21 листопада 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 72 999,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку