Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-08-05-000538-c 5a37faab5f864d15ad910ecf15bac471
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Славгородська Олена Анатоліївна

+380442065977 info@ifcp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Офіс адміністрування проектів міжнародного фінансового співробітництва»
Код ЄДРПОУ: 40162195
Вебсайт: http://ifcp.gov.ua
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Шмідта Отто, 26
Контактна особа: Славгородська Олена Анатоліївна
+380442065977
info@ifcp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 17:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 17:37
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:44
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шмідта Отто, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 17:33
Tend_dok_kartr_02082019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 серпня 2019 09:41
Дата відповіді: 06 серпня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Не допускаються.
2. Так. Відповідно до п. 35) ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної документації очікувана вартість предмета закупівлі зазначається з ПДВ. Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель.
З метою коректної оцінки системою тендерних пропозицій учасників (від найнижчої до найвищої ціни) ціни мають зазначатися в єдиному форматі (з ПДВ).
Запитання
Дата подання: 06 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:06
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Повідомляємо наступне:
1. Під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі).
Підстави відхилення тендерних пропозицій передбачені у статті 30 Закону про закупівлі.
Таким чином, Замовник відхиляє пропозиції учасників на підставах, визначених Законом про закупівлі.
Також повідомляємо, що відповідно до п. 6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10, «учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником».

2. Відповідно до частини 1 статті 30 Закону про закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна документація на закупівлю картриджів містить, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (картриджів).
Таким чином, якщо пропозиція Учасника не відповідатиме умовам Тендерної документації на закупівлю картриджів, Замовник має підстави для відхилення тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 2 944,94
UAH з ПДВ
2 944,94
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 3 879,00
UAH з ПДВ
3 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 4 555,00
UAH з ПДВ
4 555,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Переможець 2 944,94
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
2 944,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір на поставку укладений
20 серпня 2019 15:05