Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "гімназія" по вул. Подільська, 27 в смт. Нова Ушиця, Хмельницької обл.»
Очікувана вартість
7 883 310,40 UAH
UA-2019-08-05-000391-c d2721576cf864c149d2fe9e6eda72487
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорний Григорій Олексійович

+380384721132 nu-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 7 883 310,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 788,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "гімназія" по вул. Подільська, 27 в смт. Нова Ушиця, Хмельницької обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32600, Україна, Хмельницька область, вул. Подільська, 27, смт. Нова Ушиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 15:22
ТД ВО Нова Ушиця кап рем.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-05-000391-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:39266591
Дата подання: 10 вересня 2019 14:36
Вимога
Про порушення процедури закупівлі,невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:00
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 03 вересня 2019 року пропозиція ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ" код 42643519 відповідає тендерній документації на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "гімназія" по вул. Подільська, 27 в смт. Нова Ушиця, Хмельницької обл.» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт), учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), та замовником прийнято рішення про намір укласти договір, яке оприлюднено у відповідності до ст. 10 Закону.
Згідно п. 3.5.6. Тендерної документації, учаснику необхідно надати «оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу, ліцензії. У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі тендерної пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо варість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо ліцензіі та/або дозволи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет».
На виконання даної вимоги тендерної документації учасником надано в складі пропозиції діючу ліцензію на проведення господарської діяльності з будівництва об»єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об»єктів з середніми та значними наслідками видану 17 квітня 2019 року, тобто вимога тендерної документації виконана. Разом з тим, повідомляємо що на сайті Держархбудінспекції України (https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=name&order=ASC) міститься інформація про видачу електронної ліцензії у зв’язку з зміною місцезнаходження ліцензіата.
Відповідно до вимог п.п. 3.1. п. 3.5.2. ТД «для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2017-2018 роках (тобто договори які укладені в 2017 або в 2018 роках), разом із копіями договорів (не менше двох) що вказані в довідці. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, виданих не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором».
На виконання вимог п.п. 3.1. п. 3.5.2. ТД ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ" в складі своєї пропозиції надало довідку про досвід виконання двох договорів за 2018 рік та копії таких аналогічних договорів з позитивними відгуками до них, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Договір № 02/12/2018 від 02.12.2018 року укладений між ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ" та ПП «ЗІКО-БУД» та Договір підряду № 01/12 від 07 грудня 2018 року укладений між ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ" та ОК ЖБК «ТОВТРИ».
Відповідно до наданих в складі пропозиції листів-відгуків до вищевказаних аналогічних договорів роботи виконувалися своєчасно, якісно, в строки передбачені договорами та відповідно до проектно-кошторисної документації.
Згідно статті 6, 627 Цивільного Кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Разом з тим, замовник немає повноважень на перевірку чи контроль за виконанням аналогічних договорів укладених учасниками з своїми контрагентами. З цією метою та з метою вибору кваліфікованого підрядника для виконання робіт тендерною документацією передбачено надання позитивних листів-відгуків до договорів про належне їх виконання.
Також повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги щодо оформлення гарантійних листів, інформаційних довідок, довідок в довільній формі. Враховуючи той факт, що учасником завантажено документи до конкретної процедури тендерний комітет приймає їх до розгляду та приймає відповідне рішення.
Вищевикладене свідчить про повну відповідність документів пропозиції переможця торгів вимогам тендерної документації на закупівлю робіт по «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку Новоушицького НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "гімназія" по вул. Подільська, 27 в смт. Нова Ушиця, Хмельницької обл.» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) та відсутність підстав для відхилення пропозиції ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ".

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 14:36
вимога_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКРОМ" 7 150 004,00
UAH з ПДВ
7 147 638,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ" 7 649 234,40
UAH з ПДВ
7 639 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 7 767 617,47
UAH з ПДВ
7 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 20:56
Електронний підпис

Публічні документи

03 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:11
нова ушиця 001.pdf
03 вересня 2019 11:11
15 НУ.imd
22 серпня 2019 13:40
Електронний підпис
22 серпня 2019 13:39
договірна ціна.pdf
22 серпня 2019 13:39
Статут.pdf
22 серпня 2019 13:39
Лiцензiя.pdf
22 серпня 2019 13:39
Витяг ПДВ.pdf
22 серпня 2019 13:39
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2019 13:39
субпiдряд 001.pdf
22 серпня 2019 13:39
Паспорт директора.pdf
22 серпня 2019 13:39
згода щодо звернень.pdf
22 серпня 2019 13:39
звіт з праці.pdf
22 серпня 2019 13:39
дов_квал_прац.pdf
22 серпня 2019 13:39
Гарантійний лист ст.17.pdf
22 серпня 2019 13:39
гар_лист_про ДСТУ.pdf
22 серпня 2019 13:39
Код доступу до статуту.pdf
22 серпня 2019 13:39
Згода про персон.данi.pdf
22 серпня 2019 13:39
договiр 001.pdf
22 серпня 2019 13:39
досвiд 2018.pdf
22 серпня 2019 13:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:11
технічний опис.rar
22 серпня 2019 17:11
Кошторис.rar
22 серпня 2019 17:11
Цінова пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКРОМ"

ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ"

ТОВ "ПОДIЛЛЯ БУД-МАКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКРОМ"
#39235378
Відхилено 7 147 638,99
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 16:56
ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ"
#42643519
Переможець 7 639 500,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛТЕ СТАНДАРТ"
#42643519
7 639 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:27
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 15:50
ДУ 20.08.2021.rar зміни до договору
20 серпня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:37
ДУ гуртожиток.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:13
угода 25.11.2020 ЕЛТЕ.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 11:46
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 10:35
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:38
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 21:26
Договір укладений
20 вересня 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума кошторисних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): кошторисні призначення
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 639 080,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 273 180,16 UAH)