Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей
Очікувана вартість
735 200,00 UAH
UA-2019-08-05-000284-b e5bd10d8192e4339b1d7d2c9ce0ddc10
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське вище професійне училище будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 05536739
Вебсайт: http://bia.ucoz.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 22
Контактна особа: Леонець Ігор Володимирович
380444248129
kvpubia8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 15:14
Очікувана вартість: 735 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 серпня 2019 10:23
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2019 10:22
ТД монтаж ПС та оповіщення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000026 ● d9c8c4c72a6b432aafd9144b84ad8308
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-19 14:37:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-08-05-000284-b 05.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Київське вище професійне училище будівництва і архітектури, 05536739, Україна, Київ, Клавдіївська, 22
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей ., 735200UAH, 51700000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e5bd10d8192e4339b1d7d2c9ce0ddc10, 2019-08-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 19 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24.09.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05.08.2019 № 4 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від б/д № б/н, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 02.09.2019 № 3, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Капіталстрой» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.09.2019 № 17/90. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником проведено процедуру закупівлі не у відповідності до річного плану, чим порушено частини 1 статті 4 Закону. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. Також аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця від 02.09.2019 № 3 оприлюднено 03.09.2019, при цьому, розкриття тендерних пропозицій в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro відбулося 21.08.2019, чим не дотримано строків, визначених пунктом 4 статті 28 Закону. Крім того, відповідно до проекту договору (додаток № 4 до ТД) та Договору від 17.09.2019 № 17/90 додатками до нього є: дефектний акт (додаток 1), зведений кошторисний розрахунок (додаток 2), локальний кошторис (додаток 3), договірна ціна (додаток 4), підсумкова відомість ресурсів (додаток 6) При цьому, аналізом встановлено, що додатки 1, 2, 3, 4,6 не опубліковано Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми частини 1 статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону, пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, пункту 4 статті 28 Закону та частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, розгляду тендерної пропозиції Переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 729 972,00
UAH з ПДВ
729 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 735 190,00
UAH з ПДВ
735 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 11:14
довідка мвс.pdf
09 вересня 2019 11:14
довідка пдв.pdf
09 вересня 2019 11:13
пропозиція.pdf
05 вересня 2019 17:02
sign.p7s
20 серпня 2019 15:32
sign.p7s
20 серпня 2019 15:29
трудова книжка.pdf
20 серпня 2019 15:29
статут.pdf
20 серпня 2019 15:29
посвідчення еб к.pdf
20 серпня 2019 15:29
послужний список.pdf
20 серпня 2019 15:29
звіт по аудиту.pdf
20 серпня 2019 15:29
огляд.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ЕБ-1 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ПБ к.pdf
20 серпня 2019 15:29
витяг єдр.pdf
20 серпня 2019 15:29
аналогічний договір ..pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ПБ-2 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
тех.вимоги.pdf
20 серпня 2019 15:29
паспорт і код.pdf
20 серпня 2019 15:29
якісні х-стики.pdf
20 серпня 2019 15:29
проект договору.pdf
20 серпня 2019 15:29
наказ ліцензія.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ЕБ-3 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ЕБ-2 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ЕБ-4 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
відомості єдр к.pdf
20 серпня 2019 15:29
витяг з пдв.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ПБ-4 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
Посвідчення ПБ-1 О.pdf
20 серпня 2019 15:29
відомості єдр.pdf
20 серпня 2019 15:28
Посвідчення ПБ-3 О.pdf
20 серпня 2019 15:28
сертифікат корупція.pdf
20 серпня 2019 15:28
протокол замери.pdf
20 серпня 2019 15:28
сертифікат с-ми якістю.pdf
20 серпня 2019 15:28
диплом.pdf
20 серпня 2019 15:28
ліцензія пояснення.pdf
20 серпня 2019 15:28
ліцензія.pdf
20 серпня 2019 15:28
результати аудиту.pdf
20 серпня 2019 15:28
лист виробника 2.pdf
20 серпня 2019 15:28
видаткова.pdf
20 серпня 2019 15:28
відгук.pdf
20 серпня 2019 15:28
мат-тех.база.pdf
20 серпня 2019 15:28
обробка даних 5.pdf
20 серпня 2019 15:28
аналогічний акт...pdf
20 серпня 2019 15:28
обробка даних 4.pdf
20 серпня 2019 15:28
обробка даних 3.pdf
20 серпня 2019 15:28
обробка даних 2.pdf
20 серпня 2019 15:28
обробка даних 1.pdf
20 серпня 2019 15:28
уповноважена особа.pdf
20 серпня 2019 15:28
наявність працівників.pdf
20 серпня 2019 15:28
відповідність оп пб еб.pdf
20 серпня 2019 15:28
не враховані витрати.pdf
20 серпня 2019 15:28
бенефіціарний власник.pdf
20 серпня 2019 15:28
немає заборгованості.pdf
20 серпня 2019 15:28
захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 15:28
антиконк.дії ст.50.pdf
20 серпня 2019 15:28
лист виробника 1.pdf
20 серпня 2019 15:28
90 днів.pdf
20 серпня 2019 15:28
пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 11:04
Лицензия.jpg
15 серпня 2019 11:04
Витяг ПДВ Интер.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 729 972,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
729 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 10:43
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 10:43
дог 17 90.pdf укладений
17 вересня 2019 10:41
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 17:54
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2019 17:53
підсумкова відомість.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:50
підсумкова відом.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
підсумкова відом.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
локальний кошторис.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
локальний кошторис.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
локал. кошторис.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
лок. кошт. 111.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
договірна ціна-1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
зведен. кошторис 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:49
звед. кошторис 1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
договірна ціна-1.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
договірна ціна 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
дефектний акт -4.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
дефектний акт 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
деф. акт 11.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:48
деф. акт 22.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:47

Актуальні тендери

До пошуку