Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для створення документів
Document creation software package
Очікувана вартість
3 807 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002848-b c5a2cd74f6464c6ead669ff4e59f2c49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Весніна Світлана Михайлівна

380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Контактна особа: Весніна Світлана Михайлівна
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Додаткові контактні особи: Абакумов Андрій Валерійович
380442344251
Abakumov_AV@rp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Accounting Chamber
National ID: 00013540
Contact point: Vesnina Svitlana Mihaiylivna
380442060740
Vesnina_SM@rp.gov.ua
Additional contacts: Abakumov Andriy
380442344251
Abakumov_AV@rp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2019 12:15
Очікувана вартість: 3 807 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Publication date: 02 серпня 2019 17:02
Enquiries until: 23 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 3 807 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Scope of the procurement
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Document creation software package
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 Одиниця
Пакети програмного забезпечення для створення документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, М. Коцюбинського 7
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Document creation software package
CPV: 48310000-4
Період постачання: по 12 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:03
Договір поставки офисного ПЗ 2019.doc
02 серпня 2019 17:03
ДКТ офіси 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000013 ● bfff49f9f41d4c06a9ac189824da03b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.09.2019 № 285

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-02-002848-b 02.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «Софтліст» – від 04.10.2019 № 213. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо вимоги до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. При підготовці тендерної документації для наступних закупівель буде проконтрольовано додатково вимоги замовника щодо підтвердження відповідності учасника ст. 16 і 17 Закону. 3. Щодо не визначення для переможця торгів способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону Пунктом 13 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" передбачено надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Замовник торгів не встановлював додаткових вимог щодо форми надання інформації для переможця торгів, оскільки переможець є учасником торгів, і вимога щодо довільної форми надання інформації поширюється на нього. Підтвердження про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, кожен учасник торгів надає також підписуючи форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 1 до тендерної документації), пункт 4 якої містить фразу "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі". 4. Щодо не передбачення застосування заходів із захисту довкілля. Тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, оскільки предметом закупівлі є пакети програмного забезпечення для створення документів (офісне програмне забезпечення). Предмет сам по собі не є товаром матеріальним (це право на використання програмного забезпечення на певній кількості комп’ютерів), який в процесі використання може безпосередньо завдавати шкоду оточуючому середовищу. Жоден з виробників програмного забезпечення, яке було предметом договору, не приймає участі в таких торгах, тому вимога щодо охорони довкілля до виробника не може бути застосована. Положення останнього речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону будуть враховані при підготовці тендерної документації для наступних торгів.

2019-10-21 18:37:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2019
UA-2019-08-02-002848-bc5a2cd74f6464c6ead669ff4e59f2c49
Найменування: Рахункова палата
Код ЄДРПОУ: 00013540
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
Учасник Документи Рішення
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Софтліст" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 вересня 2019 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 15:27
ПРОТОКОЛ_46_04_09_2019.pdf
04 вересня 2019 15:28
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 14:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:21
Відповідність ст.17.pdf
30 серпня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:21
Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 14:21
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:21
Повноваження Козак В.І.pdf

Документи

02 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 15:26
ПРОТОКОЛ_46_04_09_2019.pdf
04 вересня 2019 15:26
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 15:21
Таблиця відповідності.pdf
30 серпня 2019 15:21
Специфікація.pdf
30 серпня 2019 15:21
Технічні вимоги.rar
30 серпня 2019 15:21
Кваліфікація.rar

Документи

02 вересня 2019 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2019 15:29
ПРОТОКОЛ_46_04_09_2019.pdf
04 вересня 2019 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

16 вересня 2019 13:11
ст. 17.PDF
16 вересня 2019 13:11
МВС.PDF
16 вересня 2019 13:11
ДПІ.PDF
30 серпня 2019 17:02
Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 17:02
Статутні документи.pdf
30 серпня 2019 17:02
ст. 17.PDF
30 серпня 2019 17:02
Проект договору.PDF
30 серпня 2019 17:02
Довідка. санкції.PDF
30 серпня 2019 17:02
Gold Microsoft.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "Софтліст"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Софтліст" 3 299 395,00
UAH
3 299 395,00
UAH
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 3 412 750,00
UAH
3 409 000,00
UAH
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ" 3 464 450,00
UAH
3 410 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 13:11
ст. 17.PDF
16 вересня 2019 13:11
МВС.PDF
16 вересня 2019 13:11
ДПІ.PDF
30 серпня 2019 17:02
Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2019 17:02
Статутні документи.pdf
30 серпня 2019 17:02
ст. 17.PDF
30 серпня 2019 17:02
Проект договору.PDF
30 серпня 2019 17:02
Довідка. санкції.PDF
30 серпня 2019 17:02
Gold Microsoft.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 15:21
Таблиця відповідності.pdf
30 серпня 2019 15:21
Специфікація.pdf
30 серпня 2019 15:21
Технічні вимоги.rar
30 серпня 2019 15:21
Кваліфікація.rar

Публічні документи

30 серпня 2019 14:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:21
Відповідність ст.17.pdf
30 серпня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:21
Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 14:21
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:21
Повноваження Козак В.І.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Софтліст"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Софтліст"
#33086430
Переможець 3 299 395,00
UAH
16 вересня 2019 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Софтліст"
#33086430
3 299 395,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 14:15
Договор 2130001.pdf укладений
04 жовтня 2019 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 299 395,00
UAH