Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Document creation software package
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7 |
Контактна особа: |
Весніна Світлана Михайлівна 380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Абакумов Андрій Валерійович 380442344251 Abakumov_AV@rp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Accounting Chamber |
National ID: | 00013540 |
Contact point: |
Vesnina Svitlana Mihaiylivna 380442060740 Vesnina_SM@rp.gov.ua |
Additional contacts: |
Abakumov Andriy 380442344251 Abakumov_AV@rp.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2019 12:15 |
Очікувана вартість: | 3 807 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Publication date: | 02 серпня 2019 17:02 |
Enquiries until: | 23 серпня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 вересня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 3 807 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 17:03 |
Договір поставки офисного ПЗ 2019.doc | |
02 серпня 2019 17:03 |
ДКТ офіси 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-01-000013 ● bfff49f9f41d4c06a9ac189824da03b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2019 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2019 № 285
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-08-02-002848-b 02.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «Софтліст» – від 04.10.2019 № 213. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо вимоги до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. При підготовці тендерної документації для наступних закупівель буде проконтрольовано додатково вимоги замовника щодо підтвердження відповідності учасника ст. 16 і 17 Закону. 3. Щодо не визначення для переможця торгів способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону Пунктом 13 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" передбачено надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Замовник торгів не встановлював додаткових вимог щодо форми надання інформації для переможця торгів, оскільки переможець є учасником торгів, і вимога щодо довільної форми надання інформації поширюється на нього. Підтвердження про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, кожен учасник торгів надає також підписуючи форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 1 до тендерної документації), пункт 4 якої містить фразу "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі". 4. Щодо не передбачення застосування заходів із захисту довкілля. Тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, оскільки предметом закупівлі є пакети програмного забезпечення для створення документів (офісне програмне забезпечення). Предмет сам по собі не є товаром матеріальним (це право на використання програмного забезпечення на певній кількості комп’ютерів), який в процесі використання може безпосередньо завдавати шкоду оточуючому середовищу. Жоден з виробників програмного забезпечення, яке було предметом договору, не приймає участі в таких торгах, тому вимога щодо охорони довкілля до виробника не може бути застосована. Положення останнього речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону будуть враховані при підготовці тендерної документації для наступних торгів.
2019-10-21 18:37:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Рахункова палата |
Код ЄДРПОУ: | 00013540 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Софтліст" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Софтліст" |
3 299 395,00
UAH
|
3 299 395,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
3 412 750,00
UAH
|
3 409 000,00
UAH
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ" |
3 464 450,00
UAH
|
3 410 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Софтліст" #33086430 |
Переможець |
3 299 395,00
UAH
|
16 вересня 2019 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 14:15
|
Договор 2130001.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 14:15
|