Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва) (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
6 988 936,80 UAH
UA-2019-08-02-002810-b b48cf220171a40abae5f605e382affe0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Схаба Сергій Степанович

380553655565 kah.muvh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каховське міжрайонне управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 04394579
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза,
Контактна особа: Схаба Сергій Степанович
380553655565
kah.muvh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 серпня 2019 11:04
Очікувана вартість: 6 988 936,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 944,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


74860, Україна, Херсонська обл., на землях с\г призначення, які знаходяться між Каховським магістральним каналом та автодорогою Каховка – Новотроїцьке (3,5 км північний-захід від с. Заозерне).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74860, Україна, Херсонська область, Каховка, Каховський район, Заозерненська сільська рада, 3,5 км північний-захід від с. Заозерне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2019 23:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 23:46
Додаток 1.doc
21 серпня 2019 23:45
зміни до тендерної документація.doc
21 серпня 2019 23:45
Перелік змін.doc
08 серпня 2019 11:56
Додаток 2 зі змінами.doc
02 серпня 2019 17:06
Додаток 6.rtf
02 серпня 2019 17:05
Додаток 5.doc
02 серпня 2019 17:05
Додаток 3.doc
02 серпня 2019 17:01
Додаток 4.doc
21 серпня 2019 23:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 23:46
Додаток 1.doc
02 серпня 2019 17:04
Додаток 1.doc
21 серпня 2019 23:45
зміни до тендерної документація.doc
02 серпня 2019 16:55
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 23:45
Перелік змін.doc
08 серпня 2019 11:54
Перелік змін.doc
08 серпня 2019 11:56
Додаток 2 зі змінами.doc
02 серпня 2019 17:05
Додаток 2.doc
02 серпня 2019 17:06
Додаток 6.rtf
02 серпня 2019 17:05
Додаток 5.doc
02 серпня 2019 17:05
Додаток 3.doc
02 серпня 2019 17:01
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 серпня 2019 14:56
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:12
Доброго дня. Згідно Додатку 6 (Технічне завдання) до тендерної документації вказані лише види робіт, що унеможливлює проведення будь-яких розрахунків, оскільки відсутні відомості відносно застосованих матеріалів. Тому просимо викласти підсумкову відомість ресурсів згідно проектної документації. Знову ж таки, зважаючи на Додаток 6 (Технічне завдання) учасник повинен надати копію ліцензії з додатками з урахуванням всіх робіт, що наведено в цьому додатку. В даному додатку немає відомостей відносно будівництва об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних, але відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію ліцензії з обов’язковим видом робіт: Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які мають право на будівництво об’єктів інженерної інфраструктури, і просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Надання проектної документації повністю або частково не є можливим за технічних підстав, але згідно умов п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно умов тендерної документації, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. У разі виявлення наміру ознайомитися з проектною документацією за даним об’єктом усі бажаючи можуть це зробити особисто у присутності представника Замовника у робочі дні (понеділок - п’ятниця з 8 до 16 годин) за адресою Замовника.
У Додаток 2 будуть внесення зміни щодо виключення з тендерної документації умови надання підтвердження ліцензування робіт: Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних.
Питання до комітету
Дата подання: 05 серпня 2019 19:43
Дата відповіді: 08 серпня 2019 11:22
З метою відкритості та прозорості просимо Вас надати копію експертного звіту по даному обєкту та зазначити чи має замовник оцінку вплива на довкілля?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Експертний звіт не має прямого відношення до процедури закупівлі. Просимо пояснити мету щодо надання копії вищезазначеного документу. Замовник має оцінку впливу на довкілля.
графік
Дата подання: 06 серпня 2019 12:18
Дата відповіді: 09 серпня 2019 09:48
Просимо Вас деталізувати, конкретизувати вимогу вашу з приводу надання календарного графіфку виконання робіт (помічний), що саме він повинен містити. Весь хід виконання робіт, які обумовлені вашим технічним завданням? У відповідності до якого нормативного документа він повинен бути складений?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Календарний графік складається учасником у довільній формі. Все інше згідно вимог тендерної документації.
фінансування
Дата подання: 06 серпня 2019 12:20
Дата відповіді: 09 серпня 2019 09:53
просимо Вас зазначити суму бюджетних коштів, якими володіє замовник. Дану інформацію просимо надати помісячно, з метою складання графіку фінансування (помісячного). Замовник має повне фінансування за рахунок коштів державного бюджету?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Для складання Вашої пропозиції помісячні асигнування замовника Вам не потрібні, оскільки оплата здійснюється після завершення виконання всього обсягу робіт згідно Додатку 6 та інших умов тендерної документації. Інші Ваші питання не мають прямого відношення до оголошеної процедури закупівлі.
будівництво
Дата подання: 06 серпня 2019 12:21
Дата відповіді: 09 серпня 2019 10:02
Просимо надати інформацію про тендер за І чергою будівництва даного обєкта.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Інформація щодо проведеного тендеру «Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область (І черга будівництва)» у відкритому доступі в системі «Прозорро».
Крім того зазначаємо, що згідно умов п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно умов тендерної документації, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Технічне завдання
Дата подання: 11 серпня 2019 20:10
Дата відповіді: 14 серпня 2019 15:53
Вивчивши ваші відоповіді встановлено, що тендерний комітет ігнорує прямі норми Закону в частині відкритості та прозорості. Не зрозуміло чим керується Замовник та безпосередньо його керівнив оскільки не надає жодної інформації щодо експертизи. Щодо ОВД - через відкритий реєстр встанволено, що дійсно на даний обєкт наявний ОВД, проте, звертаємо вашу увагу на наступну інформацію: Адреса Херсонська область, Каховський район, Тавричанська об’єднана територіальна громада, 5 км на південний схід від с. Ольгівка. Південий схід!!!!! А у Вас адреса: північний-захід від с. Заозерне. Крім того, замовником І черги, як зазначено в системі прозорро, був інший замовник. Тому й виникає сумнів, що тендерний комітет має право на проведення торгів. Тендерний комітет чи розумієте ви коли надаєте відповіді такого змісту, що експертний звіт не стосується проведення відкритих торгів. Ви смієтеєся? просимо надати інформацію про клас та категорію обєкта, та наявність експертизи з повною інформацією. У разі ненадання змушені буемо звернутися до уповноважених органів. Після внесення змін до вашої вимоги щодо ліцензії,вами знов ж таки встанволено дискрімінаційні вимоги до ліцензії: 4.4 Копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС2 (відповідає IV категорії складності об’єкта будівництва). Ліцензія обов’язково повинна містити серед інших наступні види робіт: Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури (зокрема, монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення) Просимо зазначити який пункт технічного звадання передбачає встанволення саме приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання? Авансування по даному обєкту не передбачено, вірно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет максимально дотримується ст. 3 та ст. 5 Закону, в тому числі в частині відкритості та прозорості, а також вільного доступу до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Що стосується ОВД. У питанні було зазначено: «…чи має замовник оцінку вплива на довкілля?». Тендерний комітет надав відповідь, що: «Замовник має оцінку впливу на довкілля».
Що стосується місця розташування об’єкту будівництва. Об’єкт будівництва знаходиться у відкритому полі, тому вказати адресу можливо лише з прив’язкою до найближчих населених пунктів. Не має жодної різниці під час уточнення місцезнаходження об’єкту яким чином це буде здійснено: чи по відношенню до с. Заозерне чи – с. Ольгівка.
Об’єкт будується у два етапи (І та ІІ черги), тому не має порушення чинного законодавства якщо змінився Замовник виконання робіт з будівництва ІІ черги.
Що стосується експертного звіту. Жодна відповідь тендерного комітету не містить гумористичного змісту. Навпаки, всі відповіді підготовлені тендерним комітетом вивірені, лаконічні та по суті питань. Так, відповідальність стосовно отримання експертизи проекту повністю покладена на Замовника. Потенційному учаснику для якісної підготовки тендерної пропозиції експертиза проекту не потрібна. Всі умови тендеру вичерпно викладені у тендерній документації. Не маючи експертизи Замовник не оголошував би даний тендер.
Зазначаємо, що об’єкт будівництва відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2, який визначено проектною документацією, також це зазначено у експертному звіті від 23.08.2018 № 1312-18Д та у п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації та у Додатку 2 до тендерної документації.
Що стосується ліцензування. Тендерний комітет не встановив жодних дискримінаційних вимог. Так, єдина вимога до ліцензії щоб вона містила такий вид робіт: код 2.02.01 «Водопостачання та водовідведення». Зазначений вид робіт у ліцензіях зазвичай знаходиться у коді 2.00.00 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури», а саме код 2.02.00 «Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання».
Таким чином, у учасника у ліцензії, виданої відповідним державним органом, обов’язково повинно бути зазначено такий вид робіт: код 2.02.01 «Водопостачання та водовідведення».
Так, авансування не передбачається, оплата за виконані роботи буде здійснена після завершення ІІ черги будівництва.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-16-000003 ● effce44081414f59b87a885f4615adb8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2019 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

16.09.2019 № 218

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-02-002810-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-19 12:37:07

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт - «Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва), що проводить Каховське міжрайонне управління водного господарства (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-002810-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

Якими підставами обґрунтовано рішення про визнання КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» переможцем торгів при тому, що:
1. Строк дії забезпечення його тендерної пропозиції (банківської гарантії від 22.08.2019 №ГР007ТРІ19) є меншим ніж строк дії пропозиції цього учасника, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації;
2. КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» не надано для підтвердження наявності позитивного досвіду копії договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме: виконання робіт з будівництва або реконструкції зрошувальних систем або зовнішніх інженерних мереж або водогосподарських об’єктів, що не відповідає умовам Форми №1 Додатку 2 Тендерної документації.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-23 15:47:27

Пояснення

Каховське міжрайонне управління водного господарства (далі – Замовник) на Ваш запит від 2019-09-19 12:37:07, оприлюднений під час проведення моніторингу від 2019-09-16 15:57:14 (UA-M-2019-09-16-000003), по першому питанню пояснює наступне:
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повністю відповідає строку дії тендерної пропозиції та дорівнює 90 робочих днів. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено, що строк дії забезпечення (банківської гарантії) повинен розпочинатись з дня розкриття тендерних пропозицій.
Окремо акцентуємо Вашу увагу, що договір укладено до публікації інформації в системі Прозорро про початок моніторингу закупівлі та на три дні раніше публікації в системі Прозорро Вашого запиту.
Таким чином, тендерним комітетом Замовника проведено визначення переможця процедури закупівлі у відповідності до усіх вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов до Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.

По другому питанню пояснює наступне:
Переліком робіт, які виконувались за договором, наданим переможцем тендеру у якості аналогічного, підтверджено досвід будівництва зовнішніх інженерних мереж. Зазначене також підтверджено відгуком замовника, якому переможець процедури закупівлі виконав роботи та довідкою про вартість виконаних робіт до договору (додається).
Тобто, у Замовника не було жодних підстав для відхилення будь-якого учасника, який підтвердив досвід виконання робіт на об’єктах, які відносяться до зовнішніх інженерних мереж.
Таким чином з вищевикладеного слідує, що Замовником не порушено жодних вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов відповідності Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
Наголошуємо, що процедура закупівлі завершена, договір (як юридичний документ) укладено/підписано обома сторонами.
Вищезазначену позицію Замовника, щодо законності дій під час проведення процедури закупівлі, готові доводити перед контролюючими органами та в судових органах України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Заперечення до Висновку від 03.10.2019 Тендерний комітет Каховського міжрайонного управління водного господарства ознайомившись з висновком від 03 жовтня 2019 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі: «Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва), вважає його необґрунтованим та безпідставним, та надає наступні заперечення. 1. «Так, згідно з пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (гарантії банка) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось 30.08.2019). У зв’язку з вищевказаним, пропозиції учасників вважаються дійсними до 09.01.2020 (включно). За змістом наданої КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» Гарантії забезпечення пропозиції від 22.08.2019 №ГР007ТРІ19, строк її дії закінчується 06.01.2020, що не відповідає строку дії пропозиції та вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.» Наголошуємо, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повністю відповідає строку дії тендерної пропозиції учасника та дорівнює 90 робочих днів. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено, що строк дії забезпечення (банківської гарантії) повинен розпочинатись з дня розкриття тендерних пропозицій. У чинній нормативній базі відсутня прив’язка строку дії забезпечення тендерної пропозиції до конкретної події. Таким чином, строк дії обох документів відповідає вимогам тендерної документації та дорівнює 90 робочих днів. Все, що прямо не заборонено нормативними документами має право на існування, тому викладена Вами вище невідповідність вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації є домислами контролюючого органу. 2. «Крім цього, для підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог форми №1 Додатку 2 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати копію аналогічного договору щодо будівництва або реконструкції зрошувальних систем або зовнішніх інженерних мереж або водогосподарських об’єктів. У складі пропозиції КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» наданий Договір від 14.08.2017 №33 щодо виконання робіт за робочим проектом «Будівництво навчальних приміщень для розвитку творчого потенціалу учнів з інклюзивною формою навчання МСШ «Академія дитячої творчості» за адресою: 54034 м. Миколаїв, вул. Олійника, 36», не є аналогічним договором згідно з умовами форми №1 Додатку 2 тендерної документації.» Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, тендерна документація розроблялася замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Таким чином жодними вимогами Тендерної документації не передбачено, що аналогічним договором повинен бути договір зі схожою назвою предмету закупівлі або виконання робіт на ідентичному об’єкті (на який оголошено процедуру закупівлі). Переліком робіт, які виконувались за договором, наданим переможцем тендеру у якості аналогічного, підтверджено досвід будівництва зовнішніх інженерних мереж. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано діючу ліцензію з будівництва об’єктів і категорії складності якою підтверджується можливість будівництва зовнішніх інженерних мереж. Цього достатньо для розуміння технічної спроможності Учасника виконати перелік робіт, передбачений умовами Тендерної документації. Довідка про вартість виконаних робіт договору, який надано у складі тендерної пропозиції Учасника (додається). Тобто, у Замовника не було жодних підстав для відхилення будь-якого учасника, який підтвердив досвід виконання робіт на об’єктах, у складі яких є перелік робіт що відноситься до зовнішніх інженерних мереж. Якщо би Учасник надав підтвердження виконання усіх робіт згідно технічного завдання даної процедури закупівлі, то у Замовника не було необхідності взагалі проводити закупівлю так як об’єкт був би вже збудований! Просимо Вас не поєднувати поняття «аналогічний» з поняттям «такий самий». 3. «Також, відповідно до вимог пункту 4.7 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. У складі пропозиції КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» надано фінансовий звіт малого підприємства (Форми №1-м та №2-м) за перше півріччя поточного року. При цьому, згідно з абзацом першим частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, а за результатами першого кварталу складається проміжна фінансова звітність. Надання КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» проміжної фінансової звітності замість звітності за останній звітний період не відповідає умовам пункту 4.7 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.» Тендерної документацією Замовника не визначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції річну фінансову звітність. У Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV та у затверджених формах документів (Форми №1-м та №2-м) відсутнє визначення термінів: «проміжна» та «останній». Згідно змісту ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV останнім звітнім періодом може бути: перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців або будь-який період, визначений обліковою політикою підприємства. При цьому, у тесті Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV та у затверджених Формах №1-м та №2-м для підкреслення «календарний рік» у якості фінансового звітного періоду постійно використовується така термінологія: «звітній рік» або «період попереднього року» або «річна фінансова звітність». Таким чином, Учасник (в межах вимог тендерної документації, розробленої Замовником і до якої у Вас претензій та зауважень не має) на власний розсуд визначив які саме він надасть документи у якості підтвердження останнього звітного періоду. Відхилення Учасника з причин викладених вище Вами пунктах на думку Замовника є необ’єктивною та упередженою оцінкою тендерної пропозиції та дискримінацією учасника, що мало призвести до порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Вами не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник щодо усунення виявлених (на Вашу думку) порушень, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. З урахуванням всього вищевикладеного вважаємо, що Замовником не допущено жодних порушень під час проведення процедури закупівлі, зокрема: не порушено жодних вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов відповідності Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника. Також повідомляємо, що оприлюднений висновок за результатами проведеного моніторингу буде оскаржено Замовником у судовому порядку.
Дата публікації: 09 жовтня 2019

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" 6 900 556,80
UAH з ПДВ
6 900 556,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" 6 988 620,00
UAH з ПДВ
6 988 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 13:44
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:43
Довідка МВСУ.pdf
29 серпня 2019 11:34
Електронний підпис
29 серпня 2019 11:31
Технічна частина.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 12:27
Електронний підпис
29 серпня 2019 12:13
Техпаспорти.pdf
29 серпня 2019 12:12
17.bdcu
29 серпня 2019 12:06
3.Додаток 1ТП.pdf
29 серпня 2019 12:05
Довідка Машини.pdf
21 серпня 2019 18:10
Електронний підпис
21 серпня 2019 18:09
Довідка Техніка.pdf
21 серпня 2019 18:09
Лицензия.PDF
21 серпня 2019 18:09
Довідка 007.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 006.pdf
21 серпня 2019 18:09
Банк.PDF
21 серпня 2019 18:09
16.ims
21 серпня 2019 18:09
3.Додаток 1ТП.pdf
21 серпня 2019 18:09
Аналогічні договори.pdf
21 серпня 2019 18:09
Устав.PDF
21 серпня 2019 18:09
Паспорт.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 003.pdf
21 серпня 2019 18:09
Приказ.PDF
21 серпня 2019 18:09
Сертификат.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 004.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 005.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 002.pdf
21 серпня 2019 18:09
Довідка 001.pdf
21 серпня 2019 18:09
Працівники.pdf
21 серпня 2019 18:09
Наказ.pdf
21 серпня 2019 18:09
Договори.pdf
21 серпня 2019 18:09
Інформаційний лист.pdf
21 серпня 2019 18:09
Лист погодження.pdf
21 серпня 2019 18:09
Витяг.PDF
21 серпня 2019 18:09
6.Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА"
#23082976
Переможець 6 900 556,80
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 15:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" #23082976

№ рішення у справі

65/55-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА"
#23082976
6 900 556,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:38
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:23
Додатки до договору.pdf укладений
17 вересня 2019 15:02
Договор № ТБ-406.19 від 16.09.2019.pdf укладений
17 вересня 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 900 556,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 150 092,80 UAH)