Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Каховське міжрайонне управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 04394579 |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза, |
Контактна особа: |
Схаба Сергій Степанович 380553655565 kah.muvh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 30 серпня 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 6 988 936,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 944,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки. Джерело фінансування - кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2019 23:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2019 23:46 |
Додаток 1.doc | |
21 серпня 2019 23:45 |
зміни до тендерної документація.doc | |
21 серпня 2019 23:45 |
Перелік змін.doc | |
08 серпня 2019 11:56 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
02 серпня 2019 17:06 |
Додаток 6.rtf | |
02 серпня 2019 17:05 |
Додаток 5.doc | |
02 серпня 2019 17:05 |
Додаток 3.doc | |
02 серпня 2019 17:01 |
Додаток 4.doc |
21 серпня 2019 23:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2019 23:46 |
Додаток 1.doc
|
||||||
21 серпня 2019 23:45 |
зміни до тендерної документація.doc
|
||||||
21 серпня 2019 23:45 |
Перелік змін.doc
|
||||||
08 серпня 2019 11:56 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
||||||
02 серпня 2019 17:06 |
Додаток 6.rtf
|
||||||
02 серпня 2019 17:05 |
Додаток 5.doc
|
||||||
02 серпня 2019 17:05 |
Додаток 3.doc
|
||||||
02 серпня 2019 17:01 |
Додаток 4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У Додаток 2 будуть внесення зміни щодо виключення з тендерної документації умови надання підтвердження ліцензування робіт: Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: доріг автомобільних.
Крім того зазначаємо, що згідно умов п. 6 розділу ІІІ тендерної документації учаснику рекомендується відвідати та оглянути будівельний майданчик і прилеглу територію, а також Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно умов тендерної документації, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки тендерної пропозиції і укладання договору підряду у уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Що стосується ОВД. У питанні було зазначено: «…чи має замовник оцінку вплива на довкілля?». Тендерний комітет надав відповідь, що: «Замовник має оцінку впливу на довкілля».
Що стосується місця розташування об’єкту будівництва. Об’єкт будівництва знаходиться у відкритому полі, тому вказати адресу можливо лише з прив’язкою до найближчих населених пунктів. Не має жодної різниці під час уточнення місцезнаходження об’єкту яким чином це буде здійснено: чи по відношенню до с. Заозерне чи – с. Ольгівка.
Об’єкт будується у два етапи (І та ІІ черги), тому не має порушення чинного законодавства якщо змінився Замовник виконання робіт з будівництва ІІ черги.
Що стосується експертного звіту. Жодна відповідь тендерного комітету не містить гумористичного змісту. Навпаки, всі відповіді підготовлені тендерним комітетом вивірені, лаконічні та по суті питань. Так, відповідальність стосовно отримання експертизи проекту повністю покладена на Замовника. Потенційному учаснику для якісної підготовки тендерної пропозиції експертиза проекту не потрібна. Всі умови тендеру вичерпно викладені у тендерній документації. Не маючи експертизи Замовник не оголошував би даний тендер.
Зазначаємо, що об’єкт будівництва відповідає класу наслідків (відповідальності) СС2, який визначено проектною документацією, також це зазначено у експертному звіті від 23.08.2018 № 1312-18Д та у п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації та у Додатку 2 до тендерної документації.
Що стосується ліцензування. Тендерний комітет не встановив жодних дискримінаційних вимог. Так, єдина вимога до ліцензії щоб вона містила такий вид робіт: код 2.02.01 «Водопостачання та водовідведення». Зазначений вид робіт у ліцензіях зазвичай знаходиться у коді 2.00.00 «Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури», а саме код 2.02.00 «Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання».
Таким чином, у учасника у ліцензії, виданої відповідним державним органом, обов’язково повинно бути зазначено такий вид робіт: код 2.02.01 «Водопостачання та водовідведення».
Так, авансування не передбачається, оплата за виконані роботи буде здійснена після завершення ІІ черги будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-16-000003 ● effce44081414f59b87a885f4615adb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2019 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2019 № 218
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-02-002810-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-19 12:37:07
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт - «Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва), що проводить Каховське міжрайонне управління водного господарства (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-002810-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
Якими підставами обґрунтовано рішення про визнання КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» переможцем торгів при тому, що:
1. Строк дії забезпечення його тендерної пропозиції (банківської гарантії від 22.08.2019 №ГР007ТРІ19) є меншим ніж строк дії пропозиції цього учасника, що не відповідає вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації;
2. КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» не надано для підтвердження наявності позитивного досвіду копії договору з аналогічним предметом закупівлі, а саме: виконання робіт з будівництва або реконструкції зрошувальних систем або зовнішніх інженерних мереж або водогосподарських об’єктів, що не відповідає умовам Форми №1 Додатку 2 Тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-23 15:47:27
Пояснення
Каховське міжрайонне управління водного господарства (далі – Замовник) на Ваш запит від 2019-09-19 12:37:07, оприлюднений під час проведення моніторингу від 2019-09-16 15:57:14 (UA-M-2019-09-16-000003), по першому питанню пояснює наступне:
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повністю відповідає строку дії тендерної пропозиції та дорівнює 90 робочих днів. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено, що строк дії забезпечення (банківської гарантії) повинен розпочинатись з дня розкриття тендерних пропозицій.
Окремо акцентуємо Вашу увагу, що договір укладено до публікації інформації в системі Прозорро про початок моніторингу закупівлі та на три дні раніше публікації в системі Прозорро Вашого запиту.
Таким чином, тендерним комітетом Замовника проведено визначення переможця процедури закупівлі у відповідності до усіх вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов до Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
По другому питанню пояснює наступне:
Переліком робіт, які виконувались за договором, наданим переможцем тендеру у якості аналогічного, підтверджено досвід будівництва зовнішніх інженерних мереж. Зазначене також підтверджено відгуком замовника, якому переможець процедури закупівлі виконав роботи та довідкою про вартість виконаних робіт до договору (додається).
Тобто, у Замовника не було жодних підстав для відхилення будь-якого учасника, який підтвердив досвід виконання робіт на об’єктах, які відносяться до зовнішніх інженерних мереж.
Таким чином з вищевикладеного слідує, що Замовником не порушено жодних вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов відповідності Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
Наголошуємо, що процедура закупівлі завершена, договір (як юридичний документ) укладено/підписано обома сторонами.
Вищезазначену позицію Замовника, щодо законності дій під час проведення процедури закупівлі, готові доводити перед контролюючими органами та в судових органах України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Заперечення до Висновку від 03.10.2019 Тендерний комітет Каховського міжрайонного управління водного господарства ознайомившись з висновком від 03 жовтня 2019 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати моніторингу закупівлі: «Нове будівництво меліоративної мережі в адміністративних границях Заозерненської сільської ради. Каховський район, Херсонська область» (ІІ черга будівництва), вважає його необґрунтованим та безпідставним, та надає наступні заперечення. 1. «Так, згідно з пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції (гарантії банка) має відповідати строку дії пропозиції учасника. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій (розкриття пропозицій відбулось 30.08.2019). У зв’язку з вищевказаним, пропозиції учасників вважаються дійсними до 09.01.2020 (включно). За змістом наданої КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» Гарантії забезпечення пропозиції від 22.08.2019 №ГР007ТРІ19, строк її дії закінчується 06.01.2020, що не відповідає строку дії пропозиції та вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації.» Наголошуємо, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повністю відповідає строку дії тендерної пропозиції учасника та дорівнює 90 робочих днів. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено, що строк дії забезпечення (банківської гарантії) повинен розпочинатись з дня розкриття тендерних пропозицій. У чинній нормативній базі відсутня прив’язка строку дії забезпечення тендерної пропозиції до конкретної події. Таким чином, строк дії обох документів відповідає вимогам тендерної документації та дорівнює 90 робочих днів. Все, що прямо не заборонено нормативними документами має право на існування, тому викладена Вами вище невідповідність вимогам пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації є домислами контролюючого органу. 2. «Крім цього, для підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог форми №1 Додатку 2 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати копію аналогічного договору щодо будівництва або реконструкції зрошувальних систем або зовнішніх інженерних мереж або водогосподарських об’єктів. У складі пропозиції КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» наданий Договір від 14.08.2017 №33 щодо виконання робіт за робочим проектом «Будівництво навчальних приміщень для розвитку творчого потенціалу учнів з інклюзивною формою навчання МСШ «Академія дитячої творчості» за адресою: 54034 м. Миколаїв, вул. Олійника, 36», не є аналогічним договором згідно з умовами форми №1 Додатку 2 тендерної документації.» Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, тендерна документація розроблялася замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Таким чином жодними вимогами Тендерної документації не передбачено, що аналогічним договором повинен бути договір зі схожою назвою предмету закупівлі або виконання робіт на ідентичному об’єкті (на який оголошено процедуру закупівлі). Переліком робіт, які виконувались за договором, наданим переможцем тендеру у якості аналогічного, підтверджено досвід будівництва зовнішніх інженерних мереж. Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано діючу ліцензію з будівництва об’єктів і категорії складності якою підтверджується можливість будівництва зовнішніх інженерних мереж. Цього достатньо для розуміння технічної спроможності Учасника виконати перелік робіт, передбачений умовами Тендерної документації. Довідка про вартість виконаних робіт договору, який надано у складі тендерної пропозиції Учасника (додається). Тобто, у Замовника не було жодних підстав для відхилення будь-якого учасника, який підтвердив досвід виконання робіт на об’єктах, у складі яких є перелік робіт що відноситься до зовнішніх інженерних мереж. Якщо би Учасник надав підтвердження виконання усіх робіт згідно технічного завдання даної процедури закупівлі, то у Замовника не було необхідності взагалі проводити закупівлю так як об’єкт був би вже збудований! Просимо Вас не поєднувати поняття «аналогічний» з поняттям «такий самий». 3. «Також, відповідно до вимог пункту 4.7 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. У складі пропозиції КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» надано фінансовий звіт малого підприємства (Форми №1-м та №2-м) за перше півріччя поточного року. При цьому, згідно з абзацом першим частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік, а за результатами першого кварталу складається проміжна фінансова звітність. Надання КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» проміжної фінансової звітності замість звітності за останній звітний період не відповідає умовам пункту 4.7 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.» Тендерної документацією Замовника не визначено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції річну фінансову звітність. У Законі України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV та у затверджених формах документів (Форми №1-м та №2-м) відсутнє визначення термінів: «проміжна» та «останній». Згідно змісту ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV останнім звітнім періодом може бути: перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців або будь-який період, визначений обліковою політикою підприємства. При цьому, у тесті Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV та у затверджених Формах №1-м та №2-м для підкреслення «календарний рік» у якості фінансового звітного періоду постійно використовується така термінологія: «звітній рік» або «період попереднього року» або «річна фінансова звітність». Таким чином, Учасник (в межах вимог тендерної документації, розробленої Замовником і до якої у Вас претензій та зауважень не має) на власний розсуд визначив які саме він надасть документи у якості підтвердження останнього звітного періоду. Відхилення Учасника з причин викладених вище Вами пунктах на думку Замовника є необ’єктивною та упередженою оцінкою тендерної пропозиції та дискримінацією учасника, що мало призвести до порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Вами не конкретизовано яких саме заходів має вжити Замовник щодо усунення виявлених (на Вашу думку) порушень, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. З урахуванням всього вищевикладеного вважаємо, що Замовником не допущено жодних порушень під час проведення процедури закупівлі, зокрема: не порушено жодних вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов відповідності Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника. Також повідомляємо, що оприлюднений висновок за результатами проведеного моніторингу буде оскаржено Замовником у судовому порядку. |
Дата публікації: | 09 жовтня 2019 |
Документи:
09 жовтня 2019 15:48
|
додаток до заперечення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" |
6 900 556,80
UAH з ПДВ
|
6 900 556,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" |
6 988 620,00
UAH з ПДВ
|
6 988 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОЛЕКТИВНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРІБОТЕХНІКА" #23082976 |
Переможець |
6 900 556,80
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 15:23
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
17 вересня 2019 15:02
|
Договор № ТБ-406.19 від 16.09.2019.pdf | укладений |
17 вересня 2019 15:01
|