Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056569 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипович Музика +380666595983 vozmer2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
02 серпня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-22-000027 ● 540dc00226eb416894695bd9a2b6c68c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2019 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2019 № 197
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-02-002426-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-05 17:48:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45211360-0 — Містобудівельні роботи» (Розроблення містобудівної документації села Ракове) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити, з яких підстав Виконавчому комітету Вознесенської міської ради заплановано проведення закупівлі та укладено договір від 29.07.2019 № 97 (звіт про укладений договір UA-2019-08-02-002426-b) за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45211360-0 — Містобудівельні роботи» (Розроблення містобудівної документації села Ракове) без застосування однієї з процедур, визначених статтею 12 Закону?
2. Пропонуємо вказати дату (дд.мм.рррр) затвердження рішення тендерного комітету Виконавчого комітету Вознесенської міської ради про включення до річного плану закупівель на 2019 рік закупівлі щодо «Розроблення містобудівної документації села Ракове»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-12 10:13:19
Відповідь на звернення
до відповіді прикріплено 4 файли
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Вознесенської міської ради на виконаня Висновку за результатами моніторингу закупівель від UA-2019-08-02-002385-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002385-b-b1«Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Новогригорівка Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Новогригорівка» та від UA-2019-08-02-002426-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002426-b-b1 "Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Ракове Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Ракове" Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.11.2019 року повідомляє про прийняті заходи щодо відміни закупівлі: Проведено засідання тендерного комітету Виконавчого комітету Вознесенської міської ради (протокол № 14 від 15.11.2019 року), на якому прийняті рішення: 1) повністю погодитися із Висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 12.11.2019, взяти його до уваги та врахувати його у подальшій роботі; 2) відмінити закупівлі від UA-2019-08-02-002385-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002385-b-b1 «Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Новогригорівка Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Новогригорівка"» та від UA-2019-08-02-002426-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002426-b-b1 "Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Ракове Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Ракове"; 3)рекомендувати міському голові Лукову В.Д. розірвати договори про виконання робіт № 96 від 29.07.2019 та № 97 від 29.07.2019 за угодою сторін шляхом укладання додаткових угод на припинення відносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «БАЗИС» щодо «Розроблення містобудівної документації «Генеральний план села Новогригорівка Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Новогригорівка» та "Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Ракове Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Ракове" та повернення перерахованих відповідно до актів виконаних робіт коштів 18 листопада 2019 року підписані за угодою сторін додаткові угоди про припинення відносин з Товариством з обмеженою відповідальністю «Проектне бюро «БАЗИС»та повернення перерахованих відповідно до актів виконаних робіт коштів. 18 листопада в системі Прозоро відмінені вищезазначені закупівлі шляхом розміщення документів: протоколу № 14 від 15.11.2019 про відміну закупівель від UA-2019-08-02-002385-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002385-b-b1 «Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Новогригорівка Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Новогригорівка"» та від UA-2019-08-02-002426-b та ідентифікатору договору UA-2019-08-02-002426-b-b1 "Розроблення містобудівної документації "Генеральний план села Ракове Вознесенського району Миколаївської області у складі з планом зонування території села Ракове"; додаткової угоди №1 до договору № 96 від 29.07.2019; додаткової угоди №1 до договору № 97 від 29.07.2019.
2019-11-18 15:44:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Прийнято до уваги лист Виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 06.12.2019 № 2400/01/01-02/21, згідно з яким повідомлено, що у звіті про виконання договору про закупівлю від 29.07.2019 № 97 помилково вказана сума оплати за договором 365 102,00 гривень. Фактична сума оплати складає 182 852,00 гривень. Вказану суму ТОВ «ПБ «БАЗИС» повернуло на поточний рахунок Замовника. Цей факт перевірено шляхом аналізу інформації, оприлюдненій на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів (spending.gov.ua). Додаток: лист від 06.12.2019 № 2400/01/01-02/21.
2019-12-06 14:54:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "БАЗИС" #41457747 |
Переможець |
474 679,00
UAH
|
02 серпня 2019 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 15:13
|
14 Розірвання договору.pdf | укладений |
18 листопада 2019 15:12
|
Ракове.pdf | укладений |
02 серпня 2019 15:50
|