Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоча станція)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002403-b ● 53b5f1e345e34bd99794d7fbac2e7c7f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 38620155 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Контактна особа: |
Семен Лебедєв +380442724916 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Робоча станція (за рахунок коштів державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 15:41 |
Проект договору.doc | |
02 серпня 2019 15:41 |
Документація закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 06 серпня 2019 15:28
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності до наказу ДП “Прозорро” від 19.03.2019 №10 Замовником торгів визначено предмет закупівлі, його вид, назва, кількість, тощо. Відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, а також, враховуючи розповсюдженість даного виду товару та можливість їх постачання широким колом потенційних учасників, замовник не вбачає за необхідне приймати до розгляду будь-які аналоги.
2. До участі у закупівлі допускаються всі будь-які учасники. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації закупівлі, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність вимогам документації закупівлі з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2. До участі у закупівлі допускаються всі будь-які учасники. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації закупівлі, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність вимогам документації закупівлі з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
23 500,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 10:38
|
48Г.pdf | укладений |
16 серпня 2019 10:32
|