Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоча станція)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002403-b 53b5f1e345e34bd99794d7fbac2e7c7f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семен Лебедєв

+380442724916 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 38620155
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13
Контактна особа: Семен Лебедєв
+380442724916
s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:30
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Робоча станція (за рахунок коштів державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 15:41
Проект договору.doc
02 серпня 2019 15:41
Документація закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 10:33
Дата відповіді: 06 серпня 2019 15:28
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності до наказу ДП “Прозорро” від 19.03.2019 №10 Замовником торгів визначено предмет закупівлі, його вид, назва, кількість, тощо. Відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, а також, враховуючи розповсюдженість даного виду товару та можливість їх постачання широким колом потенційних учасників, замовник не вбачає за необхідне приймати до розгляду будь-які аналоги.
2. До участі у закупівлі допускаються всі будь-які учасники. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації закупівлі, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність вимогам документації закупівлі з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 24 250,00
UAH з ПДВ
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 24 660,00
UAH з ПДВ
23 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 15:00
Лист 3.pdf
07 серпня 2019 15:00
Лист 2.pdf
07 серпня 2019 15:00
Лист 1.pdf
07 серпня 2019 15:00
!Пропозиція.pdf
07 серпня 2019 15:00
Технічні вимоги (2).pdf
07 серпня 2019 15:00
Проект договору 24660.pdf
07 серпня 2019 15:00
Лист 5.pdf
07 серпня 2019 15:00
Лист 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 23 500,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
23 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 10:38
48Г.pdf укладений
16 серпня 2019 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 916,67 UAH)