Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя та папір
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002023-b ● 7a8b81c5f61d46b8bf5c6e7b220d857f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна інспекція енергетичного нагляду України |
Код ЄДРПОУ: | 42578602 |
Вебсайт: | http://sies.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , місто Київ обл., Київ, Дорогожицька, 11/8 |
Контактна особа: |
Царенко Інна 380675073972 TsarenkoInna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2019 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 14:38 |
Очікувана вартість: | 102 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Місце поставки товару – м. Київ, вул. Дорогожицька 11/8, 4 поверх.
Обсяг закупівлі товару – 6 675 одиниць (відповідно до Додатку 3 - Специфікації товару).
Строк поставки товару: протягом 5 календарних днів з дати підписання Договору із занесенням у приміщення Замовника.
Обсяг закупівлі товару – 6 675 одиниць (відповідно до Додатку 3 - Специфікації товару).
Строк поставки товару: протягом 5 календарних днів з дати підписання Договору із занесенням у приміщення Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6675 Одиниця
Канцелярське приладдя та папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька 11/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленого (переданого) Постачальником товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі (через банк за платіжним дорученням покупця та з його поточного рахунку на поточний рахунок постачальника) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на товар та за наданим Постачальником оригіналом рахунка-фактури. Оплата відповідно до Договору здійснюється за умови надання Постачальником рахунку-фактури із зазначенням номеру Договору, описом Товару, його кількості і сумарної вартості. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного призначення. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 14:59 |
Проект договору канцтовари 2.docx |
02 серпня 2019 14:58 |
ДЕТ- Канцтовари2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:50
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) До аукціону допускаються пропозиції з будь-якою торговою маркою або моделями (еквіваленти), технічні характеристики яких відповідають предмету закупівлі. В документації (Додаток - Специфікація товару) зазначено «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Учасник повинен зазначати конкретну торгівельну марку предмету закупівлі.»
2) До участі у закупівлі допускаються учасники незалежно від системи оподаткування та організаційно-правових форм. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватись як остаточна, пропозиції учасників (з ПДВ) порівнюються кінцеві (без будь-яких відрахувань).
2) До участі у закупівлі допускаються учасники незалежно від системи оподаткування та організаційно-правових форм. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватись як остаточна, пропозиції учасників (з ПДВ) порівнюються кінцеві (без будь-яких відрахувань).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
84 522,24
UAH з ПДВ
|
82 236,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
85 976,56
UAH з ПДВ
|
82 236,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
88 547,34
UAH з ПДВ
|
82 924,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
82 236,90
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцтовари Ваш Автограф.pdf | укладений |
27 серпня 2019 11:43
|