Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя та папір
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-08-02-002023-b 7a8b81c5f61d46b8bf5c6e7b220d857f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Царенко Інна

380675073972 TsarenkoInna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна інспекція енергетичного нагляду України
Код ЄДРПОУ: 42578602
Вебсайт: http://sies.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , місто Київ обл., Київ, Дорогожицька, 11/8
Контактна особа: Царенко Інна
380675073972
TsarenkoInna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 17:30
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:38
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товару – м. Київ, вул. Дорогожицька 11/8, 4 поверх.
Обсяг закупівлі товару – 6 675 одиниць (відповідно до Додатку 3 - Специфікації товару).
Строк поставки товару: протягом 5 календарних днів з дати підписання Договору із занесенням у приміщення Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6675 Одиниця
Канцелярське приладдя та папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорогожицька 11/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого (переданого) Постачальником товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі (через банк за платіжним дорученням покупця та з його поточного рахунку на поточний рахунок постачальника) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на товар та за наданим Постачальником оригіналом рахунка-фактури. Оплата відповідно до Договору здійснюється за умови надання Постачальником рахунку-фактури із зазначенням номеру Договору, описом Товару, його кількості і сумарної вартості. У разі затримки бюджетного фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 11:03
Дата відповіді: 05 серпня 2019 12:50
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) До аукціону допускаються пропозиції з будь-якою торговою маркою або моделями (еквіваленти), технічні характеристики яких відповідають предмету закупівлі. В документації (Додаток - Специфікація товару) зазначено «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Учасник повинен зазначати конкретну торгівельну марку предмету закупівлі.»
2) До участі у закупівлі допускаються учасники незалежно від системи оподаткування та організаційно-правових форм. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде оцінюватись як остаточна, пропозиції учасників (з ПДВ) порівнюються кінцеві (без будь-яких відрахувань).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 84 522,24
UAH з ПДВ
82 236,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 85 976,56
UAH з ПДВ
82 236,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 88 547,34
UAH з ПДВ
82 924,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 14:46
Висновки АКС(1).zip
09 серпня 2019 14:46
ВИТЯГ з ЄДР 27.06.2019.pdf
09 серпня 2019 14:46
Витяг ПДВ загальний.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 12:28
Протокол.pdf
08 серпня 2019 12:28
Витяг 27.06.19.PDF
08 серпня 2019 12:28
пропозиція.PDF
08 серпня 2019 12:28
технічні якості.PDF
08 серпня 2019 12:28
договор.PDF
08 серпня 2019 12:28
Статут Скан оригинала.pdf
08 серпня 2019 12:28
лист якість товару.PDF
08 серпня 2019 12:28
Свідотство ПДВ.pdf

Публічні документи

09 серпня 2019 14:28
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:27
Цінова_пропозиція.PDF
09 серпня 2019 14:27
Статут_копія.PDF
09 серпня 2019 14:27
Статут від 06.06.2019р..pdf
09 серпня 2019 14:27
сертифікат-конвертС4.pdf
09 серпня 2019 14:27
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
09 серпня 2019 14:27
Проект_договору.PDF
09 серпня 2019 14:27
ППротокол_26_Копія.PDF
09 серпня 2019 14:27
Паспорт.PDF
09 серпня 2019 14:27
Паспорт_копія.PDF
09 серпня 2019 14:27
Лист-пояснення_2.PDF
09 серпня 2019 14:27
Лист_пояснення-1.PDF
09 серпня 2019 14:27
Лист_гарантія.PDF
09 серпня 2019 14:27
Довідка-істотні_умови.PDF
09 серпня 2019 14:27
Гарантійний_лист_2.PDF
09 серпня 2019 14:27
ВитягПДВ-КОП.PDF
09 серпня 2019 14:27
Витяг ПДВ 24.06.2019 р..pdf
09 серпня 2019 14:27
Висновок-сес-2.pdf
09 серпня 2019 14:27
Висновок-сес_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
Переможець 82 236,90
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
#38703681
82 236,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір канцтовари Ваш Автограф.pdf укладений
27 серпня 2019 11:43