Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні дошки
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000710-b a32456b6ffe649ada9c931ac45971192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Владиславович

380472648645 ckrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146989
Вебсайт: http://rvo.ck.ua/
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157
Контактна особа: Сидоренко Олександр Владиславович
380472648645
ckrvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 14:06
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Відповідно до річного плану закупівель на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 Одиниця
Шкільні дошки -Коркова дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи,, вул. Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
36 Одиниця
Шкільні дошки - фліпчат для маркера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи,, вул. Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
33 Одиниця
Шкільні дошки - Дошка шкільна (магнітно - крейдова стаціонарна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19617, Україна, Черкаська область, с. Байбузи,, вул. Рябоконя, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюждету (залишки освітньої субвенції) Аванс 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:03
ДКТ Шкільні дошки.doc
02 серпня 2019 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 12:03
ДКТ Шкільні дошки.doc
02 серпня 2019 11:57
ДКТ Шкільні дошки.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-12-000012 ● b2e6848ef575419d9f4b3353decc295b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 вересня 2019 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.09.2019 №82
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.09.2019 № 82

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3. UA-2019-08-02-000710-b, 02.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-12 13:49:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних дошок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-000710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- ураховуючи наявність в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації, чому не оприлюднено перелік змін, які внесені;
- чому пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.08.2019 № 88, містить такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 2 договорів поставки (купівлі-продажу, тощо); наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами), якщо відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору?
- чому тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2019 № 97 визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо на виконання пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «Компанія ТСО» не надано у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у пунктах 9, 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- чи надано ТОВ «Компанія ТСО» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), видану уповноваженим органом у поточному році, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- чому договір про закупівлю від 10.09.2019 № 136 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийняте уповноваженою особою 20.08.2019);
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-13 13:32:46

Пояснення

Відділ освіти Черкаської райдержадміністрації повідомляє про те, що викладену у Вашому запиті інформацію взято до уваги. Враховучи наявні факти порушень договір про закупівлю з ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" розірвано. (лист від 13.09.2019 № 1128/10)

Надання інформації про усунення порушення замовником

договір розірвано

2019-09-17 12:37:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Договір про закупівлю розірвано

2019-09-17 12:45:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 189 309,00
UAH з ПДВ
189 309,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 234 546,00
UAH з ПДВ
234 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2019 13:10
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 16:01
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:00
18-Фінзвіт_1 півріччя 2019.pdf
16 серпня 2019 16:00
1-Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 16:00
15-Довідка з банку.pdf
16 серпня 2019 16:00
10-Проект договору.pdf
16 серпня 2019 16:00
21-СЭС дошки.pdf
16 серпня 2019 16:00
19-Фін.звіт за 2018 рік.pdf
16 серпня 2019 16:00
5-Довідка_працівники.pdf
16 серпня 2019 16:00
4_Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Переможець 189 309,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2019 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
189 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 11:20
Scan-190910-0002.pdf укладений
10 вересня 2019 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В порушення ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначений договір укладено в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону такі договори є нікчемними.