Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Черкаської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146989 |
Вебсайт: | http://rvo.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Вячеслава Чорновола, 157 |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Владиславович 380472648645 ckrvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2019 14:06 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування кошти місцевого бюждету (залишки освітньої субвенції) | Аванс | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 12:03 |
ДКТ Шкільні дошки.doc |
02 серпня 2019 12:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
02 серпня 2019 12:03 |
ДКТ Шкільні дошки.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-12-000012 ● b2e6848ef575419d9f4b3353decc295b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 вересня 2019 12:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2019 №82
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.09.2019 № 82
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3. UA-2019-08-02-000710-b, 02.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-12 13:49:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних дошок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-02-000710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- ураховуючи наявність в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації, чому не оприлюднено перелік змін, які внесені;
- чому пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.08.2019 № 88, містить такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 2 договорів поставки (купівлі-продажу, тощо); наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами), якщо відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору?
- чому тендерна пропозиція ТОВ «Компанія ТСО» згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.08.2019 № 97 визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, якщо на виконання пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «Компанія ТСО» не надано у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у пунктах 9, 10 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- чи надано ТОВ «Компанія ТСО» у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, довідку за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), видану уповноваженим органом у поточному році, що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- чому договір про закупівлю від 10.09.2019 № 136 укладено пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення про намір укласти договір прийняте уповноваженою особою 20.08.2019);
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-13 13:32:46
Пояснення
Відділ освіти Черкаської райдержадміністрації повідомляє про те, що викладену у Вашому запиті інформацію взято до уваги. Враховучи наявні факти порушень договір про закупівлю з ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" розірвано. (лист від 13.09.2019 № 1128/10)
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір розірвано
2019-09-17 12:37:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Договір про закупівлю розірвано
2019-09-17 12:45:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" |
189 309,00
UAH з ПДВ
|
189 309,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
234 546,00
UAH з ПДВ
|
234 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" #32316677 |
Переможець |
189 309,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 11:20
|
Scan-190910-0002.pdf | укладений |
10 вересня 2019 11:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | В порушення ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначений договір укладено в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно з ч. 1 ст. 37 Закону такі договори є нікчемними. |