Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери у комплекті
Очікувана вартість
88 200,00 UAH
UA-2019-08-02-000656-b c1b8a84594e34cb189d3c7055db65539
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іванова

+380681760302 0681760302s@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41169207
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Іванова
+380681760302
0681760302s@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 88 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 441,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Персональні комп’ютери у комплекті
(джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019  —  23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Плануємо зробити оплату у серпні місяці. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 11:03
Цінова пропозиція (Дод. 1).doc
02 серпня 2019 11:03
Відомості про учасника (Дод. 4).docx
02 серпня 2019 11:03
ПРОЕКТ договору з додатками.doc
02 серпня 2019 11:03
кваліфікаційні вимоги (дод. 3).docx
02 серпня 2019 11:03
Тех. вимоги (Дод. 2).docx
02 серпня 2019 11:02
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 12:24
Дата відповіді: 05 серпня 2019 13:55
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від заявленої, якщо пропозиція буде відповідати тех. вимогам предмета закупівлі або буде запропоновано учасником "покращений" варіант предмета закупівлі. Учасники закупівлі, вказуйте конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Інспекція з питань праці та зайнятості населення допускає до участі в закупівлі учасників ФО-П. Ціна у Вас буде без ПДВ, а у інших з ПДВ. Нічого не знімається і не додається. Ми на Вас чекаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 85 572,00
UAH з ПДВ
85 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 11:55
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:53
Сертиф_кат мон_тори ASUS.pdf
12 серпня 2019 11:53
Decl 260 G3 DM РТТЕ.pdf
12 серпня 2019 11:42
Електронний підпис
12 серпня 2019 11:40
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 11:40
Технічна специфікація.pdf
12 серпня 2019 11:40
Статут СУ.pdf
12 серпня 2019 11:40
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Переможець 85 572,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:17

Документи

14 серпня 2019 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:09
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
85 572,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 11:17
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:09
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 14:22
Дог. (ПК).pdf укладений
21 серпня 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 85 572,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 262,00 UAH)