Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000347-a 2fcf52a7bb5c4d5199c938b1212cd2a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 15:48
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектні роботи з капітального ремонту причалу № 1 ( інв. № 1/398)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектні роботи з капітального ремонту причалу №1 (інв. №1/398)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська обл., Ізмаїл, Портова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт, підписаних Замовником без застережень та зауважень, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності передбачених вимогами нормативних документів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 12:27
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 12:27
Перелік кваліфікаційних критеріїв.pdf
02 серпня 2019 12:27
Технічна специфікація.pdf
02 серпня 2019 12:27
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завдання на проектування
Дата подання: 07 серпня 2019 13:14
Дата відповіді: 07 серпня 2019 16:13
Доброго дня! Просимо дати уточнення до п.14 Завдання на проектування «1. Розробка окремих проектних рішень в декількох варіантах» чи мається на увазі розробка усіх розділів складу проекту (ОВНС,ГП, ПОБ, Протипожежний захист об’єкта та інше) для кожного з варіантів та яким даним необхідно дати оцінку у техніко-економічних показниках?
Відповідь: У п.14 Завдання на проектування малося на увазі розробку декількох проектних варіантів рішень у розробці саме гідротехнічної частини проекту. Якщо варіанти гідротехнічної частини проекту будуть мати велику розбіжність щодо впливу на навколишнє середовище, то також ОВНС.
Оцінка у техніко-економічних показників стосується саме гідротехнічної частини проекту
Оплата
Дата подання: 08 серпня 2019 09:12
Дата відповіді: 08 серпня 2019 09:45
Згідно п.4 1 . Проекту Договору оплата робіт, що виконуються за цим договором, здійснюється Замовником поетапно . Яким чином визначається етапність оплати?
Відповідь: Відповідно до умов договору п.4.1 оплата робіт, що виконуються за цим договором, здійснюється Замовником поетапно. Етапом вважається розробка кожного окремого розділу проекту у повному обсязі. Останній етап оплати – після надання позитивного висновку експертизи проекту в цілому.
Проектна документація
Дата подання: 08 серпня 2019 09:16
Дата відповіді: 08 серпня 2019 09:59
На основі якого нормативного документу при реконструкції потрібен Розділ ОВНС ?
Відповідь: У складі проекту повинен бути розроблений розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище «ОВНС» відповідно до вимог ДБН А 2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд».
До проекту договору
Дата подання: 08 серпня 2019 09:16
Дата відповіді: 08 серпня 2019 09:58
Вважаємо за доцільне внести наступні змини в редакцію до проекту Договору Проектні роботи з капітального ремонту причалу № 1 (інв. № 1/398) (Ізмаїльської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) П 4.1...читати в редакції Оплата Робіт, що виконуються за цим Договором, здійснюється Замовником поетапно, згідно календарного плану виконання робіт (перший етап календарного плану мобілізація та демобілізация плавзасобів для виконання інженерно-геологічні вишукувань ), шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця після закінчення робіт по кожному етапу. Замовник, крім того, перераховує Виконавцю кошти на проведення експертизи проекту у розмірі ціни договору, укладеного між Виконавцем та експертною організаціею, протягом 3-х календарних днів від дати представлення Виконавцем засвідченої копії зазначеного договору, рахунку та підписання відповідної додаткової угоди до цього Договору. Термін виконання експертизи згідно Договору на експертною організаціею П 5.1.читати в редакції Виконавець приступає до виконання Робіт з дати підписання Договору та отримання письмового повідомлення від Замовника. Строк виконання Робіт - 180 календарних днів. П 5.5 виключити другий и третій обзац (питання будівництва) П 5.7.читати в редакції Виконавець після виконання Робіт в повному обсязі передає Замовнику проектно- кошторисну документацію в 4-х примірниках на паперовому носії та в електронному вигляді з позитивними висновками будівельної експертизи та ОВНС на будівельний перод П 5.10. (у Договорі повтор 5.8) читати в редакції Роботи вважаються виконаними після підписання Сторонами Акту приймання- передачі виконаних робіт без зауважень та заперечень. П 6.4.1. виключити П 7,4..читати в редакції . У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань за цим Договором , Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 відсотка за кожний день прострочення від вартості своєчасно невиконаних робот, а за прострочення понад 30 (тридцять) календарних днів додатково сплачує штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної вартості. П 7,5 П . За порушення Виконавцем умов Договору щодо якості Робіт стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від належного виконання Робіт власними силами та засобами за свій рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника про відмову від приймання Робіт. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) Робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. П 7. 7. виключити П .10.1 читати в редакції Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до , повного виконання віх зобов’язань Сторонами по Договору При укладенні Договору потрібно додати розділ Договору Особливі умови для виконання інженерно-геологічні та інженерно-геодезичні вишукування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, оголошений проект Договору містить всі істотні умови та визначає необхідний обсяг робіт, визначений Замовником Оголошений проект Договору змінам не підлягає.
Проектна документація
Дата подання: 08 серпня 2019 09:18
Дата відповіді: 08 серпня 2019 09:53
Інженерно-геодезичні вишукування в районі причалу № 1 , прохання уточнити об"єми "району" причалу №1
Відповідь: Основні технічні характеристики причалу № 1 зазначені у технічній специфікації на виконання проектних робіт з капітального ремонту причалу № 1 (інв. № 1/398) ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП)
Щодо завдання на проектування
Дата подання: 08 серпня 2019 09:44
Дата відповіді: 08 серпня 2019 10:02
Пропозиції щодо змісту Завдання на проектування (Додаток 2 до тендерної документації) П.8. Змінити стадійність проектування: «Одна стадія – Робочий проект», виходячи з того, що проектування капітального ремонту споруди допускається в одну стадію (див. Зміна №1 до ДБН А.2.2-3:2014). П. 14.1. Пункт 14.1 виключити, або уточнити його зміст, а саме: «Розробка окремих проектних пропозиціях в декількох варіантах» Дані вимоги стосуються конструкції окремих частин причалу? За наявності існуючої конструкції причалу його капітальний ремонт може бути здійсненим тільки в одному варіанті – будівництво оторочки перед існуючою, виходячи з того, що демонтаж старої конструкції означає нове будівництво. П.15. Перший абзац виключити, виходячи з того, що розробляється проект капітального ремонту існуючої гідротехнічної споруди типу «больверк» із будівництвом оторочки, що виключає додержання його точних зовнішніх геометричних розмірів. П. 19 і П. 22. На наш погляд бажано, або навести в завданні існуючі вимоги відповідних служб Філії (за їх наявності), або слова «відповідно технічних вимог служби Філії» виключити, оставити «відповідно до вимог чинного законодавства». Наведена в тендерної документації редакція п. 19 та п. 22 може додатково впливати на вартість проектних робіт. П. 25.1. Додатково вказати – якого року топографічну зйомку надає Замовник
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оголошені Технічні вимоги на виконання проектних робіт з капітального ремонту причалу № 1 (інв. № 1/398) містить обсяг робіт на проектування, вказаний в Завданні, визначеному Замовником закупівлі. Зміни до завдання не потребуються.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "ГІДРО ІНЖИНІРИНГ" 1 568 134,16
UAH
1 350 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 1 572 000,00
UAH
1 362 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 1 847 000,00
UAH
1 847 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 14:57
Комерційна пропозиція.pdf
19 серпня 2019 14:57
Додаток 2 до Договору.pdf
14 серпня 2019 20:25
Статут.pdf
14 серпня 2019 20:25
РЕГІСТР.pdf
14 серпня 2019 20:25
ПАСПОРТ КОД.pdf
14 серпня 2019 20:25
Комерційна пропозиція.pdf
14 серпня 2019 20:25
Довідки банк.pdf
14 серпня 2019 20:25
Довідка МТБ.pdf
14 серпня 2019 20:25
Витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2019 20:25
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2019 20:25
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "ГІДРО ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "ГІДРО ІНЖИНІРИНГ"
#42500227
Переможець 1 350 000,00
UAH
22 серпня 2019 11:17

Документи

22 серпня 2019 11:17
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ БЮРО "ГІДРО ІНЖИНІРИНГ"
#42500227
1 350 000,00
UAH
Документи

Документи

22 серпня 2019 11:17
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
79-В-ІЗФ-19 від 11.09.2019.pdf укладений
11 вересня 2019 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 619 264,41
UAH (в тому числі ПДВ 269 877,40 UAH)