Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактори з комунальним обладнанням
Tractors with utility equipment
Очікувана вартість
19 200 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000243-b ded97f22ef024ce0bbd8a9df21647af2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зілько Тетяна Іванівна

(044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зілько Тетяна Іванівна
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Zilko Tetiana
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2019 13:14
Очікувана вартість: 19 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 576000 UAH
Publication date: 02 серпня 2019 09:38
Enquiries until: 23 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 29 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 19 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,26 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement is given in Annex 1 of the Tender Documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Трактори з комунальним обладнанням (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, вулиця Бориспіль-7
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Tractors with utility equipment (Own funds)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Товар - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар та Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Послуги - Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата за Товар та/або Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару та/або надання Послуг. Goods - Customer within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice for the delivered Goods and the Acceptance-Transfer Act of the Goods transfers to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods. Services - The Customer shall, within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the Parties of the Act of rendered Services, transfer to the Supplier's current account 100% of the price of the Services actually provided. If at the time of payment the financial plan of SE “Boryspil” SE is not approved (not agreed) for the year in which the financing is made, then payment for the Goods and / or Services shall be made within 10 working days after the official publication of information about the approval of the financial plan of SE MA "Boryspil" for the year in which financing is provided, subject to the signing of documents confirming the fact of delivery of the Goods and / or rendering of Services. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 09:35
Тендерна документація.docx
02 серпня 2019 09:35
Оголошення_про проведення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог предмету закупівлі
Дата подання: 12 серпня 2019 13:05
Дата відповіді: 12 серпня 2019 15:05
Доброго дня, шановний замовнику! Прошу Вас, надати відповіді на наступні запитання: 1. У вимогах до гіперконвергентного вузла зазначено необхідність розміщення 32 PCI-слотів. Зазвичай використовується не більше 5. Чи вірно розуміти, що у Замовника справді є необхідність встановлення такої великої кількості PСI-карт розширення? В іншому разі дана вимога є дискримінаційною. 2. У вимогах до комутаційного вузла зазначена: a. необхідність активованих портів (не менше ніж 4 порти 40 Гбіт/с та 8 портів SFP+). В той же час вказана кількість перспективних портів значно перевищує ці вимоги (24 порти QSFP та 16 SFP+). Враховуючи даний фактор, чи можливо враховувати лише кількість активованих портів замість необхідності у перспективному розширенні? b. Необхідність використання портів QSFP з підтримкою FCoE та FC, в то й же час інфраструктура буде використовувати протокол Ethernet. Чи доцільне таке штучне обмеження ? 3. У вимогах до серверного обладнання зазначено: a. вимоги до встановлення SATA SSD. Диски формату M2 більш компактні та швидкі, то ж чи можливо використовувати їх? b. b. Необхідність використання флеш-карти SD об’ємом 32 Гбайт. Яка функціональна необхідність цієї карти, якщо для гіпервізору та запису лог-файлі будуть використовуватись окремі диски? 4. У вимогах до серверної шафи вказана статичне навантаження – 1300 кг. Маса обладнання буде значно менше цієї цифри. Таке навантаження можливе лише для зазначених вже існуючих шаф NetShelter SX. Чи можливо зменшити її до 900 кг, що і так враховує запас? 5. У вимогах до сховища резервних копій вказано можливість розширення корисного фізичного дискового простору платформи до 175 ТБайт, в той же час вказано фізичні обмеження – не більше 2RU. Ця ємність вказана з врахуванням модулів розширення? В іншому разі така вимога є дискримінаційною. Дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.».

Предметом даних торгів є закупівля «Великовантажні мототранспортні засоби (Трактори з комунальним обладнанням)» (код ДК 021:2015 - 34140000-0).

Зазначені вище запитання Учасника не стосуються даної процедури.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2019
UA-2019-08-02-000243-bded97f22ef024ce0bbd8a9df21647af2
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Фотон-Україна" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 вересня 2019 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 вересня 2019 12:06
Копія Статуту
18 вересня 2019 14:04
комерційна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:55
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:55
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:52
технiчна частина.pdf
30 серпня 2019 12:52
повноваження на пiдпис.pdf
30 серпня 2019 12:52
Копiя Статуту з описом.pdf
30 серпня 2019 12:52
Копiя ПДВ.pdf
30 серпня 2019 12:52
квалiфiкацiйна частина.pdf
30 серпня 2019 12:52
Гарантiя 1961-19.zip
30 серпня 2019 12:52
Витяг ЄДР_копiя.pdf

Документи

02 вересня 2019 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фотон-Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 19 190 000,40
UAH з ПДВ
19 190 000,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ" 19 196 000,00
UAH з ПДВ
19 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 12:06
Копія Статуту
18 вересня 2019 14:04
комерційна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:55
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:55
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:52
технiчна частина.pdf
30 серпня 2019 12:52
повноваження на пiдпис.pdf
30 серпня 2019 12:52
Копiя Статуту з описом.pdf
30 серпня 2019 12:52
Копiя ПДВ.pdf
30 серпня 2019 12:52
квалiфiкацiйна частина.pdf
30 серпня 2019 12:52
Гарантiя 1961-19.zip
30 серпня 2019 12:52
Витяг ЄДР_копiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фотон-Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ-СПЕЦТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фотон-Україна"
#35871436
Переможець 19 190 000,40
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна"
#35871436
19 190 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 10:38
35.1-14_2-36.pdf укладений
17 жовтня 2019 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 190 000,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 198 333,40 UAH)