Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Локальні мережі (роутери)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000196-c ● 21ed02abcd98445980f43e6eab71d929
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2019 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 112 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Локальні мережі (роутери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Локальні мережі (роутери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2019 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2019 10:46 |
ТД_ роутери згідно МОН.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 12:26
Дата відповіді: 05 серпня 2019 13:20
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1, Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації.
2. Є остаточна ціна аукціону і договір буде укладено згідно цієї ціни. А з ПДВ ві працюєте чи ні - не має значення.
2. Є остаточна ціна аукціону і договір буде укладено згідно цієї ціни. А з ПДВ ві працюєте чи ні - не має значення.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій