Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Локальні мережі (роутери)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2019-08-02-000196-c 21ed02abcd98445980f43e6eab71d929
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Оксана Петрівна

0980719795 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Бикова Оксана Петрівна
0980719795
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі


Локальні мережі (роутери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт.
Локальні мережі (роутери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32410000-0 — Локальні мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 10:46
ТД_ роутери згідно МОН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 серпня 2019 12:26
Дата відповіді: 05 серпня 2019 13:20
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками «допорогових» і «відкритого» типу електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1, Торгова марка товару може бути яка завгодно (аналог) , але технічні вимоги предмета закупівлі повині відповідати тендерній документації.
2. Є остаточна ціна аукціону і договір буде укладено згідно цієї ціни. А з ПДВ ві працюєте чи ні - не має значення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Муха Віталій Анатолійович 107 856,00
UAH з ПДВ
107 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 12:18
витяг з ЄДР с печатями.pdf
16 серпня 2019 12:18
гарантійний лист 1.pdf
16 серпня 2019 12:18
гарантійний лист 2.pdf
16 серпня 2019 12:17
договір про закупівлю.pdf
16 серпня 2019 12:17
лист-гарантія.pdf
16 серпня 2019 12:17
рекомендаційний лист.pdf
16 серпня 2019 12:17
Специфікація.pdf
16 серпня 2019 12:16
пропозиція учасника.pdf
16 серпня 2019 12:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Муха Віталій Анатолійович

Інформація про відміну

Дата відміни
18 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій