Реконструкція пішохідного мосту по пр.Металургів в м. Запоріжжі
Очікувана вартість
942 644,40 UAH
UA-2019-08-01-002880-b b33852cbf9ca4844a6bfe2ba09cbf964
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа замовника: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 12:05
Очікувана вартість: 942 644,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У зв'язку з відсутністю конкретної адреси об'єкту, в тендерній документації зазначені географічні координати місця виконання робіт: 47.863765, 35.110883
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція пішохідного мосту по пр.Металургів в м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пішохідна частина шляхопроводу по проспекту Металургів, 47.863765, 35.110883
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-11-000015 ● cd9328ef68b744aea4a47e8ae27d80d3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-11 15:39:55
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
11.10.2019 № 161
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (Реконструкція пішохідного мосту по пр. Металургів в м. Запоріжжі), ID: UA-2019-08-01-002880-b, яка проводиться Комунальним підприємством "Управління капітального будівництва".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва", 04054151, Україна, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція пішохідного мосту по пр.Металургів в м. Запоріжжі, 942644.4UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: b33852cbf9ca4844a6bfe2ba09cbf964, 2019-08-01
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 11 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 01.08.2019 року № 60/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ "РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО", протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.08.2019, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2019, договір від 02.09.2019 № 040/19/178. Порушень не установлено., 15 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ "РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО" умовам тендерної документації та законодавству, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ "РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО" 887 618,40
UAH з ПДВ
887 618,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ ГРУП" 942 644,40
UAH з ПДВ
942 644,40
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

22 серпня 2019 14:08
sign.p7s
22 серпня 2019 13:57
Довідка ДФС.pdf
22 серпня 2019 13:57
Довідка МВС.pdf
16 серпня 2019 11:02
sign.p7s
15 серпня 2019 17:33
sign.p7s
15 серпня 2019 16:08
Посвідчення з ОП.pdf
15 серпня 2019 16:08
2.Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 09:55
15.Копія Ліцензії.pdf
15 серпня 2019 09:55
14.Копія Дозволу.pdf
15 серпня 2019 09:55
12.Статут УЄК РБ.pdf
15 серпня 2019 09:55
6.тех паспорт атлас.pdf
15 серпня 2019 09:55
4. Довідка МТБ.pdf
15 серпня 2019 09:55
3. Таблиця 6.pdf
15 серпня 2019 09:55
2.Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ "РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО"
#41248000
Переможець 887 618,40
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ "РЕКОНСТРУКЦІЯ ТА БУДІВНИЦТВО"
#41248000
887 618,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 вересня 2019 11:32
Договір №040 19 178 від 02.09.2019р.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 15:25
ДУ№1 до Договору №040 19 178 від 02.09.19р.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, строку дії договору та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 040/19/178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку