Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ – за кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
422 000,00 UAH
UA-2019-08-01-002444-b 20da29fc25df477bad84610286ee7037
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасименко Вікторія Сергіївна

380666307488 goprycpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛОПРИСТАНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» ГОЛОПРИСТАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40655297
Місцезнаходження: 75631, Україна , Херсонська обл., село Нова Збур'ївка, Лікарняна, 55
Контактна особа: Герасименко Вікторія Сергіївна
380666307488
goprycpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 13:30
Очікувана вартість: 422 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ – за кошти місцевого бюджету) - 84 т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 тони
Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ – за кошти місцевого бюджету) - 84 т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75631, Україна, Херсонська область, Нова Збур'ївка, Лікарняна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 11:58
Перелік змін.doc
12 серпня 2019 11:56
ТД вугілля 2019 Зміни.doc
01 серпня 2019 16:07
Додаток 5 Проект договору.doc
01 серпня 2019 15:57
ТД вугілля 2019.doc
12 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 11:58
Перелік змін.doc
12 серпня 2019 11:56
ТД вугілля 2019 Зміни.doc
01 серпня 2019 16:07
Додаток 5 Проект договору.doc
01 серпня 2019 15:57
ТД вугілля 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-09-000002 ● cb3945a32f624d048b440a5fe7f4f77e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.08.2019 № 202

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-01-002444-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:22:49

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі твердого палива, що проводить Комунальне підприємство «Голопристанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Голопристанської районної ради Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-01-002444-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:


1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів, за відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі?
2) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-12 11:19:35

Відповідь на запит

Тендерний комітет Комунального підприємства «Голопристанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Голопристанської районної ради Херсонської області за результатом розгляду Вашого запиту по закупівлі за номером ID: UA-2019-08-01-002444-b прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-14 15:45:49

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу щодо закупівлі твердого палива, що проводить Комунальне підприємство «Голопристанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Голопристанської районної ради Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-01-002444-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) З яких підстав внесено зміни до інформації оприлюдненої на сайті Уповноваженого органу «prozorro.gov.ua» у форму оголошення про проведення відкритих торгів, а саме, додано інформацію про джерело фінансування, тоді як відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі?



Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-16 09:33:00

Відповідь на запит

Тендерний комітет Комунального підприємства «Голопристанський центр первинної медико-санітарної допомоги» Голопристанської районної ради Херсонської області повідомляє,
на майданчику, де зареєстровано наше підприємство, відсутня форма для заповнення інформації про джерело фінансування, тому, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на веб – порталі Уповноваженого органу було оприлюднено інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію без указання джерела фінансування.
Після надходження запиту від органу Держаудитслужби України на пояснення по моніторингу UA-M-2019-08-09-000002, відповідно до пункту 2 статті 23 до тендерної документації було внесено зміни.
Так дійсно, Законом не регламентовано порядок внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі при внесені змін до тендерної документації, але при внесенні змін до тендерної документації, строк для подання тендерних пропозицій було продовжено, що вже є зміною оголошення.
Також, оскільки, згідно листа від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” пункт “Джерело фінансування закупівлі” відображається в полі “Конкретна назва предмета закупівлі” і в оголошені і в тендерній документації було доповнено назву предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на вебпорталі.
Відповідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформацією про закупівлю вважається як оголошення про проведення процедури закупівлі так і тендерна документація.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Закупівля скасована

2019-08-19 15:45:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункту 7 Порядку №477)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 серпня 2019 15:44
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушеня, що виникли