Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації небезпечних відходів (шини, лампи, нафтопродукти, ганчір’я і т.д.)
Очікувана вартість
24 919,52 UAH
UA-2019-08-01-000758-a 92a563ce78124f1993e8518d8d13b9c4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 20:00
Очікувана вартість: 24 919,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з утилізації небезпечних відходів (шини, лампи, нафтопродукти, ганчір’я і т.д.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти підприємства.Розрахунки за надані послуги здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 календарних днів з дати підписання акту про здачу-приймання наданих послуг, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданим послугам, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 17:41
ТД_1022-П небезпечні відходи Дніпро.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-01-000758-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 05 серпня 2019 10:05
щодо вимоги надання форми 1-ДФ субпідрядника
Шановний Замовнику, У тендерній документації підпункт 6 пункту 1 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вимагається надання «інформації стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції (У випадку залучення субпідрядників для виконання робіт, аналогічну інформацію надати від субпідрядника).» Вимагаємо вилучити таку вимогу у відношенні до субпідрядника. Обґрунтування: Відповідно до Закону «Про захист персональних даних», для обробки, використання, поширення та доступу до персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), необхідно отримання листів-згоди на такі обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Учасник не має законних підстав та можливості на витребування отримання таких згод від працівників субпідрядника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2019 10:18
Замовник не вважає надання довідки у довільній формі без зазначення персональних даних працівників дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2019-08-01-000758-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 06 серпня 2019 09:08
суперечливість вимог тендерної документації (субпідряд)
шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на суперечливість вимог тендерної документації. У Додатку 4 до ТД зазначено, що "У разі здійснення утилізації, зберігання та знешкодження відходів не на потужностях Виконавця, учасник надає копії договорів з контрагентами, які мають відповідні документи на виконання цих операцій.
Якщо Учасник торгів не здійснює перевезення відходів власним спецтранспортом, він повинен надати копії договорів або документів із зазначенням інформації щодо використання спецтранспорту іншого власника." Тобто Замовник допускає можливість залучення третіх осіб до виконання послуги. Проте, у Додатку 5 (проект договору) зазначено, що "п.11.3. Жодна зі Сторін не має права передавати свої права та обов'язки по Договору третій Стороні." Просимо внести відповідні зміни в текст проекту договору з метою гармонізації умов тендерної документації і викласти п.11.3 проекту Договору в наступній редакції "Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третім особам без письмової згоди на те другої Сторони" або в іншій редакції, яка дозволяє залучення субпідрядника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 серпня 2019 17:31
На думку Замовника на наведене в п.11.3. проекту договору тендерної документації та Додатку 4 до ТД не містять протиріч між собою, не порушують норми закону "Про публічні закупівлі", а отже підстави для внесення змін до ТД відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 18 998,34
UAH з ПДВ
18 998,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 16:26
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 серпня 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій