Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території із західного фасаду будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1, у м. Славутич Київської області» (ДК021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
898 686,53 UAH
UA-2019-08-01-000455-a 9340a4069a9c4b98ba19433647d51253
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лобода Алла

+380459342261 LOBODA_A@CHNPP.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Лобода Алла
+380459342261
LOBODA_A@CHNPP.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 09:00
Очікувана вартість: 898 686,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 960,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території із західного фасаду будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1, у м. Славутич Київської області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території із західного фасаду будівлі офісного центру ДСП ЧАЕС по вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7/1, у м. Славутич Київської області» (ДК021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов договору Додаток 2. Джерело фінансування - кошти Держбюджету. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 14:56
Додаток 3.pdf
01 серпня 2019 14:56
оголошення про проведення допорогової закупівлі робіт.pdf
01 серпня 2019 14:55
Додаток 2.doc
01 серпня 2019 14:55
Додаток 5.doc
01 серпня 2019 14:55
Додаток_1.doc
01 серпня 2019 14:55
Додаток 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 897 140,32
UAH з ПДВ
897 140,32
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ Промкомплект "
#24213675
Переможець 897 140,32
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:25

Документи

15 серпня 2019 16:25
Інф. про намір догов.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект "
#24213675
897 140,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 16:25
Інф. про намір догов.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 (2).pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 15:48
Договір 68.PDF укладений
04 вересня 2019 13:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Обсяг виконання робіт після внесення змін відповідно до Додатку 2 додаткової угоди № 1 від 10.10.2019 до договору № 68 від 04.09.2019. (Сума договору після внесення змін: 679 928,98 грн з ПДВ). Вид предмета закупівлі: роботи. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): відповідно до умов договору підряду № 68 від 04.09.2019. Джерело фінансування: кошти Держбюджету.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2019
Сума оплати за договором: 679 928,98
UAH (в тому числі ПДВ 113 321,50 UAH)