Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери БФП (3 в 1)
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000234-a d61cd9ce7e914b8dadc813527463989c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 11:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 11:51
Початок аукціону: 12 серпня 2019 11:47
Очікувана вартість: 58 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Принтери БФП (3в1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 11:46
Оголошення Принтери 01.08.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:29
Дата відповіді: 05 серпня 2019 10:24
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, та надаємо відповіді на Ваші запитання та пропозиції у відповідному порядку:
1. Аналоги і еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть.
2. Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціну пропозиції ФОП неплатника ПДВ ми будемо розглядати як остаточну і оцінювати найбільш економічно вигідну для нас пропозицію за умови дотримання учасником усіх вимог, вказаних в тендерній документації.
Запитання
Дата подання: 05 серпня 2019 12:23
Дата відповіді: 06 серпня 2019 09:35
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, та надаємо відповіді на Ваші запитання та пропозиції у відповідному порядку:
1. Порядок подання пропозицій в ЕСЗ учасником щодо предмету закупівлі визначені п.5 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Інструкція).
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються та Замовником розглядатися не будуть.
Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником (п.6 Інструкції).
Внесення Учасником додаткових змін в пропозицію після закінчення аукціону, у т.ч. до остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону, не допускається.
2. Пропозиція Учасника повинна відповідати умовам Замовника, наведеним у тендерній документації. Тендерні пропозиції, що не відповідають умовам тендерної документації, підлягають відхиленню. Аналоги і еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 56 780,00
UAH з ПДВ
48 625,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 53 221,00
UAH з ПДВ
50 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 56 196,00
UAH з ПДВ
52 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 55 350,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 55 786,00
UAH з ПДВ
55 288,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 13:45
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ_50 997_00.pdf
09 серпня 2019 11:32
СЕС Canon.pdf
09 серпня 2019 11:32
Certificate-3010.pdf
09 серпня 2019 11:32
Декл..jpg
09 серпня 2019 11:32
Завірені.zip
09 серпня 2019 11:32
6.1. L 3050.pdf
09 серпня 2019 11:32
Декл 1..jpg
09 серпня 2019 11:32
Декл2..jpg
09 серпня 2019 11:32
Талон.pdf
09 серпня 2019 11:32
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 17:40
Електронний підпис
08 серпня 2019 17:39
ІПН.pdf
08 серпня 2019 17:39
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 17:39
Довідка право підпису.pdf
08 серпня 2019 17:39
Інформаційна довідка.pdf
08 серпня 2019 17:39
ВИТЯГ.pdf
08 серпня 2019 17:39
ВипискаЄДР.pdf
08 серпня 2019 17:39
ПАСПОРТ.pdf
08 серпня 2019 17:39
ДОГОВІР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 48 625,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 10:32
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
Переможець 50 997,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 15:52

Документи

13 серпня 2019 10:01
протокол №51

Документи

15 серпня 2019 15:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА
#3026207584
50 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 15:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 09:17
Договір №001 укладений
02 вересня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 997,00
UAH