Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000224-a 034d605d4a6e4295b63cafcb2a7e7183
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 11:44
Початок аукціону: 07 серпня 2019 15:56
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer" (бажано)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer" (бажано))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 11:40
ПРОЕКТ Договору.docx
01 серпня 2019 11:40
Додаток 2.PDF
01 серпня 2019 11:40
Додаток 1.PDF
01 серпня 2019 11:40
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 серпня 2019 11:29
1) Чи допускаєте Ви на торги пропозиції товарів, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам предмета закупівлі? В разі, якщо допускаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних закупівель ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника та предмету закупівлі. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА" 7 679,70
UAH з ПДВ
7 679,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 7 994,70
UAH з ПДВ
7 994,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 08:52
Електронний підпис
06 серпня 2019 08:48
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
Переможець 7 679,70
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 11:39

Документи

08 серпня 2019 11:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИХОЛОБ ОЛЬГА ПАВЛІВНА"
#2321309146
7 679,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2019 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 15:14
Договір про закупівлю укладений
05 вересня 2019 15:12