Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Меденицька селищна рада Дрогобицького району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04374743 |
Місцезнаходження: | 82160, Україна , Львівська обл., селище Меденичі, вул.Незалежності,52 |
Контактна особа: |
Козар Галина Петрівна +380324470751 galynasilrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
01 серпня 2019 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-20-000031 ● 07a6f949a8a843118e6169d5f2333ab5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 10:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.08.2019 №137
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-01-000179-a 01.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 11:37:18
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-01-000179-a, яка проводилася Меденицькою селищна рада Дрогобицького району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Згідно із частиною 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Водночас, метою Закону № 922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником укладено договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ на суму – 210 875,0 грн без застосування визначених в статті 12 Закону № 922 процедур закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав Замовником при закупівлі комп’ютерного обладнання для НУШ на суму 210 875,0 грн не застосовано основну процедуру закупівлі – відкриті торги?
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі становить – 211 000,0 грн, договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ укладено на суму – 210 875,0 гривень.
Згідно з електронною формою протоколу розкриття, переможець Терлецька Софія Святославівна з ціною пропозиції – 144 475,0 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому відрізняється ціна пропозиції в оголошенні та ціна укладеного договору?
3. Чому Замовником договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ укладено на суму – 210 875,0 грн, оприлюднено у двох різних закупівлях (UA-2019-08-01-001005-b та UA-2019-08-01-000179-a)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-02 14:47:15
Відповідь
Договір опубліковано з порушенням порядку публікації. оскільки в одній угоді об'єднано різнотипне обладнання. яке згідно ЄЗС відноситься до різних кодів..
Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової угоди №68/1 від 02. серпня 2019 року. Сума оплачених коштів по Договору №68 від 21.07.2019 року - 0,00 грн.
Процедуру відмінено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-30 08:42:57
Пояснення з власної ініціативи
Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової угоди №68/1 від 02. серпня 2019 року. Сума оплачених коштів по Договору №68 від 21.07.2019 року - 0,00 грн.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-08-30 08:46:56
Пояснення з власної ініціативи
Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової Угоди №68/1 від 02.08.2019 року. Сума коштів по даному Договору №68 від 31.07.2019 року - 0,00 грн.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Терлецька С.С. #3610202264 |
Переможець |
144 475,00
UAH
|
01 серпня 2019 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 11:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
проектор Epson EB-X | 5 | шт |
11 602,50
UAH
|
інтерактивна дошка Bansion H82 | 5 | шт |
16 200,00
UAH
|
кронштейн для проектора | 5 | шт |
1 092,50
UAH
|