Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компютерне обладнання для НУШ
Очікувана вартість
211 000,00 UAH
UA-2019-08-01-000179-a 4ad26c2a06bb4556b4975dc5c32d5b16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козар Галина Петрівна

+380324470751 galynasilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 серпня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Меденицька селищна рада Дрогобицького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04374743
Місцезнаходження: 82160, Україна , Львівська обл., селище Меденичі, вул.Незалежності,52
Контактна особа: Козар Галина Петрівна
+380324470751
galynasilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 11602.5UAH без ПДВ
проектор Epson EB-X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82160, Україна, Львівська область, смт.Меденичі Дрогобицького району Львівської області, вул. Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
5 шт
Ціна за одиницю: 16200UAH без ПДВ
інтерактивна дошка Bansion H82
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82160, Україна, Львівська область, смт.Меденичі Дрогобицького району Львівської області, вул. Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
5 шт
Ціна за одиницю: 1092.5UAH без ПДВ
кронштейн для проектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82160, Україна, Львівська область, смт.Меденичі Дрогобицького району Львівської області, вул. Незалежності,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

01 серпня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000031 ● 07a6f949a8a843118e6169d5f2333ab5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 10:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.08.2019 №137

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-01-000179-a 01.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-21 11:37:18

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-01-000179-a, яка проводилася Меденицькою селищна рада Дрогобицького району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону № 922, цей Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Згідно із частиною 7 статті 2 Закону № 922, забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 20 Закону № 922, відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Водночас, метою Закону № 922 є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником укладено договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ на суму – 210 875,0 грн без застосування визначених в статті 12 Закону № 922 процедур закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав Замовником при закупівлі комп’ютерного обладнання для НУШ на суму 210 875,0 грн не застосовано основну процедуру закупівлі – відкриті торги?
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі становить – 211 000,0 грн, договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ укладено на суму – 210 875,0 гривень.
Згідно з електронною формою протоколу розкриття, переможець Терлецька Софія Святославівна з ціною пропозиції – 144 475,0 гривень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому відрізняється ціна пропозиції в оголошенні та ціна укладеного договору?
3. Чому Замовником договір від 31.07.2019 № 68 на закупівлю комп’ютерного обладнання для НУШ укладено на суму – 210 875,0 грн, оприлюднено у двох різних закупівлях (UA-2019-08-01-001005-b та UA-2019-08-01-000179-a)?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-02 14:47:15

Відповідь

Договір опубліковано з порушенням порядку публікації. оскільки в одній угоді об'єднано різнотипне обладнання. яке згідно ЄЗС відноситься до різних кодів..
Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової угоди №68/1 від 02. серпня 2019 року. Сума оплачених коштів по Договору №68 від 21.07.2019 року - 0,00 грн.
Процедуру відмінено.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-30 08:42:57

Пояснення з власної ініціативи

Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової угоди №68/1 від 02. серпня 2019 року. Сума оплачених коштів по Договору №68 від 21.07.2019 року - 0,00 грн.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-30 08:46:56

Пояснення з власної ініціативи

Дія Договору № 68 від 31.07.2019 року припинена відповідно до Додаткової Угоди №68/1 від 02.08.2019 року. Сума коштів по даному Договору №68 від 31.07.2019 року - 0,00 грн.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Терлецька С.С.
#3610202264
Переможець 144 475,00
UAH
01 серпня 2019 11:15

Документи

01 серпня 2019 11:14
Електронний підпис
01 серпня 2019 11:13
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 11:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
проектор Epson EB-X 5 шт 11 602,50
UAH
інтерактивна дошка Bansion H82 5 шт 16 200,00
UAH
кронштейн для проектора 5 шт 1 092,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: порушення порядку публікації