Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 143" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Коробова, 3-Д" (технічний нагляд)
Очікувана вартість
111 419,52 UAH
UA-2019-07-31-002066-b f1b9ee116b7f41e28e50d0077585d975
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 143" Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, вул. Коробова, 3-Д" (технічний нагляд) (кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, КЗО СЗШ № 143, вул. Коробова, 3-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

31 липня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 111 419,52
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.угода №2 від 22.04.2020 договір №35ТН_19 від 31.07.2019.pdf укладений
22 квітня 2020 16:39
Дод. угода №1 від 14.02.2020 до Дог. №35ТН_19.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 10:45
Договір 35ТН_19 від 31.07.2019.pdf укладений
31 липня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 35ТН/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 01 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 5 983,46
UAH (в тому числі ПДВ 997,24 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до актів приймання виконаних робіт