Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001768-b 3b4aa5bc0b174252a23f4497f4d3d84b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Степанов

+380462669167
+380462669158
der_post@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02742119
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Шевченка, буд. 7
Контактна особа: Павло Степанов
+380462669167,+380462669158
der_post@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 12:10
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вимоги до предмета закупівлі та до учасників містяться у вкладеному файлі "Оголошення"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Системні блоки в комплекті (джерело фінансування закупівлі: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 08:30
Зміни_які_вносяться.docx
01 серпня 2019 08:30
Проект_договору.doc
31 липня 2019 16:07
Оголошення.doc
01 серпня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 08:30
Зміни_які_вносяться.docx
01 серпня 2019 08:30
Проект_договору.doc
31 липня 2019 16:07
Проект_договору.doc
31 липня 2019 16:07
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 09:35
Дата відповіді: 01 серпня 2019 15:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за питання та надаємо відповіді на них.
1. Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», визначається Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначеним Наказом не встановлено заборон для Замовника вказувати торгову марку та/або модель для товару, що закуповується. Відповідно до цього, в Оголошенні даної закупівлі вказані конкретні торгові марки та моделі для складових системних блоків, а саме, щодо материнської плати, процесора, модулю пам’яті, жорсткого диску, корпусу та блоку живлення. Еквіваленти товарів розглядатися не будуть.
Інформація щодо всіх закупівель, в тому числі і щодо даної закупівлі, розміщується в системі ProZorro у спосіб, що забезпечує вільний безоплатний доступ до неї, можливість перегляду, копіювання та роздрукування. Таким чином, будь хто зможе перевірити характеристики товару, що буде запропонований, та правильність вибору переможця закупівлі.

2. До участі в даній закупівлі допускаються всі без винятку Учасники, в тому числі і фізичні особи - підприємці, які не є платниками ПДВ.
В пункті 3 Оголошення даної закупівлі зазначено, що оцінка пропозицій учасників буде здійснюватись на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Таким чином, у разі, якщо участь у закупівлі прийматиме фізична особа - підприємець, який не є платником ПДВ, його ціна розглядатиметься як остаточна без додавання до його ціни суми ПДВ. У разі, якщо суб’єкт господарювання є платником ПДВ, його ціна буде розглядатись з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 70 500,00
UAH з ПДВ
68 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 72 986,00
UAH з ПДВ
68 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 74 392,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 75 800,00
UAH з ПДВ
75 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 12:51
сертификатWindows-10-Pro.jpg
12 серпня 2019 12:51
Сервіс_центри.pdf
12 серпня 2019 12:51
Лист-згода.pdf
12 серпня 2019 12:51
propozitsiya_ 75800.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 68 220,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 11:54

Документи

16 серпня 2019 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
68 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:20
Договір.PDF укладений
28 серпня 2019 16:18