Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери та ноутбуки
Очікувана вартість
3 439 000,00 UAH
UA-2019-07-31-001680-b 595f99b10b604fe7a4c41c7fe23a7e3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмет Юлія Володимирівна

+380645376851 inbox@lg.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 26297948
Місцезнаходження: 93010, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул.Миру,34
Контактна особа: Бахмет Юлія Володимирівна
+380645376851
inbox@lg.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 15:56
Початок аукціону: 16 серпня 2019 13:56
Очікувана вартість: 3 439 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 шт
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
26 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, вул.Миру,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар буде здійснюватись Замовником шляхом оплати протягом 10 (десяти) банківських днів, після підписання Сторонами накладних на отримання товару. Джерело фінансування -кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:58
зміни до ТД від 08.08.2019р..doc
08 серпня 2019 09:34
ТД ПК ноут (зміни від 08.08.2019р.).docx
31 липня 2019 15:52
ТД ПК ноут.docx
08 серпня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:58
зміни до ТД від 08.08.2019р..doc
08 серпня 2019 09:34
ТД ПК ноут (зміни від 08.08.2019р.).docx
31 липня 2019 15:52
ТД ПК ноут.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 10:25
Дата відповіді: 02 серпня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!По першому питанню, запропонований Вами товар повинен відповідати технічним характеристикам, наведених у Додатку №1 до ТД . Звертаємо Вашу увагу, що форма тендерної пропозиції має посилання щодо зазначенням Учасником повної назви товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції По другому питанню, згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Згідно приміток до форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Додаток №2 до ТД) учасники зазначають ціну без ПДВ, у разі якщо вони не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000012 ● b9d7015410984bd3b1ab79905463933b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019 13:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
02.08.2019 № 37
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Вікторія НЕВМЕРЖИЦЬКА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.08.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-31-001680-b 31.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 2 592 514,20
UAH з ПДВ
2 592 514,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 3 403 500,00
UAH з ПДВ
3 386 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМП'ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2012" 3 420 813,00
UAH з ПДВ
3 403 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 3 432 270,00
UAH з ПДВ
3 432 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 12:10
Електронний підпис
15 серпня 2019 12:09
Гарантійний лист ст17-1.pdf
15 серпня 2019 12:09
Копія Статуту.pdf
15 серпня 2019 12:09
Вих1222 вд 15.08.2019 МНТЕРН.pdf
15 серпня 2019 12:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 серпня 2019 12:09
Powercom.pdf
15 серпня 2019 12:09
ДЕКЛАРАЦІЯ ПК ETE ТИП HB.pdf
15 серпня 2019 12:09
EU_ISO9001_UA.pdf
15 серпня 2019 12:09
EU_ISO9001_UA-2.pdf
15 серпня 2019 12:09
Сертифікат HP 250.pdf
15 серпня 2019 12:09
СЕРТИФІКАТ ПК ETE ТИП HB.pdf
15 серпня 2019 12:09
ДЕКЛАРАЦІЯ ПК ETE ТИП GE.pdf
15 серпня 2019 12:09
СЕС Монітор.pdf
15 серпня 2019 12:09
Декларація монітор.pdf
15 серпня 2019 12:09
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 12:09
Декларація монітор1.pdf
15 серпня 2019 12:09
СЕРТИФІКАТ ПК ETE ТИП GE.pdf
15 серпня 2019 12:09
Гарантійний лист ст17..pdf
15 серпня 2019 12:09
Витяг з ЄДР.pdf
15 серпня 2019 12:09
Відомості з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
28 серпня 2019 14:59
Документи переможця.pdf
22 серпня 2019 10:24
Оновлена пропозиція.pdf
15 серпня 2019 11:09
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:36
ЦП.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 15:38
Пропозиція.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 16:32
Пропозиція.pdf
14 серпня 2019 16:32
Статут.pdf
14 серпня 2019 16:32
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ "КОМП'ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ-2012"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 2 592 514,20
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 09:41
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 3 386 100,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
3 386 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:52
повідомлення про рішення укладений
02 січня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 12:50
д.у.3.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 11:52
д.у.2.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 15:49
д.у.1.pdf зміни до договору
11 вересня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 11:03
підписаний контракт укладений
09 вересня 2019 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення договору у відповідність до чинного законодавства
Номер договору про закупівлю: 198-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): приведення договору у відповідність до чинного законодавства
Номер договору про закупівлю: 198-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантаженість виробничих ліній компанії HP та дефіцит окремих компонентів (лист виробника ноутбуків )
Номер договору про закупівлю: 198-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 386 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 564 350,00 UAH)