Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області
Очікувана вартість
3 052 062,00 UAH
UA-2019-07-31-000510-a 4e14f0dc21944d8c9551345d0da6ae73
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 18:14
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 18:14
Початок аукціону: 16 серпня 2019 11:40
Очікувана вартість: 3 052 062,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 260,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15260.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельні роботи виконувати згідно проектно-кошторисної документації та вимог технічного завдання тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, провулок Лютневий, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2019  —  15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фактичне виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 18:10
ТД ЗОШ 1-3 ст. 30.07.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 05 серпня 2019 18:02
Дата відповіді: 08 серпня 2019 16:31
Шановні панове! Просимо надати відповіді на наступні питання: 1. Уточнити терміни виконання робіт по об'єкту предмета закупівлі, оскільки: - в пункті 2 Додатку 4 "Технічне завдання" вказана тривалість виконання робіт по капітальному ремонту 5 місяців з дня початку виконання будівельних робіт, а згідно інформації, розміщеної на майданчику ProZorrо, в розділі "Період доставки" зазначено термін з 10.09.2019 по 15.10.2020 року. Таким чином, не зрозуміло який кінцевий термін виконання робіт з капітального ремонту системи опалення? Чи, можливо розпочинати роботи потрібно 15.05.2020р, щоб дотриматись терміну 5 місяців (тому що в зимовий період неможливо виконувати 90% робіт згідно технічного завдання)? 2. В розділі "Загальні технічні умови" в частині " Походження товарів" зазначено наступне: «На товари (компоненти та матеріали), які будуть використовуватись при виконанні робіт з капітального ремонту об’єкту, надавати сертифікати якості оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. До виробника та/або постачальника товарів (компонентів та матеріалів) застосовуються норми Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15 березня 2017року № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». У разі виявлення порушення даних вимог, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію даного Учасника». Просимо надати роз'яснення щодо виконання даних вимог, а саме: учасник торгів надає документи ( сертифікати) на підтвердження походження товарів та виробів у складі тендерної пропозиції, чи переможець торгів (підрядник) до початку робіт після укладання договору, чи сертифікати потрібно надавати разом з актами виконаних робіт? 3.Для виконання яких видів робіт по предмету закупівлі (згідно п.9 Додатку 2 ТД) обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір)? 4. Просимо надати роз'яснення щодо п.2.2 (Ціна договору (договірна ціна) включає в себе вартість матеріалів з доставкою на Об’єкт та вартість ремонтно-будівельних робіт. Ціна не включає податок на додану вартість з коштів Замовника) проекту договору на виконання підрядних робіт (розділ 6 ТД).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області на запитання учасника щодо уточнення вимог тендерної документації з проведення закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області» повідомляє наступне:
1. Тривалість будівництва визначена згідно ДСТУ Б А.3.1-22:2013 (додаток А) по усередненим показникам з урахуванням коефіцієнтів, які враховують сукупність конкретних умов зведення об’єкта, конструктивних особливостей будівлі, прийняті організаційно-технічні заходи та складає 5 місяців разом з підготовчим періодом. Роботи виконувати в літній період при плановому зупинені навчання в школі. Згідно п. 3.6. та п. 3.7. проекту Договору Сторони мають право за взаємною домовленістю змінити строк проведення робіт, Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт. Тому, розпочати роботи підрядник повинен після укладення Договору про закупівлю робіт (орієнтовно після 10.09.2019 р.), але закінчити будівельні роботи в строк не пізніше ніж до 15.10.2020 р.
2. Згідно п. 35 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В розділі "Загальні технічні умови" в частині " Походження товарів" зазначено, що «На товари (компоненти та матеріали), які будуть використовуватись при виконанні робіт з капітального ремонту об’єкту, надавати сертифікати якості оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. До виробника та/або постачальника товарів (компонентів та матеріалів) застосовуються норми Закону України «Про санкції», Указу Президента від 15 березня 2017року № 63/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». У разі виявлення порушення даних вимог, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію даного учасника».
На виконання даних вимог, учасник торгів повинен надати документи (сертифікати) на підтвердження походження товарів та виробів у складі тендерної пропозиції.
3. Пунктом 9 Додатку 2 ТД визначено, що «Серед переліку обладнання, машин і механізмів, вказаних у довідці, обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір) обов’язкова наявність в учасника наступних машин і механізмів: екскаватори, автомобілі самоскиди, бульдозери, котки дорожні, крани на автомобiльному ходу; геодезичне обладнання (нівелір)». В Розділі 1. «Влаштування приміщення теплопункту» Технічного завдання (Додаток 4) ТД замовником вказані відповідні найменування робіт по влаштуванню приміщення теплопункту. Виконання робіт з прокладання трубопроводiв опалення від приміщення теплопункту до системи опалення корпусу № 1 та корпусу №2 ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 по пров. Лютневий, 3 в м. Жмеринка, Вінницької області призведе пошкодження покриття прибудинкової території школи, яке необхідно буде відновити дорожньою технікою, вказаною в п. 9 Додатку 2 ТД.
4. В п. 3 «Проект Договору про закупівлю» розділу 6 ТД вказано, що Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Згідно ч.1 ст.627 ЦКУ визначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, а згідно ч.1 ст. 628 ЦКУ, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ч. 4. ст. 179 ГКУ при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
Отже, сторони при укладенні та визначені умов договору визначають ці умови за взаємним погодження сторін. Пункт 2.2. проекту договору про закупівлю п.3. розділу 6 ТД «Ціна договору (договірна ціна) включає в себе вартість матеріалів з доставкою на Об’єкт та вартість ремонтно-будівельних робіт. Ціна не включає податок на додану вартість з коштів Замовника, оскільки Замовник не є платником ПДВ.



Голова тендерного комітету управління житлово-
комунального господарства Жмеринської міської ради О.Куленко

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-31-000510-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 06 вересня 2019 21:07
Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 16:11
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
е-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 11.09. 2019 р. № 01-17/550
На № 72 від 06.09.2019 року
Директору ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів»
Липовецькому С.О.
79044, м. Львів, вул. Природна, 5б/20


Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є Замовником закупівлі робіт: «Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області» (капітальний ремонт і реставрація), за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація)» ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-07-31-000510-a), розглянуло Вашу вимогу від 06.09.2019р. №72 та повідомляє Вас про наступне.
Згідно до ч.1 та ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) замовник після проведення електронного аукціону повинен розглянути тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» визначено, що «Тендерні пропозиції, які не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, та будуть відхилені. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Управління житлово - комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Згідно довідки про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 190814SU12143015 від 14.08.2019р. (12:12:53) виданої Акціонерним Товариством Комерційний Банк «Приватбанк» про те, що 13.08.2019 АТ КБ «Приватбанк» відкрив тендерну гарантію для Сервіскотломонтаж-Львів Товариство з обмеженою відповідальністю, ЄДРПОУ 37801512 № G0819/5915 у сумі 15260.31 гривень строком дії до 19.12.2019 року на користь Комунальне підприємство Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, ЄДРПОУ 25509242. Номер закупівлі: UA-2019-07-31-000510-a. Гарантія чинна з дати 13.08.2019 до 19.12.2019. Забезпеченням по даній гарантії виступають грошові кошти у сумі 15260.31 грн., які зараховані клієнтом на рахунок покриття UA593253210000026024053700532 згідно Договору-заяви № G0819/5915 від 13.08.2019 року.
Відповідно до інформації викладеної в довідці про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 190814SU12143015, виданої АТ КБ «Приватбанк» 14.08.2019р., вказане забезпечення тендерної пропозиції учасника торгів - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» у сумі 15260.31 грн. на користь Комунального підприємства Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, а не Замовника закупівлі - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, учасник відкритих торгів - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» розмістив на електронному майданчику закупівель Prozorro сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «Рівнестандартметрологія» за UA.1O190.00448-18 на продукцію: Труби з поліпропілену (PP-H) на фасонні вироби (PP-B) для внутрішньої каналізації будинків та споруд системи «WAVIN EKOPLASTIK HT» серії труби S 20 (SDR 41) номінальним зовнішнім діаметром dn =32 -110 мм, терміном дії з 16 липня 2018 до 15 липня 2019. Враховуючи те, що термін дії сертифікату відповідності, зареєстрованого в реєстрі ДП «Рівнестандартметрологія» за UA.1O190.00448-18 закінчився 15.07.2019р., тому, станом на 15.08.2019р. (кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який визначений в тендерній документації Замовника) цей сертифікат був нечинним. Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат відповідності це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Сертифікат відповідності може видаватися на партію продукції (зазначену в інвойсі, складської довідці) або на продукцію, що випускається серійно. Сертифікація серійної продукції може проводитися за схемою без обстеження виробництва (на основі аналізу документації, сертифікат відповідності видається на 1 рік), з обстеженням виробництва (сертифікат видається до 3-х років) і з атестацією виробництва (сертифікат видається до 5-ти років). Відповідно до ч. 1 ст. 11. Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» із змінами, № 124-VIII від 15.01.2015 р., відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою.
Окрім того, учасник відкритих торгів - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» в жодному своєму документі не вказав інформації про те, що вказаний вище сертифікат відповідності це документ, який надається учасником, як додаткова інформація про досвід учасника та його технічні можливості щодо предмету закупівлі, а відповідно і труби з поліпропілену (PP-H) на фасонні вироби (PP-B) для внутрішньої каналізації будинків та споруд системи «WAVIN EKOPLASTIK HT» серії труби S 20 (SDR 41) номінальним зовнішнім діаметром dn =32 -110 мм не будуть використовуватися ним для виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт системи опалення загальноосвітньої школи I-III ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області» (капітальний ремонт і реставрація), за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація)».
Згідно тендерної документації замовника (додаток №4 «Технічне завдання на виконання робіт по капітальному ремонту системи опалення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по пров. Лютневий, 3 в м. Жмеринка, Вінницької області» в розділі "Загальні технічні умови" в частині " Походження товарів") зазначено, що «На товари (компоненти та матеріали), які будуть використовуватись при виконанні робіт з капітального ремонту об’єкту, необхідно надавати сертифікати якості, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства. У разі виявлення порушення даних вимог, Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію даного учасника». Відповідно до даних вимог, учасник торгів - ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» повинен був надати чинні документи (сертифікати) на підтвердження походження товарів та виробів у складі тендерної пропозиції, але не виконав цієї вимоги Замовника. Враховуючи вищевикладене, згідно вимог п.4 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовнику необхідно відхилити.
Враховуючи вищевикладене, управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області вважає вимогу ТОВ «Сервіскотломонтаж-Львів» №72 від 06.09.2019 р., такою, яка не підлягає задоволенню.

Начальник управління житлово –
комунального господарства
Жмеринської міської ради О. Куленко

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 21:07
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 2 625 972,00
UAH з ПДВ
2 625 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Майстер ТТ 2 696 174,55
UAH з ПДВ
2 696 174,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 3 030 000,00
UAH з ПДВ
3 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:43
Сертифікат_2019.pdf
04 вересня 2019 15:43
кошторис
04 вересня 2019 15:43
пропозиція
04 вересня 2019 15:43
кошторис
04 вересня 2019 15:43
кошторис
15 серпня 2019 15:06
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:02
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 15:02
тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 15:02
проект договору.pdf
15 серпня 2019 15:02
Копія статуту.pdf
15 серпня 2019 15:02
Копія звіту по ЄСВ.pdf
15 серпня 2019 15:02
копія звітів.pdf
15 серпня 2019 15:02
календарний графік.pdf
15 серпня 2019 15:02
Згода субпідрядника.pdf
15 серпня 2019 15:02
Довідки ст17.pdf
15 серпня 2019 15:02
Довідка ст17.pdf
15 серпня 2019 15:02
inquiry_print.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:22
Електронний підпис
03 жовтня 2019 13:21
тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 13:21
локальний кошторис 2-1-5.pdf
03 жовтня 2019 13:21
локальний кошторис 2-1-4.pdf
03 жовтня 2019 13:20
локальний кошторис 2-1-3.pdf
03 жовтня 2019 13:20
локальний кошторис 2-1-2.pdf
03 жовтня 2019 13:20
локальний кошторис 2-1-1.pdf
03 жовтня 2019 13:20
кошторисні розрахунки.pdf
03 жовтня 2019 13:20
ЗВВ.pdf
15 серпня 2019 17:27
Електронний підпис
15 серпня 2019 17:26
банківська ліцензія.pdf
15 серпня 2019 17:21
19482_DKBO_Гарантиия.pdf
15 серпня 2019 17:21
штатний розпис.pdf
15 серпня 2019 17:21
тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 17:21
посвідчення 9.pdf
15 серпня 2019 17:21
посвідчення 8.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 7.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 6.PDF
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 5.PDF
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 4.PDF
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 36.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 35.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 34.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 33.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 32.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 31.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 30.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 3.PDF
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 29.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 28.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 27.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 26.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 25.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 24.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 23.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 22.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 21.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 20.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 2.PDF
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 19.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 18.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 17.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 16.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 15.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 14.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 13.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 12.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 11.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 10.pdf
15 серпня 2019 17:20
посвідчення 1.PDF
15 серпня 2019 17:20
опис по Статуту.pdf
15 серпня 2019 17:20
локальний кошторис 2-1-5.pdf
15 серпня 2019 17:20
локальний кошторис 2-1-4.pdf
15 серпня 2019 17:20
локальний кошторис 2-1-3.pdf
15 серпня 2019 17:20
локальний кошторис 2-1-2.pdf
15 серпня 2019 17:20
локальний кошторис 2-1-1.pdf
15 серпня 2019 17:20
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
15 серпня 2019 17:20
кошторисні розрахунки.pdf
15 серпня 2019 17:19
копія статута 2019.pdf
15 серпня 2019 17:19
інформація.pdf
15 серпня 2019 17:19
звіт ЄСВ.pdf
15 серпня 2019 17:19
ЗВВ.pdf
15 серпня 2019 17:18
довідка з Укргазбанку.pdf
15 серпня 2019 17:18
Довідка з Альфабанку.pdf
15 серпня 2019 17:18
гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 17:18
відгук по Волошковій 8.pdf
15 серпня 2019 17:18
відгук ДЖГ.pdf
15 серпня 2019 17:18
відгук ДЖГ 1.pdf
15 серпня 2019 17:18
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ Майстер ТТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Відхилено 2 625 972,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 13:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Очікує рішення 3 030 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Майстер ТТ
#33322959
Відхилено 2 696 174,55
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:36

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

09 жовтня 2019 08:50
Рішення 103

Документи

02 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис
02 жовтня 2019 16:32
Рішення 100
10 вересня 2019 18:08
Рішення 94
10 вересня 2019 18:07
Рішення 94
04 вересня 2019 15:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 жовтня 2019 17:33
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 2, ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі рішення 49 сесії 7 скликання Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету м. Жмеринка на 2019р.» від 10.10.2019р. №851, у зв’язку з скорочення видатків місцевого бюджету м. Жмеринка на проведення закупівлі робіт.
Документи:
31 жовтня 2019 17:33
Рішення 113