Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Баласти для розрядних ламп чи трубок, код 31150000-2 за ДК 021:2015 (нагрівач індукційний)»
Очікувана вартість
424 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000114-a 633c76c32da6470391ae924ee8fccd9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 липня 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 15:40
Очікувана вартість: 424 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Нагрівач індукційний (джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Вифлеємська, 30, матеріальний склад Вагоноремонтного заводу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок за товар здійснюється Покупцем після направлення замовлення відповідно до п. 5.1 Договору, шляхом перерахування Постачальнику попередньої оплати в розмірі 50% від вартості товару на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Аванс 106 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки товару на підставі видаткової накладної та підписаного з обох Сторін Акта приймання в експлуатацію змонтованого обладнання. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 11:23
ТД.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 6.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 4.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 3.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 2.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 7.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 5.doc
31 липня 2019 11:23
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП НВЦ "ЕНЕРГОІМПУЛЬС" 414 000,00
UAH з ПДВ
411 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД" 420 000,00
UAH з ПДВ
414 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 12:01
тех_специф_к.pdf
14 серпня 2019 12:01
розпорядження 819.pdf
14 серпня 2019 12:01
дов_дка_в_дсутн_п_дстав.pdf
14 серпня 2019 12:01
умови_пропозиц__.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП НВЦ "ЕНЕРГОІМПУЛЬС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП НВЦ "ЕНЕРГОІМПУЛЬС"
#01283276
Відхилено 411 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 17:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД"
#23519681
Переможець 414 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД"
#23519681
414 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 11:50
715-ВРЗ-19 від 20.09.2019-ТОВ НВП ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД - звіт.pdf укладений
24 квітня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2020 16:51
715-ВРЗ-19 від 20.09.2019-ТОВ НВП ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД-ДУ №2 від 17.02.2020 (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 15:17
715-ВРЗ-19 від 20.09.2019-ТОВ НВП ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД-ДУ №1 від 16.10.2019 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 15:05
715-ВРЗ-19 від 20.09.2019-ТОВ НВП ТЕХНОСЕРВІСПРИВІД.pdf укладений
20 вересня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з виробничою необхідністю, керуючись пунктами 11.2 та 11.3 розділу 11 «Прикінцеві положення» Договору, дійшли згоди замінити банківські реквізити Постачальника. Сума Договору після внесення змін - 414 000,00 грн в тому числі ПДВ - 69 000,00 грн. Кількість товару після внесення змін - 1 комплект.
Номер договору про закупівлю: 715-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виробничою необхідністю, керуючись пунктами 11.3 та 11.4 Договору та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору без збільшення його суми, у зв'язку з чим внести відповідні зміни до Договору. У зв'язку з вищевикладеним , на підставі листа від ТОВ НВП "Техносервіспривід" та за згодою Сторін, продовжено термін дії Договору до 31.05.2020р. Сума Договору після внесення змін складає 414000,00 грн., обсяг товару після внесення змін до Договору - 1 компл.
Номер договору про закупівлю: 715-ВРЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 414 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 000,00 UAH)