Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" (картриджі фотобарабанні) код ДК 21:2015 30120000-6
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2019-07-31-000052-b ● 90247cb8716147f88b11ccc019036307
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 20453063 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4 |
Контактна особа: |
Ігнатьо Мар'яна Іванівна +380956041127 zakypivli_gupfu@zk.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2019 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 08:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2019 08:59 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2019 15:22 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
(картриджі фотобарабанні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
(картриджі фотобарабанні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, пл. Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 08:54 |
30.07.2019 Оголошення катридж.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 01 серпня 2019 12:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Закупівля здійснюватиметься згідно із нормами чинного законодавства та відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, проекту договору, тощо (Закон України "Про публічні). закупівлі".
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Закупівля здійснюватиметься згідно із нормами чинного законодавства та відповідно до технічних вимог предмету закупівлі, проекту договору, тощо (Закон України "Про публічні). закупівлі".
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
12 960,00
UAH з ПДВ
|
12 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ |
17 000,00
UAH з ПДВ
|
17 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
25 888,00
UAH з ПДВ
|
25 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
12 960,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 15:29
|
Договір картриджі.pdf | укладений |
29 серпня 2019 15:20
|