Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування кошторисної частини проектної документації по об’єкту: "Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини"
Очікувана вартість
132 763,44 UAH
UA-2019-07-30-002117-b a226f5da1e0249cfa68c387953628cf7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з доповненням до завдання на проектування, державними будівельними нормами, правилами та розцінками на проектно-вишукувальні роботи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування кошторисної частини проектної документації по об’єкту: "Регулювання рівня води водойми озера Глинка з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, вул. Данила Щербаківського, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата на підставі підписаного Акту приймання передачі проектно-вишукувальної документації протягом 3-х (трьох) банківських днів після надходження коштів відповідного призначення на рахунок. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

30 липня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 132 763,44
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:37
Звіт про виконання договору дог № 5-ПР від 30.07.2019 Глинка.pdf укладений
28 грудня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:34
Додаткова угода №1 від 27.12.2019 до дог. №5-ПР від 30.07.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 16:49
договір 5-ПР коригування Глинка.pdf укладений
30 липня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконаних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 27.12.2019
Номер договору про закупівлю: 5-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 572,60
UAH (в тому числі ПДВ 11 595,43 UAH)