Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-07-30-001407-b e4f87cd8927b4cc49f94e1e7a06045a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Чорний

+380465721674
+380465721469
koradm-ok@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму Корюківської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147440
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 60
Контактна особа: Сергій Володимирович Чорний
+380465721674,+380465721469
koradm-ok@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 липня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 14:23
Початок аукціону: 12 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно розпоряджень Корюківської РДА та Корюківської РР №45 від 9 липня 2019 року "Про іншу субвенцію"; № 40 від 25.06.2019 року "Про розподіл коштів на соціально-економічний розвиток"; № 27 від 18.04.2019 року "Про розподіл субвенції" та № 30 від 10.05.2019 року "Про виділення коштів з вільного залишку районного бюджету".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул.Шевченка 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 14:31
ОГОЛОШЕННЯ ноутбуки 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:27
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника. 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так допускаемо, але товар має відповідати тех. вимогам Замовника.
Учасниками, можуть бути як юридичні так і фізичні особи (з ПДВ/без ПДВ).
Всі учасники подають свої цінові пропозиції відповідно до законодавства. Згідно ст. 3 .Закону України "Про публічні закупівлі" - щоб уникнути дискримінації та провести максимально прозоро закупівлю, ми вказуємо лише технічні характеристики предмета закупівлі, в подальшому в оголошенні вказано, що учасник має надати відповідні супроводжуючі документі де зазначено повну характеристику товару включаючи: назву, кількість та ін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг 38 640,00
UAH з ПДВ
37 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 39 000,00
UAH з ПДВ
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 13:58
Сервіс_центри.pdf
09 серпня 2019 13:58
Пропозиція 39000.pdf
09 серпня 2019 13:58
Договір 39000.pdf
09 серпня 2019 13:58
Dell СЄС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Чернігівторг

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Чернігівторг
#35687180
Переможець 37 497,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:21

Документи

14 серпня 2019 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:19
ПРОТОКОЛ № 25.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Чернігівторг
#35687180
37 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2019 11:19
ПРОТОКОЛ № 25.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 12:08
договір ноутбуки.PDF укладений
19 серпня 2019 12:04