Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)"
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-07-30-001407-b ● e4f87cd8927b4cc49f94e1e7a06045a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури і туризму Корюківської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147440 |
Місцезнаходження: | 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 60 |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович Чорний +380465721674,+380465721469 koradm-ok@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2019 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 14:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 14:23 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Згідно розпоряджень Корюківської РДА та Корюківської РР №45 від 9 липня 2019 року "Про іншу субвенцію"; № 40 від 25.06.2019 року "Про розподіл коштів на соціально-економічний розвиток"; № 27 від 18.04.2019 року "Про розподіл субвенції" та № 30 від 10.05.2019 року "Про виділення коштів з вільного залишку районного бюджету".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул.Шевченка 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
—
26 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2019 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2019 14:31 |
ОГОЛОШЕННЯ ноутбуки 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 липня 2019 10:27
Дата відповіді: 31 липня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? В разі, якщо – допучкаєте, то, з метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так допускаемо, але товар має відповідати тех. вимогам Замовника.
Учасниками, можуть бути як юридичні так і фізичні особи (з ПДВ/без ПДВ).
Всі учасники подають свої цінові пропозиції відповідно до законодавства. Згідно ст. 3 .Закону України "Про публічні закупівлі" - щоб уникнути дискримінації та провести максимально прозоро закупівлю, ми вказуємо лише технічні характеристики предмета закупівлі, в подальшому в оголошенні вказано, що учасник має надати відповідні супроводжуючі документі де зазначено повну характеристику товару включаючи: назву, кількість та ін.
Так допускаемо, але товар має відповідати тех. вимогам Замовника.
Учасниками, можуть бути як юридичні так і фізичні особи (з ПДВ/без ПДВ).
Всі учасники подають свої цінові пропозиції відповідно до законодавства. Згідно ст. 3 .Закону України "Про публічні закупівлі" - щоб уникнути дискримінації та провести максимально прозоро закупівлю, ми вказуємо лише технічні характеристики предмета закупівлі, в подальшому в оголошенні вказано, що учасник має надати відповідні супроводжуючі документі де зазначено повну характеристику товару включаючи: назву, кількість та ін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
37 497,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 12:08
|
договір ноутбуки.PDF | укладений |
19 серпня 2019 12:04
|